ik heb rust in de tent hier. Ivy ligt alweer in bed. die is niet helemaal lekker. Aelinn ligt in de box. Heeft een poos geslapen en ligt nu lekker lieve geluidjes te maken. Heerlijk ontspannend zo zeg. Ik heb echt voor het eerst in maanden een goeie dag en geniet er zo ontzettend van. Wat heerlijk om me even weer gewoon een beetje blij te voelen. Wat ook mee helpt is dat Zen het ontzettend naar zn zin heeft op de nieuwe boot. Hij zei dat ie dit jaren eerder had moeten doen. Fijne collega's en goeie sfeer. Hij klinkt zo lekker positief en opgewekt telkens. daar kan ik me ook een beetje aan optrekken.
was hier maar rust in de tent, vermoed dat finn gepoept heeft, dus ga maar eens kijken of dat ook zo is. hij ligt in bed. maar is aant huilen. net ook even de badkamer gepoetst, moet alleen nog gezogen en gedweild worden maar dat doe ik vanavond..
vind je? moet zeggen dat ik het nu wel redelijk mee vindt vallen . pff mijn darmen zijn weer eens van slag . Weer flinke buikkrampen gehad en wat ik al dacht, weer flinke diarree . Heb alle ingredienten voor een lekkere ovenschotel in huis en dat ik het nu niet laat verpesten door wat diarree. Heb het al een keertje eerder gehad en toen was het na 2 keer naar het toilet gaan over . Dus hoop dat het deze keer ook zo is...
nou super zeg! vast houden dit gevoel . nu er lekker van genieten nu je een beetje kunt genieten meis! dit neemt niemand je meer af. Fijn dat zen het nu naar zijn zin heeft! Je klinkt iig al heel anders
pff dames even jullie mening: sinds ik weer met de pil begonnen ben ben ik hem alweer een paar keer vergeten... ben sterk aant denken om andere conceptie te nemen maar weet nog niet welke... hoorde iets van zo'n chipje in je arm die hormonen afgeeft.. of gewoon de prikpil die je elke 3 maanden moet halen.. spiraaltje wil ik niet, hoor ik teveel negatieve verhalen over..
Ikzelf heb de Nuvaring Daantje, maar ga op zoek naar iets anders.. Hij valt mij elke keer bijna uit helaas... Dus ff kijken naar iets anders, nu ik ook weet dat ik ook geen mirena meer laat zetten
KK, balen van je nacht met Esmee maar het zal wel door gister komen, teveel indrukken. Wel fijn dat de avond gezellig was. Lies, balen dat de oudste zo'n draak is, zal wel aan draken is... Sann, wat fijn dat je een top dag hebt en dat Zen het zo naar zijn zin heeft! Alleen jammer dat Ivy wat ziekjes is maar ze is rustig vandaag dat scheelt.... Chris, groeipijn idd ff bij CB checken?
Grrrr... hier had Maureen net een eerste echte boze bui! Ze was op de bank geklommen via een kussentje en toen ik ff met Esmée bezig was, vloog ze over de armleuning van de bank.. In de bak met dekens gelukkig, maar ze schoot nog ff door.. Dus ik kussentjes opgeruimd en mevrouw was me toch boos! Wou persé de bank op en huilen, schreeuwen, krijsen.. Nou ja zeg! En nu valt ze weer bijna van de bank af.. Malloot!
Wat naar ook voor het beestje. Wat zei de dierenarts of moet je nog? Ik moet zo ook met 2 katten alleen dat is gelukkig gewoon de APK.
Heb behalve met de Mirena en de gewone pil geen ervaring met andere middelen dus kan je niet van advies voorzien. Maar kan je hem niet bij je tandenborstel leggen dan? Tandenpoetsen doe je ook elke avond. Zo vergeet ik zelden mijn medicijnen.
Ze leren het met vallen en opstaan en daarbij hebben ze natuurlijk niet door of iets ook gevaarlijk is.