jaja en waarschijnlijk gaat hubbie toch mee, heeft neusspray gehaald en nu gaat het wel . maar zou me niets verbazen als het zometeen toch niet blijkt te zijn
zijn de meningen ook over verdeeld las is. Er is in de lounge een topic over geweest, kun je daar even zoeken en de meningen lezen
ga zo nog even boven stofzuigen en nog wat opruimen voor de oppas morgen . blijkbaar is het een zooitje (wat ik niet vind maar dat terzijde )
en denk dat ik me vanavond maar laat verrassen met het menu . oh finn net weer een hatsjie, en dan nog met een ehm erachteraan, hoe sommige grote mensen dat ook kunnen doen als ze flink geniest hebben
Lekker dat je toch nog even hebt kunnen trainen, en die dames op de club zijn zeker degene die veel drops hebben.:x
O meis toch (ik kan het misschien heel makkelijk zeggen zo ), ik had hem gewoon opgepakt en als hij was gaan krijsen verkleed en op zijn kamer laten uitkrijsen. Sterkte met de 3 kids.
Ik zou geen tweedehandse doen. Ieder kind heeft zijn eigen manier van op schoenen lopen en dan is het niet goed voor de voeten als je in gebruikte schoenen/laarzen/snowboots loopt. Als ze nog heel klein zijn maakt het niet zo uit maar op deze leeftijd zou ik het niet meer doen. Maar dat is mijn mening hè.