En dan zelf effe tot 10 (of 100 ) tellen Niks mis mee.....en misschien maar goed ook als papa het nu even doet. Aan de andere kant, als je het zelf doet, kun je het er misschien nog even met haar over hebben....
Nou toch ook wel weer lief. Manlief stopt haar nog even in..Hoor ik vanuit haar kamertje heel zachtjes ''Solly mama'' ...
Goeiemorgen, @Kwebbels: pfff vermoeiend he die strijd. Heel herkenbaar. Wel lief dat solly @Ramoontje: voelt Joost zich alweer wat beter? Pfff ben noig doodmoe. Ivy was alweer om 7 uur keihard aan het schreeuwen. Mee naar ons bed genomen maar niet rustig te krijgen dus ben er maar uit gegaan met haar want ze maakte Aelinn ook onrustig. Zit nu dus met brandende zware oogjes op de bank. Dat antimaagzuurspul bij Aelinn doet trouwens volgens mij nog niet veel
Zo, goedemiddag inmiddels.. Hier vanochtend een super goede dienst gehad! Was echt heel gaaf.. We hadden hulp van buitenaf voor ons muziekteam, maar wat is dat gaaf geweest zeg! We stonden er vanmorgen en knalden gewoon Vanmiddag naar mijn moeder op visite en vanavond gaat Christian met zijn zussen zwemmen, dus druk druk
Kep teruggelezen maar blijkbaar is allemaal niet opgeslagen in mijn hoofd...sorry... Strax naar mijn schoonouders, Hugh's tante is er uit Frankrijk deze heeft hij denk dik 10 jaar niet gezien dus we moeten wel. En ik heb een zin.............................. Verder heb ik eigenlijk ook nix boeiends te melden hihihi. Fijne zondag allemaal enne ik spreek jullie mss vanavond.
Zo, wat rustig hier! Was vanmiddag gezellig bij mijn moeder Wordt steeds gezelliger.. Kunnen er prima zijn nu Meiden zijn ook dol op oma. Vooral Esmée... Maureen is toch nog meer een papa meisje, dus die wou steeds naar papa, maar heeft ook wel een paar keer bij oma op schoot gezeten. Christian is nu met zijn zussen richting een zwembad hier zo'n 3 kwartier vandaan.. Die wouden als vanouds weer een keer samen zwemmen... Nu ben ik lekker alleen met de meiden.. Op zich ook wel lekker... Ze zijn allebei zo heerlijk te pas nu ze bij oma zijn geweest
Groot gelijk hoor, gewoon laten zien wie de baas is en zolang ze niet op zichzelf woont heeft ze maar te luisteren.
Hij heeft het best te pakken hè? Is hij daarbij ook benauwd? Heb wat dat betreft het idee dat het wel iets beter gaat m.b.v. de Montelukast. Ik merk het ook aan mijzelf nu ik het een half jaar gebruik.
Hier was Sinterklaas een beetje een domper voor mij.:x De kids hebben zich uitstekend vermaakt hoor daar niet van maar ik was verteld dat de echte Sinterklaas zou komen en die kwam dus niet. Ik heb de brief maar snel weer in mijn tas gestopt voordat Maarit die aan de Sint zou geven. Mijn surprise begint aardig op te drogen en het lijkt dat er geen tweede laag nodig is. dus kan ik van de week met de watten aan de gang. De kinderen gaan alle 3 om 18.300 uur naar boven en na het verhaaltje naar bed want ze zijn alle 3 heel erg moe. Vanavond de finale van SYTYCD en ik hoop dat Lise en Floris als laatste 2 overblijven en dat Floris wint.
de zoon van onze voorganger (lekker ding ook nog) Hij schrijft zelf liederen enz. En heeft gewoon heel veel verstand van muziek