Succes met je badkamerperikelen. Als ik dat zo hoor, ben ik blij dat het hier achter de rug is Sterkte ermee!!!!
oké dan...........zo kreeg ik laatst een tip om iets te laten weken in de biotex EN een bruistablet (voor reiniging van gebitsprotheses )....werkte ook perfect!
liesje: mooi mannetje zeg! mag je idd trots op zijn! verder zijn hier de kids alweer wakker. Eerst begon finn oorverdovend te krijsen, waar mika dus ook weer van wakker werd . nu zijn ze allebei op. gelukkig kan finn zich even vermaken in het wipstoeltje en mika nog even op de bank voor de tv .
Nou, ik ben hier nog even flink bezig geweest voor school. Geloof dat ik het nu echt allemaal wel overgedragen heb. En anders kan ik altijd nog mailen/bellen of langsrijden en ze weten mij ook best te vinden Als Arinde zo nog op tijd wakker is gaan we misschien nog wel even lopend naar de bakker (als ze zin heeft). Dan halen we daar even een stuk gevulde speculaas voor bij de vergadering morgen Ga nu nog even wat opdrachten verzinnen wat ik mn collega morgen ga laten doen (om haar cadeaus te mogen uitpakken) en nog even wat cadeaus inpakken.
ga zo finn maar weer de fles geven! het is een kleine zuiperd volgens mij want hij had om half 12 ongeveer weer een fles van 120 gehad en daarvoor om kwart voor 10-10uur een fles van 180! dus nu maar weer een fles erin en kijken wat hij drinkt.
Ik ga er even vandoor. Zit al de hele tijd op de zolder achter de pc...en daar is het eigenlijk best koud. Ben inmiddels verkleumd en het aardig zat aan het worden. Ga eens lekker een kop thee maken en eens kijken of er nog wat te eten is beneden. Tot later maar weer!!!!