kwebbels.. mika doet zijn benen dan niet omhoog zodat ik er goed bij kan.. roept steeds maar nee nee.. en begint dan bijna te huilen . dus is niet echt een optie om dan mijn zin door te drijven...
Ik ben eigenlijk nooit wat kwijt en weet dus ook echt niet waar ik zoeken moet Heb eigenlijk alle plekken al bekeken waar het kan liggen. En dit is toch iets wat we wel ECHT nodig hebben!!!!!!:x
Ja, dat kijken daar hameren ze altijd zo op tijdens het rijden. Wel logisch op zich, maar ik weet nog wel dat ik er ook strontziek van werd!!!!!
Ik ga nog even stofzuigen beneden en dan weer even een poosje naar bed. Weet nog niet of ik echt ga slapen of dat ik even lekker een boek ga lezen. Had vanacht toch weer moeite met in slaap komen, nadat ik gistermiddag geslapen had. Dus ja...dat werkt niet zo mee. Maar eigenlijk heb ik het wel nodig...lastig
nou ben thuis en ik kan alleen maar 1 ding zeggen...nee 2...wat een goede tegelzetter...en 2) wat een gore kl*&^%$#GR(()*&^%$@!@zak is die aannemer!!! hij is gewoon weer niet geweest vandaag dus de tegelzetter kon niet verder! en toen zei hij ook nog dast hij zondag wel het bad wilde komen plaatsen!!! waara haalt hij het vandaan!! wat een debiel!!! ben echt zooo kwaad! wil die kerel echt niet meer zien want ik sla hem helemaal verrot!!! einde klaagbericht
Negeren is het enige wat je kan doen. Geef je eraan toe dan heeft ze je tuk en zal ze het de volgende keer weer doen want je komt toch wel uiteindelijk als ze maar lang genoeg blijft roepen.
Het is juist goed voor Hugh dat hij een paar keer alleen is met de kids. Komt er misschien ook (tijdelijk) wat respect voor jou.