Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussion in 'De mama's' started by Senninha, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    het kan ook nog de 5e of 6e ziekte zijn........bij 1 van de 2 hebben ze alleen uitslag op de ledematen (als ik me niet vergis...........)

Gewoon even aankijken, als het de waterpokken zijn, breidt het zich vanzelf snel verder uit en worden het echt wel vochtblaasjes ;).

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Daantje hij had gister toch koorts ofzo?? Dat is iets typisch voor waterpokken. Eerst koorts en dan begint uitslag.

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja had ik het op hyves al over met schoonzus ;)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja daarom dacht ik dat al, maar kan blijkbaar ook de 5de of 6de ziekte zijn

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga er vandoor....ga even lekker samen met manlief tv kijken. Fijne avon nog, slaap lekker en tot morgen!

6. kwebbels

Ja maar zijn het vlekjes of blaasjes/korstjes?

Vijfde en zesde ziekte zijn echt vlekken. Zesde ziekte begint met koorts en later komen er vlekjes. Bij vijfde ziekte komen vlekjes en kan er lichte verhoging optreden. Van vijfde ziekte hoeven ze niet erg ziek te zijn. Van zesde ziekte voelen ze zich wel goed beroerd.

Indi heeft ook de zesde gehad en was ook echt goed ziek hiervan...

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    slaap lekker!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    kleine ronde vlekjes, geen blaasjes of korstjes.
    mika had gister echt koorts 39,1.

9. kwebbels

Indi heeft waterpokken gehad en zij heeft nooit echt blaasjes gehad. Indi kreeg vlekjes en toen werden het een soort van korstjes gelijk al ;)

En bij zesde ziekte was ze echt 2 dagen ziek, 40 graden koorts enz.

Ff afwachten hoe het morgen maar gaat...Hopelijk wordt hij niet al te ziek/.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    vandaag was ie alweer beter, de ondeugd was meteen terug ;):D.

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ik ga ook naar bed, moet om 23.00 uur finn de fles gaan geven.. en ben hardstikke moe..

12. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    beterschap voor mika, daantje!
    fijn dat je dag zo leuk was, kwebbels!!

hier een erg vermoeiende en emotionele dag.
    Heb mijn vriendin gesproken in real life en dat was goed. Ze belde me zelf op, en daar was ik enorm blij mee want dat wil heel wat zeggen bij haar. Ze beld eigenlijk nooit en als er zoiets is oid dan komt ze pas 3-4 dagen later zeg maar dus dit was wel heel erg nodig. heb haar gezegd dat ik het absoluut niet goed keur en dat k volledig achter haar ex (brr naar om te zeggen) zijn besluit staat, aangezien ik het zelfde zou doen, maar dat ze nog altijd mijn vriendin is. Ik heb geen relatie met haar en mijn "gevoelens" voor haar zijn nog steeds hetzelfde.
    Ze had al een tijd dat er geen gevoel meer was tussen haar en haar ex en dat ze hiermee is overvallen. iemand zegt lieve en lueke dingen op de juiste manier en het juiste tijdstip, en daar was ze net aan toe omdat ze het thuis niet meer kreeg en het is haar overkomen....ergens begrijp ik het wel. kan het me voorstellen dat een verliefdheid je overkomt, maar die ene stap verder...dat begrijp ik niet. maak het dan eerst uit met je vriend en ga dan verder met die nieuwe gozer. dan hou je de eer aan jezelf, je verliest niet al je vrienden, je verlies je zelfrespect niet want ze is er helemaal an en kan zichzelf niet meer aankijken (logisch). Die gozer moet ik alleen niet tegen komen want ik scheld hem helemaal verrot! hij had beter moeten weten! je blijft gewooon met je poten van iemand anders zijn vrouw af! oh wat ben ik kwaad. Tuurlijk er zijn 2 personen voor nodig maar hij had beter moeten weten. En het ergste is, dat ik denk dat als zometeen de lol er vanaf is, hij haar zo dumpt..en alleen achterlaat...zonder huis, vrienden en familie want haar ouders....ai die zijn me pas kwaad!!
    een andere goede vriendin van haar en vriend, hebben gelukkig dezelfde mening als wij en zullen haar hoe dan ook niet laten vallen. dus das wel fijn om nog een aantal mensen te hebben.
    Ze was er ook heel erg blij mee, want ze was echt bang dat we haar niet meer wilde zien of spreken en dat bleef ze maar zeggen dat ze dat wel zou begrijpen enzo. Maar man, ben kapot. hoofdpijn, en emotioneel uitgeput.

het enige lichtpuntje was vandaag dat de tegelzetter alle muren heeft getegeld, het inbouwreservoir van het toilet getelegd en alles gevoegd heeft. dinsdag komt hij hopeleijk het bad en de vloer doen maar dan moet wel de aannemer het badombouw gemaakt hebben....ik hou mijn hart vast....en woensdag komt de stucadoor het plafond doen....

nou tis een heeeel verhaal geworden maar moest het echt even kwijt....

13. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    trusten daantje!

14. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    oh heeerlijk!! karate kid op tv!!!!
    old school!!! jeugd sentiment!!

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    oei, das me iets teveel nu

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    bah joh wat balen. Niet handig om zo met de deur te smijten als de kids op bed liggen.

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Klinkt als een geslaagd dagje. Jullie hadden ook droog weer gelukkig. Lekker lkang zeg je dame. Ivy is nu denk ik rond de meter ofzo.

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    als justin 90 cm is dan ben al blij!! hahaha de laatste keer op cb was hij 87,5!! maar hij heeft volgens mij de laatste tijd een groeispurt want zijn broeken waren ineens te kort en was bijna uit al zijn shirts gegroeid.
    ah ja, ben zelf ook niet zo groot dus tja....

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje, das een heftig dagje geweest idd. Zit er al eventjes over na te denken en kan me idd wel voorstellen als het niet meert goed zit dat zo'n verliefdheid je overkomt maar een stap verder gaan, hmm, das niet goed te praten natuurlijk. het is me gelukkig nog nooit overkomen, kan ik me ook niet voorstellen maar misschien word je wel zo meegesleept in die roes van eindelijk weer dat gevoel dat je verstand ff niet meewerkt ofzo. Maar goed, fout is het zeker.
    Wat super dat er eindelijk weer schot in de badkamer zit.

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    dan is dat wel logisch dat ie niet zo lang is. Ik ben zelf 1.81 en man 1.93. Mn broer is 2 meter dus lang zit wel aardig in de familie.

Share This Page