Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussion in 'De mama's' started by Senninha, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    325

Sann, wat zal jij geschrokken zijn! Maar ik sluit me aan wat Ramoon zegt! En...het is helaas heel cliché maar tis die @%@^#^peuterpubertijd! Het is een fase maar daardoor wordt je er soms wel moedeloos van. Digi knuf...

Lin, fijn dat je wat uitgerust bent en dat mannetje gisteravond lkkr thuis is gebleven...

Ga weer ff proberen verder te lezen....

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ling, sterkte met je hoofdpijn! MAAR...er zit wel schot in de zaak als het gaat om de badkamer!
    Wat betreft je "jaloezie" verhaal...is niet stom of raar. Mss vind je dat zelf maar ik vind het van niet...enne wie weet wat er in het nwe jaar gaat gebeuren ;)

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Suus wat een verschrikkelijk allemaal, poeh weet niet wat ik ervan moet zeggen dan alleen sterkte! Let je ook een beetje goed op jezelf?

Sann/Ling, Tygo is in de supermarkt of heel dwars of rent alle kanten op heel irri.
    Op straat heb ik hem idd aangeleerd met "FF wachten" (ze maar op de toon van het carnavalsnr van Andre van Duin / Pizza whahaha) komen er auto's aan?
    Maar het grappige is, als we dan nog niet moeten oversteken maar net ff daarvoor staat ie al stil...en brabbelt op zijn manier... FF agtuhhhhhh, neh nietuh auto.
    Mja dan moeten we nog zeker een paar flinke stappen nemen om over te kunnen steken whahahaah.
    Maar goed ik hou op straat altijd mijn hart vast.
    De kleine van mijn vriendin doet gewoon de buitendeur open en loopt naar buiten! Dus zij zit vaak met de voordeur op de klem opgesloten in haar eigen huis!

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann, sterkte met de Fysio, balen van je korte nacht!

Kwebbels, fijn dat je een goede nacht hebt gehad en succes met je rijles...

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zo te zien ben ik niet de enigste met een enorm dwars kind...luistert voor geen meter en gooien met speelgoed, springen op de bank enz enz

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik ben weer bij mezelf aangeland, ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Gister dus vergadering/cursus op mijn werk.
    Allereerst was mijn moeder vergeten dat ze moest oppassen...zucht! Maar goed ze kwam uiteindelijk wel.

Maar was laat op mijn werk, ook nog es mijn werksleutel vergeten. Nou het vond plaats achter de receptie zelf.
    Het telefoontoestel kende ik al maar deze is nu gekoppeld aan PCsoftware dus je werkt v.a. je PC. Ik had het makkelijker verwacht maar dat viel dus tegen. Gezien ik er pas v.a. 5 januari mee moet werken en het best ingewikkeld was, gaf ik het op om maar alles in mijn hoofd op te slaan, ik denk dat ik tegen die tijd gewoon met de handleiding naast me aan het werk ga hihihi.

Maar mijn collega was (zoals ALTIJD) te laat maar kwam al met een kop onweer binnen. Ik deed heel gewoon en spontaan.
    Later deed ze wel weer normaal, maar ze heeft er geen woord over gerept! (thank god). Maar ik heb wel het gevoel dat ze weggaat volgens mij had ze gister ook een sollicitatie gesprek in Amsterdam. Ze zei nl. ik was vandaag in Amsterdam en het was spek glad en met deze laarzen liep dat niet lkkr (laarzen met hoge hak).
    Dus ik zei; ben je wezen shoppen"?
    Nee zegt ze, ik had een "afspraak".
    Normaliter is ze zo open als een boek, als ze naar what-ever gaat zegt ze dat gewoon, maar nu liet ze het zo vaag...
    Dus ik vermoed dat ze een sollicitatie gesprek heeft gehad.

Ik heb zojuist de aanbetaling gedaan voor de kussens voor Lo's kamer! Ben zooooo benieuwd!! Nu nog op zoek naar een leuk dekentje in dezelfde thema maar goed ik zie het wel.

Vandaag heb ik een "lunch" met wat meiden en vanavond ga ik een bakkie doen bij mijn vriendin.
    Hugh was "not amuzed" toen ik vertelde dat ik vanavond ff bij haar langs ging (ze was alleen want haar vriend heeft weer zijn "schoolweek" en moet dan een week "intern").

Ik ben zo teleurgesteld in Hugh vond het echt niet leuk, mijn vriendin heeft hem er al op aangesproken gezien hij de discussie met me aanging terwijl ik met haar aan de telefoon zat (hoe haalt ie het in zijn hoofd).

Gister was ik extreem moe, maar dat komt gewoon ook door het weer plus ik die nacht daarvoor erg onrustig geslapen had.
    Maar hij vond het maar raar dat ik nu wéér wegging enz enz.
    Dus ik zeg; Hugh tis nu voor het eerst in hééééle lange tijd dat ik in 1 week "gezellige" dingen heb met vriendinnen waarvan ik er 1 al 1,5 jaar niet gezien had, mijn andere vriendin ook al 2 maanden en die vriendin waar ik vanmiddag naar toe ga ook al 2 maanden niet! Mijn dinnetje van vanavond zie ik regelmatig maar dat is altijd MET KIDS en nu ligt die van haar te slapen dus we kunnen gewoon ff lkkr ouderwets beppen zonder dat er een peuter aan onze "rok" hangt.
    Maar goed, omdat Lo woensdag avond van 20:30 - 22:30 uur had liggen huilen toen hij alleen met haar was, was ie bloedchagerijnig dat ik thuis kwam! En hij is dus bang dat Lo vanavond weer zo is!
    Dus ik zeg; WELKOM IN MIJN WERELD GOZER! Ik zit bijna 5 dgen in de week met een huilend/dwars/aandachtvragend kind! Zij het Tygo dan is het Lo wel of (in het ergste geval) BEIDE! En dan loop JIJ te muiten dat je 1 avondje voor nog geen 2 uur een onrustig kind hebt! WAT MOET IK DAN WEL NIET!

Ben nog steeds boos op hem en hij is het alweer vergeten want vanmorgen liep ie weer te slijmen!
    BLEHHHHHHHHHHHH echt werkelijk het lijkt wel alsof hij mijn "uitjes" niet gunt!
    Maar goed het zal wel weer loslopen maar irri blijf ik het wel vinden.

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nope!
    Ik ben ook blij dat Tygo vandaag naar KDV is en Lo ligt nog lkkr te slapen!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Rihanna is nu nog vrij rustig (lang leve de tv) en Lorenzo ligt op bed

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou ik ga er maar eens eentje onder de douche gooien voordat Lorenzo wakker wordt!

10. Zo, goedemorgen!

Hier een mwoah nacht gehad, maar dat lag ook wel een beetje aan mezelf denk ik..

@Silla, laat Hugh lekker.. Hoevaak ging hij wel niet weg toen jij nog zwanger was? Laat hem zeuren!

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hihi, lijkt me grapppig om te horen dat ff agtuhhh.
    Hier ook eentje die de deur open maakt en er vandoor gaat dus de deur zit hier altijd op het nachtslot.

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    owwwjaa dat springen op de bank, om gek van te worden. En Ivy klimt ook telkens op de eettafel en gaat dan dan staan dansen. Grrrrr

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    fijn dat de collega verder normaal deed. Lijkt me vrij onmogelijk idd om alles te onthouden tot 5 januari. Komt dan wel.
    hmmm, Hugh moet s wat meer aan jou denken ipv zichzelf. Wat is nou verdorie af en toe een avondje. Kan me voorstellen dat je boos bent zeg

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hier ook de tv aan maar helot vandaag niet veel. Ben alweer aardig vam de politie. Aelinn slaapt gelukkig.

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja idd silla, mag jij ook eens je uitjes hebben, tjonge zeg. vind dat hugh zich niet aan moet stellen, de wereld draait niet alleen om hem.. en dat ie dan een keer met een huilend kind onder zit, dat is balen voor hem dan, maar hoe lang heb jij het al niet volgehouden.. Ik had allang tegen leon gezegd van nu blijf jij thuis en ik ga optijd naar bed. (zeg ik nu natuurlijk haha ;) ). lijkt wel alsof ie er niet voor wil zorgen, alleen als ze stil zijn ofzo.. of zeg ik nu iets verkeerd?

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    kinderfysio is geweest. Ze vond het gelukkig nog wel meevallen met de afplatting van dr hoofdje. Ze kon duidelijk zien dat het meer was geweest maar dat wij er goed mee bezig waren geweest omdat de kale plek nog wel scheef was maar de andere kant nu ook wat kaal begon te worden. Ze heeft wat tips en trucs gegeven en komt over anderhalve week weer.
    Ben zelf echt snipverkouden. Mn neus is helemaal stuk, mn oren zitten dicht en doen pijn en heb flinke hoofdpijn. Zo maar s wat innemen ervoor want zal straks toch de boodschappen moeten doen.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    mika had vanmorgen koorts! lijkt nu wat afgenomen te zijn, hij ligt nu op de bank dribbel te kijken (thnx nogmaals ling voor die dvd's echt een schot in de roos haha). vannacht was ie ook helemaal klam en nat en warm... finn daarintegen is lekker wakker, en goed eraan. Heerlijk! zelf ben ik aardig wat opgeknapt. het rare gevoel van gister is tot nu toe redelijk verdwenen...

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    fijn dat het beter lijkt te gaan! zo doorgaan ;).
    He getsie, ook nog een koudje erbij :(. Kan je moeder misschien geen boodschappen voor je doen, hoef jij er niet uit...

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    mn moeder woont in Rotterdam en doet er een uur over met bus en metro dus das niet echt een optie. Ga zelf wel ff straks, ben ik wel gewend. Heb wel s met een flinke griep gewoon boodschappen gedaan.

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann, fijn dat alles in orde is met Aelinn! Balen dat je nu ziek bent
    Daa, beterschap met Mika

Allen, jullie hebben gelijk omtrend Hugh...
    Deze week is een uitschieter met "uitjes" en het ergste is, van al deze uitjes deze week ben ik maar 1x helemaal zonder kids weggeweest. Vanmiddag gaat Lo ook al mee, niet dat ik er last van heb, maar je moet toch "zorgen". Vanavond ben ik dan wel zonder kids bij mijn dinnetje maar haar kleine ligt dan boven te slapen.
    Hij moet idd niet zo zeuren want nogmaals dit is een uitschieter en je hebt kans dat het weer MAANDEN duurt voordat ik weer wat heb...

Share This Page