Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zie mijn vorige bericht.:p

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten meis en succes met de kou vandaag.
    Misschien krijg je het wel warm van de glaszetter.:p;)

Gelukkig ben je alweer iets aan het opknappen en wat je zegt beter nu ziek dan volgende week.:$

3. Ja Senn, dat klopt idd, dat Lise bij de laatste 2 had moeten zitten..

Hier zijn de meiden nu lekker aan het spelen met zijn tweetjes :D Zooo lief om te zien he?

Straks ff door de kou naar de winkel toe.. Brrrr... arme meiden.. Mja, ik moet vanavond ook eten ;) En de meiden natuurlijk ook ;)
    Maar dat doe ik straks wel ff..

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

KK balen van je nacht zeg...

Susanne beterschap meis!

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Tja, en ik vind het ook minder dat het koud is. Zeker gezien ik met Indi 's ochtends om 7.10 op de fiets zit en toch wel 20 minuten moet fietsen.

Maar aan de andere kant, mijn moeder deed dat ook en ik ben er niet slechter van geworden ;)

6. Nee, dat scheelt ook weer Kwebbels..
    Wat ik wel leuk vind, is dat ze dan lekker een dikke muts op hebben, rooie wangetjes als je weer binnen komt.. Vind ik dan zooooo lief...

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik moet ook boodschappen doen maar ik heb geen zin om de auto te moeten krabben.:)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten wil dus absoluut geen muts op.;)
    Handschoenen gaat met moeite.

9. Oh, Esmée vind het heerlijk om een muts op te hebben en handschoenen aan te doen.. Oh mama, lekkeh wahm zegt ze dan :D

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten heeft het liefst geen polonaise aan zijn lijf.:p

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hey ben ik ook weer

welliswaar nog steeds hoofdpijn maar heb een ibu ingenomen in de hoop dat t snel minder wordt

had mijn wekker gezet om 10 uur omdat meneer de glaszetter zo laat zou komen. is hij dus niet op komen dagen he en ze zijn in geen velden of wegen te bekennen:x kan daar zo pissig om worden want de kids liggen nog steeds heerlijk te slapen dus ik had dat ook nog gekunnen:) en een behoefte dat ik daaraan heb....GRRR

maar goed ik ben wakker en zit nu ge hele tijd de sneeuw uit de lucht te kijken. al heeft t tot nu toe niet geholpen:( en ik wil zo graag sneeuw....:) t ziet buiten wel grauw met een dik wit wolkendek dus t hangt wel maar nu moet t nog neerkomen.;)

ga nu maar ff strijken want dan heb ik dat maar weer gedaan voor vandaag. de was zet ik aan als nikita wakker is en stofzuigen doe ik maar als max lekker inde box ligt

12. slaapt nikita nog steeds susanne?

is het zo'n langslaper, of slaapt ze 's nachts niet zo goed, of gaat ze er 's avonds laat in?

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dan lees de bijsluiter maar eens goed..........dan krijg je bijna een rolberoerte alleen al van de bijwerkingen (tenminste ik vond het nogal heftig, om het dan ook nog eens aan zo'n klein kind te geven ;)).

Na een heel heftig weekend -waarin het echt kantje boord is geweest- is ze gisteravond terug naar de afdeling gekunnen :)
    En de kleine Boris doet het echt onwijs goed (voor zijn termijn dan hè), hersenscan etc. ziet er ook heel goed uit.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    t zijn net zulke slaapkoppen als mij:) want ze slapen alle 2 nog steeds.

we halen de kids er om half 8 uit in de ochend voor een lekker flesje. en dan gaat ze er samen met max rond half 9 weer in en ze slapen dan meestal door tot een uur of 11, half 12.

nkikita gaat meestal rond een uur of half 8, 8 uur naar bed toe omdat wij altijd laat eten( 18,30 a 19.00 uur) door t werk van jeroen en ik wil gewoon dat we samen als gezin aan tafel avond eten

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier stond Rick gisteravond om 22 uur ineens in de woonkamer :$. Maar bij het naar bed gaan (rond 19 uur) viel de stroom uit (in de hele straat, voor de 4e keer) dus het was van de ene op de andere seconde aardedonker (en dan is het dus echt donker in huis als ook de straatverlichting het niet doet)....en toen gaf ie al aan dat ie heel bang was..... Dus ik denk dat hij daar heel erg van geschrokken is, hij wou ook eigenlijk niet terug naar boven, naar zijn eigen kamer om te slapen.... Dus heb 'm heel eventjes beneden bij me genomen en daarna toch over kunnen halen om weer lekker in bed te gaan slapen.

Joost zei van de week in zijn slaap iets van "hoeve nie, nie Hoos (= Joost)" :D (maar dan schrik je ook hoor, als je net een kus hebt gegeven en al weer bij de deur staat en er begint er in eens eentje achter je te praten :D :D :D)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost ook niet, muts vliegt ook gelijk af, wantjes wil hij helemaal niet aan, en hij loopt heel hard weg als ie ziet dat ik met zijn jas aankom ;)

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    wat fijn om te horen dat kleine boris t zo goed doet voor zijn termijn zeg.

alleen vind ik t erg rot om te horen dat moeder zo kantje boord heeft gelegen. wat een heftig jaar heeft zij straks achter de rug gehad zeg:( gelukkig ligt ze nu weer op de afdeling en hopelijk is ze snel op weg naar beter worden zodat ze straks van kleine boris kan genieten

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Om nog maar te zwijgen over het heftige jaar wat ze nog voor de boeg hebben.........:) Want voorlopig ligt zij nog in het ziekenhuis, maar de kleine Boris ligt er straks nog veel langer.....;). Maar het allergrootste pluspunt is dat de kleine man niet aan de beademing ligt....hij krijgt wel wat ondersteuning om te voorkomen dat zijn longetjes inklappen zeg maar, maar hij ademt helemaal zelfstandig en heeft gister zelfs voor het eerst wat voeding gehad (oké maar 1 ml, maar da's voor zo'n ieniemieniemensje al heel veel ;))

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga nog even wat doen in huis. Tot later!

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    ja inderdaad. hij ligt waarschijnlijk tot de uitgerekende datum in t ZH of niet? nu kan t alleen maar beter gaan met ze en dan ga ik er even vanuit dar boris ook vooruitgaat he. en 1 ml. klinkt zo weinig he maar wat je zegt... voor dat ventje is t al best veel. gelukkig heeft hij geen beademing en alleen maar ondersteuning. want ze moeten natuurlijk voorkomen dat zijn longetjes in klappen.;) dat is niet niks dan

heftig hoor.

Deel Deze Pagina