Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ben ik weer ff

de ramen zitten erin maar nog niet echt goed in de latjes. ze hebben t niu zo gemaakt dat de ramen de nacht door kunnen en dan gaan ze morgen verder met de afwerking ervan. ze zijn al begonnen aan hun overwerk haha.

net is t hier ook gaan sneeuwen en echt best hard ook met flinke vlokken. ben helemaal happy nu want zit al dagen op de sneeuw te wachten:) vind t er zo gezellig uitzien hier buiten en t is de eerste echte winter in dit huis.:D leuk leuk. vanavond eten we mexicaans dus heb er helemaal zin in vandaag. jeroen is ook nog eens weg dus ik heb ook nog eens t rijk alleen vanavond. hij moet weer schilderen tussen de oude dames 8)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou de voorbereidingen voor het eten zijn getroffen. We eten wat makkelijker gezien manlief laat thuis is...Nu wordt het stokbroodje met gehakt, courgette, mais, ui, champignon, tomaatje en zelfgemaakte knoflooksaus....:)

Ik wordt helemaal gek van Indi haar gedrag. Die dame wordt echt TE bijdehand gewoon.
    Ze trekt nu op het moment bijna de laptop van mijn schoot ´´Geef aan mij, isse mij´´ omdat ze op youtube bumba wil kijken :x

Bijt ze in de bank ´´Zo gaat de bank kapot he mama´´ BIJTBIJTBIJT :x

´´Zo lekker de babypoes slaan´´´ :x
    Ook luistert ze gewoon NIET naar wat ik zeg. Ik kan iets 3 keer tegen haar zeggen voordat ze het eindelijk eens doorheeft of verstaat:x

Net het bed op gemaakt zegt ze ´´Indi gaat op bed springen´´´ Nee dat ga je dus niet maar uiteraard doet ze het dus gewoon WEL en luistert totaal niet :x

En als ze op haar kop krijgt heeft ze iets nieuws. Op de grond TUFFEN en haar SNOT over de bank uitsmeren.:x:x:x

Kortom ik ben helemaal klaar met dat gedrag zucht...Nu heeft ze niet geslapen dus ik doe maar ff de tv aan en hoop dat ze nog ff in slaap valt op de bank.

Ze wil NIKS maar dan ook NIKS delen. Wat ik ook zo frustrerend vind omdat ze dat nooit een probleem vond

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan je lekker chillen en genieten van de sneeuw.:D

4. kwebbels

In de winkel net ook. Een jongetje van haar leeftijd loopt daar met een rollend boodschappenmandje. Indi probeert gewoon dat mandje af te pakken!!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    ZO ze heeft het flink te pakken hè!:$
    En dat soort dagen zijn ZO frusti.:x:x

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als ze zo'n dag heeft dan had ik haar op voorhand al in een wagentje gezet. Alhoewel dan gaat ze daar misschien weer in zitten draken.;)

7. kwebbels

Ja ze heeft het echt te pakken. Misschien door sinterklaas en alles eromheen? :( Alhoewel ik er niet echt te veel op in ga thuis omdat die kinderen al zo gek gemaakt worden overal....;)

8. kwebbels

Ja dat maakt dus niets uit want dan verzint ze wat anders . De vorige keer schopte ze de hele tijd haar laarzen uit en liep ze alles uit de kar te graaien :x (en toen had ze dus ook een doosje eieren te pakken die bijna allemaal kapot gingen)...

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Durf ik niet te zeggen.
    Misschien zit ze wel in een groeisprong?:(
    Dan zal je zien dat ze over een tijdje weer heel veel nieuwe dingen kan en weer de lieve Indi is die ze altijd is geweest.;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat bedoel ik dus.:x

11. kwebbels

Nou zoals ik al voorspelde. Ze ligt 1 minuut op de bank en ze slaapt :D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan heb je iig even je handenvrij en hoef je haar niet in de gaten te houden of ze aan het boeven is.;)

13. Pfff.. wat een boefje is Indi aan het worden zeg... Lekker bijdehandje... Wel balen hoor!

Hier hebben de meiden net lekker pannenkoeken gehad.. Hebben allebei heerlijk gesmikkeld :D

Maureen is nog ff lekker aan het spelen en Esmée is ff lekker aan het tv kijken, maar die gaat zo uit en dan gaat ze ook nog maar ff lekker spelen.. Vanavond heeft Christian balans van zijn werk, dus is weer laat thuis, dus heb het rijk voor me alleen..

Tot later!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Senn, ik zoek meer een laarsje....maar de schoentjes van Karsten zijn wel leuk

Kwebbels, nou ik leef met je mee meis. Laat ik het afkloppen vandaag heeft Tygo een goede dag maarre ik herken hem wel in jou verhaal (al is Tygo's woordenschat nog niet zo ver als dat van Indi). Ik weet geen tips helaas maar ik weet wel van Tygo, wanneer hij begint te klieren (meestal rond lunchtijd of tijdens het avondeten) weet ik gewoon dat ie moe is, hij gaat dan met veel poeha naar bed maar slaapt binnen enkele minuten.

KK, loopt weer op rolletjes bij jou! Gezellig!

Suus, Hugh is ook laat!!! Dat vanwege het kleine beetjes sneeuw hier in NH! Maarre fijn dat de ramen er "redelijk" in zitten en hopen dat ze morgen ochtend jullie als eerste doen!

Ben ik iemand vergeten?

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gezien Hugh laat is en we gister bij mijn ouders hebben gegeten eten we vanvond gewoon kadetjes met hamburgers....
    Kep voor morgen en overmorgen ook "simpele" gerechten ;)

Zeg peuteren jullie kleintjes ook zo "dwangmatig" in hun neus!
    Ik weet dat dit ook een soort fase is, maar tis zoooooo ranzig!
    Als ik ERGENS niet tegen kan is het snot en pulken...brrrrrrrrrrr krijg er telkens kippenvel van!

Oh er heeft er 1 gepoept maar ontkent het standvastig ;)

16. Zo, Esmée is nog ff lekker aan het spelen in de kinderstoel :D

Deze had ze laatst in d'r schoentje gekregen en daar is ze nu lekker mee aan het spelen :

Bekijk bijlage 111453

17. Zo, ook die ligt op bed nu..

Ff lekker pap gegeven, 2 boekjes gelezen en lekker naar bed gedaan.. Hopen dat ze vannacht wel gewoon goed slaapt..

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Net nog even aan mijn surprise gewerkt.:D

Poes ziet er nu zo uit:

Bekijk bijlage 111468

Morgen verder met het gezicht en dan ben ik zo goed als klaar.:)

19. kwebbels

Hier ligt mw ook op bed. Ik ben ook ondertussen kapot dus ga zo ook lekker mijn bedje in denk ik maar..

KK: wat leuk zeg!! Krijgt Esmée nog elke avond een fles pap?

20. kwebbels

Wat leuk zeg Sen!! Creatief hoor.

Deel Deze Pagina