ik ben ook zo rond die tijd gestript....mijn buik is wel erg gevoelig en niet echt rustig maar ik heb niet het idee dat dit weeen zijn... ik hoop echt voor vrijdag of juist dan erna te bevallen hoor maar het liefst nog vandaag
Daantje wij hbbn een ford mondeo en god wat een fijne auto! Echt heeeel veel laadruimte en het is een diesel dus bij de benzinepomp ben je goedkoop uit en hij rijd ook zuinig. Weet alleen even niet op hoeveel hij rijd,
de 2 keer dat ik bij Rihanna gestript ben heeft toen niet geholpen, dus ik ben er eigenlijk ook een beetje vanuit gegaan dat het nu ook niet zal helpen, maar je weet het maar nooit he ik hoop echt dat het vandaag een weeen dag wordt (nadat de monteur voor mijn kapotte koel/vries is geweest)
ow balen zeg dat je dan toch niet door kon slapen. In ieder geval dan wel een rustig begin van de ochtend nog gehad zonder gelijk drukte met fles en dergelijke?
ik herkende het ook niet als weeen in eerste instantie... dacht ook gewoon wat kramp enzo... dus wie weet
heel verstandig ja. Zo hadden wij in eerste instantie een hele andere auto op eht oog, was er weg van maar we vonden m helemaal niet lekker rijden. Opel is zeker een heel goed merk, weinig mankementen over eht algemeen. Onze eerste auto was een opel en reed super!
Ja nu zie ik er wel tegen op als hij straks het licht ziet. Dan ben ik weer 2 dagen aan het wassen. Soms gaat het lang goed en goed hij het netjes in de was maar ja; dan heeft ie ook af en toe een terugval En bedankt SCHOONMOEDER
- gezellige boel dus dan! moet je er vast 1 raak kunnen mikken... maar 9 november klinkt ook leuk toch 9-11-10
aaaahhh nee....doe maar niet, want dan zou hij de vk moeten bellen want dan moet ik direct gaan liggen en mag ik niet meer lopen omdat de beeb nog niet is ingedaald nee laat hem maar lekker mijn koelkastje maken en lekker vertrekken
hier trouwens weer twan 200ml fles en nog borst en weer niet doorgeslapen... hoopte zo dat dit de oplossing was!
heeft hij wel een mooi verhaal toch!!!! enne een leuke bijnaam voor de baby... miele, (of welk merk fridge jullie hebben)