Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    met onweer zo te zien en te horen!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tuurlijk duimen wij voor dat kleine manneke! Er brandde al een (of eigenlijk meer) kaarsje hier, maar er brandt er nu nog eentje meer ;)

3. He gatver Suus wat een naar bericht :( natuurlijk ga ik een kaarsje branden voor het kleine mannetje. Heel veel sterkte.
    Knuffel voor jou

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan niet zeggen dat het echt nesteldrang is, maar ik heb gewoon de laaste weken weinig tot niks in huis gedaan. Dus overal is het gewoon eigenlijk best wel vies:) En ja....dat moet nu toch langzaamaan wel een beetje schoon gaan worden en dat gaat helaas niet vanzelf;)

Voor de baby is op zich alles klaar hoor, dus daar hoeft niks meer te gebeuren. Op de was na...;)

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de baby is gelukkig alles wel klaar hoor. Maar we zijn vorig jaar met de badkamer bezig geweest en hebben toen gelijk het halletje wat ernaast ligt aangepakt. Maar het is gewoon nog steeds niet helemaal af...en dat frustreert me gewoon. Er moeten nog plinten gehangen aan het plafond, de tegels moeten nog afgewerkt, er moet nog geverfd worden enz....en dat is vorig jaar oktober al begonnen.
    2 maanden geleden heb ik tegen hem en klusvriend gezegd dat het echt voor de kerst af moet en toen keken ze me aan van: nou, dat komt heus wel:(....maar ja, nu is het bijna kerst en weet ik nu al dat het niet afkomt. En zo zijn er nog tig andere kleine klusjes.
    Eigenlijk moet ik me er niet zo druk om maken, want mannetje is gewoon megadruk...zeker nu ook met de bruiloft van z'n broertje erbij. Maar ja...het zijn vast mn hormonsters die me daar nu zo boos om maken:x

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whowh....wat lief!!!

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je nu echt ziek geworden...of zet het nog niet door?
    Eigenlijk is het veel lekkerder als het gewoon even doorzet he, dan ben je er waarschijnlijk ook in 1x helemaal vanaf;)

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer juist 's morgens nog flink wat te doen, want dan heb ik altijd nog wel energie genoeg. En omdat Arinde 's morgens lekker uitslaapt is het toch altijd al half 11 voor ik echt aan de slag ga. Ondertussen drinken we dan nog een keertje wat en om 12 uur gaan we eten. Dus meer als een uurtje doe ik echt niet wat eigenlijk. Dus dat valt wel mee;)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk dat je nu wat meer contact met mannetje kan hebben!

Wat een vervelend nieuws van de man van je vriendin! Hopelijk kunnen ze het nu wel helemaal weghalen. Moeilijk hoor!!!!

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook kwakkelweer. Dan schijnt de zon en dan hagelt/regent het;)

Hopelijk is het vanmiddag nog even droog dat je er met Tygo uit kan. Dat heeft hij echt nodig he!?!?

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier:D

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    het zet gewoon niet door :(. heb me voorgenomen om maar gewoon mee te eten voor zover het gaat en dan zal het zich vanzelf wel ergens een weg naar buiten banen;)

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben bij mezelf aanbeland:)

Heb vanmorgen gelukkig wat strijk weg kunnen werken, maar de mand is nog lang niet leeg. Mannetje gaat vanavond waarschijnlijk bij broertje klussen, dus probeer ik dan nog even wat te doen. Nu niet meer in ieder geval;)

Merkte wel dat ik vandaag wat minder in mn vel zat. Kon veel minder van Arinde hebben en zat af en toe echt te katten tegen haar:) En ja...daar wordt zij natuurlijk ook niet gezelliger van. Maar ze was ook erg moe volgens mij, dus we hebben lekker op tijd gegeten en nu ligt ze heerlijk te slapen.
    Ik ga zo zelf ook maar even een uurtje plat...anders ben ik de rest van de dag niks meer waard.

Als Arinde straks een beetje op tijd wakker is gaan we maar even naar de bieb en nog even wat boodschappen halen. Zijn we er gelijk even uit, krijgen we misschien weer wat nieuwe energie van;)

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het een paar weken geleden ook gehad. Zo lastig...elke keer misselijk en het gevoel te moeten overgeven maar het kwam maar niet. En ook rommelende darmen erbij. Maar bij mij heeft het nooit meer doorgezet en nu is het eindelijk over. Vaag hoor:(

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb net de philips wake up light binnen gekregen om te gaan testen... net even snel bekeken en ben benieuwd of het doet wat het beloofd ;)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja precies wat ik ook heb. echt vaag ja... tis ook alleen mijn buik, ben verder niet verkouden ofzo..

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland

ik wil ook sneeuw. :( en bedankt meid. dat je dat wilt doen voor ze. nog verder geen nieuws over Nick dus hopelijk is dat goed;)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat zo'n wekkerlamp waardoor je langzaamaan wakker wordt ofzo???;)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    ach jeetje ook al zulk rotnieuws. zoiets gun je je ergste vijand nog niet eens. :( sterkte ermee
    en wat tof dat je nu gewoon kunt skypen. is leuk. heb ik toen met senn en nikita gedaan toen ik in t ZH lag met weeen;)

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ga even plat.
    Zag op buienradar dat het hier voorlopig droog blijft, dus ik hoop echt dat we er straks even lekker uit kunnen!

Tot later maar weer!

Deel Deze Pagina