thnx silla! moet nu mezelf en mika klaar gaan maken om naar de creche te gaan . Oh bedenk me dat ik de foto's nog mee moet nemen, hmm waar heb ik die nu neergelegd...*zucht*
hey dames, hier ben ik weer heel even, was jullie kwijt...maar ja jullie kletsen zoveel dus alweer tijd voor een nieuw deel. Ik ben gisteren gestript bij de vk en heb gisteravond met harde buiken en een lekker warm kersenpitje op de bank gelegen. Vannacht tot 4 uur aardig goed geslapen alleen daarna was het gebeurd. Ik heb niet het idee dat het strippen zal helpen maar ja het kan nog vandaag. Ik hoop dat ik snel mag bevallen want ik ben helemaal op.
Daan, wil je evt. wel ff helpen met zoeken PB je postcode en autowensen/budget en ik zoek het e.e.a. uit. Ben er nou wel gedreven in na mijn zoektocht naar een auto. Tot strax
Hi meis, was al benieuwd hoe het met je ging! Maarre je bent dus al gestript....ik hoop voor je dat je zeker voor het weekend toch mag bevallen meis... Probeer veel in beweging te blijven...wie weet dat het help, ik weet het is vermoeiend maar tis voor een goed doel. De dag voor mijn bevalling van Lo heb ik de markt op en af gelopen (die is erg lang), daarna nog boodschappen gedaan en hups, 's nachts brak mijn water.... Baat het niet schaat het niet! Sterkte meis!
ik doe mijn best om in beweging te blijven maar ik heb sinds vorige week zo'n pijn onderin wat doortrekt in mijn benen en onderrug dat lopen erg pijnlijk is. Zitten, staan en liggen doet zeer Ik kan helaas vanmorgen niet weg, want ik krijg een monteur voor mijn kapotte koel/vries.. Ik hoop echt dat ik voor vrijdag mag bevallen en anders na vrijdag (vrijdag is nl mijn eigen verjaardag )
Ik zou als ik jou was nagaan hoeveel KM jullie ong. per jaar rijden... Deze auto heeft ong per jaar 15.600 KM per jaar gereden. Voor mijn doen best veel ik heb nog geen 8000 KM per jaar gereden met mijn oude auto
Hmmm Lo begint wakker te worden tis bijna flessen tijd en Tygo ligt nog K.O.?? Zo maar ff wakker maken...
Aaiiiiiiiiiiii dat ken ik... Ik hoop ook voor je meis dat je voor je verjaardag mag bevallen en anders...zaterdag
silla: ik ben wat dat betreft echt een leek hoor, ik kijk meer naar hoe de auto eruit ziet, de km stand en de prijs . dus wat dat betreft ben ik geen goede daarvoor .
liesje: de vlos had me bij finn ook gestript om 17.00 uur. toen kreeg ik 'smorgens tegen 6 uur lichte krampen, dacht gewoon harde buiken of oefenweeen, en om 9 uur zijn het echte weeen geworden..
Leuk joh al dat kletsen! Leuk om te zien he die 2 kleintjes samen. Vind Ivy dan ineens zo groot, die staat echt een beetje te moederen. Als ze huilt rent ze naar de box en roept aah kom maa, pakt de tut door de spijlen en houdt m voor terwijl ze zegt happe happe. Als Aelinn dan hapt vraagt ze nog even lief: lekker? hihi. Aelinn had zich idd 2 keer op dr zij weten te draaien. kind met haast
Goedenmorgen!! Hier een beetje vreemde nacht. Manlief had Indi bij ons in bed gelegd vanacht (nou vraag ik mij af waarom; misschien heeft hij weer lopen slaapwandelen want ik heb Indi niet gehoord ofzo) en dat terwijl hij om 5 uur eruit moest vanmorgen. Dus je raadt het al; het was om 5 uur een feestje en mw wou uit bed. Heb haar gelukkig zover gekregen dat het nog donker was en dat ieeeeeeeeeeedereeen sliep en toen is ze nog gaan slapen tot half 9.
De zafira is volgens mij een stuk zuiniger. Wij hebben daar toen ook voor gekeken maar die had voor mijn man niet voldoende beenruimte
Hier gaat het opstaan van mannetje ook nooit soepeltjes hoor. Hij is altijd wel wat kwijt. Gek wordt ik daarvan. Of het is zijn telefoon of zijn pet of zijn riem of zijn schoenen etc. RUIM ZE DAN OOK GEWOON OP &@*!$!@&#$(!@ Ik heb dat probleem dus nooit zucht....Gister zei hij '' Je gaat morgen zeker weer op pad met Indi? '' Ik zeg ''Ik kijk wel even wat dan?'' Hij ''Ja ik heb geen schone kleren meer''. Ik: "Tja, als jij alles naast je bed neergooit (terwijl ik hangers ervoor heb) en daar laat liggen en niet in de wasmand gooit worden ze ook niet gewassen'', hij: '' Ja maar de helft wat er ligt is van jouw '' ik: "nou mijn kleren hangen op het hangertje en ik heb nog zat kleren dus lijkt me sterk '' Nou liggen die kleren ( Ong 5 broeken en 273842 shirtjes en truien) Nog steeds naast zijn kant van het bed...Ligt daar prima hoor. En denk maar niet dat ik ze ga wassen als ze niet in de wasmand liggen