wij gooien altijd 's avonds de kleding die in de was moet op de grond in de slaapkamer op 1 plek en de volgende morgen dump ik het direct in de wasmand...is hier niet zo'n probleem.
Qua wegenbelasting valt die zafira idd net een klasse zwaarder. Dat scheelt in limburg 23 euro per kwartaal. Je zou dan na moeten gaan hoeveel zuiniger die zafira is. Dan kun je precies vergelijken welke voordeliger uitpakt. Ik zou zelf sneller voor de opel gaan omdat dat een erg betrouwbaar solide merk is
mijn ouders hebben ook een mondeo. en heeft idd ook veel laadruimte. Wij willen wel benzine omdat wij niet zoveel rijden en diesel altijd tijd nodig heeft om op gang te komen . Maar we willen nu het liefst ook eentje met een hogere instap, mede omdat we allebei een zwakke rug hebben en met 2 kids is dat wel prettiger. maar kunnen we niets vinden dan wordt het waarschijnlijk wel een station
ow wat gek. Je man slaapwandelt dus wel eens? Lijkt me zo raar dat je van alles doet zonder eht door te hebben
Wij hebben een VW Golf diesel...genoeg ruimte voor 2 kinderen en 2 honden hij loopt erg zuinig en wij zijn er enorm tevreden mee! Maar nou zijn we toch weg van VW....wij vinden het goede kwaliteit
wij rijden nu ook een opel en idd die rijd erg lekker, dus vandaar dat de zafira nu ook op mijn lijstje staat
pff dat is iets voor leon of voor mijn oom, die is automonteur . maar die heeft het super druk dus ook geen tijd om mee te gaan..
ja, nu nog maar extra slaapzakje kopen, misschien dat hij daar beter in slaapt.... en m maar ff wakker houden voor laatste fles... hij lag nu ineens na laatste fles ineens te spelen een uur lang... misschien ook rijstebloem ipv nutriton erdoor hij is nu ruim 4 maanden
Ja hij slaapwandelt redelijk vaak; gaat ie Indi zoeken enzo. Of gaat ie op de bank slapen ofzo. En hij weet van niks meer.