Ik ga ff Indi op bed leggen. Ben zo weer terug want moet nog de laatste dingen van mijn werkstuk in orde maken die ik donderdag in moet leveren.
En gewoon op je strepen blijven staan hoor. Jij bepaald jouw leven en niet die zogenaamde vriendin, als ik haar zo mag noemen.
Ik ga er ook vandoor nog even lekker voor de buis en dan vroeg naar bed. Fijne avond nog en tot morgen.
dat is minder. dat probleem heb ik ook met schoenen, niet dat ik een grote maat heb, maar meer omdat ik brede voeten en dikke kuiten heb.. ook heb ik een hoge wreef waardoor veel schoenen mij van de hak vallen als ik loop.. net zoals pumps die zal ik nooit aankunnen omdat ze me van de hak af vallen. als ik een maat kleiner koop zitten mijn tenen weer helemaal vooraan . zomerschoenen zijn wat dat betreft een ramp!:x
misschien is het wel beter als jullie of eens goed met elkaar gaan praten of even afstand van elkaar nemen... leg haar uit dat je een gezin hebt en niet elke dag tijd voor haar hebt omdat je nog andere dingen te doen hebt. Snapt ze dit niet, dan was het voor mij makkelijk...
ze wandeld niet veel omdat ze met haar rug zit, ze zit ook in de wao omdat ze volledig afgekeurd is.. en omdat finn niet mee bij haar naar buiten kan als mika naar buiten gaat (ze hebben een grote maar ongelijke tuin en een grote natuurvijver waar je niet met de wandelwagen omheen kunt lopen . dus dat wordt lastig... ze wonen buitenaf dus om dan naar het dorp te lopen is voor haar te ver. en om finn met wandelwagen en maxicosi in de auto te doen is ook te onhandig voor haar dus ze zit dan aan huis gebonden
pff ik was er wel klaar mee zeg.. dat is haar toch wiens relatie uit is en nu jouw aant claimen is of niet? ik zou zeggen, get a life. zou er zo moe van worden, niet dat ze steeds een afspraak wil maken, maar dat het perse op haar manier moet en op die ene dag. tjonge beetje water bij de wijn kun je ook doen. Maar ik zou nogmaals zeggen, praat met haar of kap ermee, want dit gaat jou veel energie kosten die je beter in iets anders kunt steken..
Hi ladies probeer telkens bij te lezen maar het lukt niet...blijft nix hangen of ik word afgeleid. Moet donderdag ff naar mijn werk, we krijgen een nwe telefooncentrale en die wordt donderdag uitgelegd. Gelukkig valt deze precies in het slaapje van Tygo en gezien ik (met de auto) 5 min. van kantoor woon komt dat goed uit. Voordeel is ook dat ik het (mocht het toch uitlopen) niet helemaal uit hoef te zitten gezien ik in het (verre) verleden al met deze centrale gewerkt heb bij een klant van ons. Dussssssss tis voor mij meer een opfris-cursus. Morgen drukke dag, overdag bij ex-collega langs (ze heeft geen auto/ heeft ME en ligt in scheiding vandaar dat ik bij haar langs ga terwijl het "mijn kraamvisite" is whahaha, snappen jullie hem nog)...morgen avond bij ander ex-collega langs, puur om ff zonder kids te zijn... Donderdag dus vergadering en vrijdagmiddag een gezellige lunch bij een dinnetje thuis en nog wat meiden.... Dus ik hoop daaruit weer veel energie te halen want vandaag was wederom niet zo'n beste dag...
Nou gezien Tygo lang had geslapen vanmiddag ga ik hem nu pas naar bed brengen, lullige is... Hugh weet dat ie gepoept heeft maar loopt gewoon naar boven om zich om te kleden voor de sportschool, met andere woorden IK zij de gek mag het weer doen. Lo wordt nu wakker dussss zit wederom niet zonder een kind te relaxen, dat is een beetje het stramien van vandaag!
Lekker dan Sil. Hugh heeft weer s een schop onder zn kont nodig geloof ik. tis niet de bedoeling dat jij alles maar op moet knappen zeg. Dikke knuffel meis.
Da's net zo iets als medegedeeld te krijgen "Ik geloof dat Joost gepoept heeft"................ja, dussssssss??????????? Je weet toch waar de luiers liggen. :x