Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeps, dat is ook altijd mijn grootste nachtmerrie. Sta je daar bij de kassa ... geen portemonnee :)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet bekend welke leerkracht:$:x Dat moet niet mogen hoor!!!!

Bij ons start er in januari ook een instroomgroep en ik geloof dat die kinderen ook niet komen wennen. Het is vaak meer een klein groepje in het begin, dus dan heeft het wennen ook niet zoveel meerwaarde eigenlijk. Dus daar kan ik nog wel mee inkomen, maar dat ze nu nog niet weten welke leerkracht er voor de groep komt. Dat vind ik echt absurd!!!!
    Hoeveel dagen gaat hij straks naar school? Bij ons gaat de instroomgroep maar 2,5 dag.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voelde me inderdaad wel een beetje staan...maar ze waren gelukkig heel vriendelijk;)

4. De ene week wel op de vrijdag en de andere week niet op de vrijdag. Verder net als alle andere groepen.
    Ik heb de eerste week vrij genomen om hem zelf steeds op te kunnen halen dan. Vind het een beetje zielig om hem in zijn eerste week al steeds naar de overblijf te doen, maar zo kan hij even zijn verhaal kwijt.

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dus best wel veel!!! Fijn dat je de eerste week vrij kan krijgen! Maar het blijft dus lastig voor de tijd erna....:(;)

6. Ja best, maar we gaan de ske plat bellen! Net zo lang tot ze gek worden van ons en er plek is.

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm Tygo is alweer wakker...nou ja ik ga hem er maar uit halen...
    Laterssssssssss

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, net nog even een strijk weggewerkt en ondertussen even een aflevering van Boer zoekt Vrouw gekeken;)

Hoor dat Arinde wakker is, dus die ga ik er zo maar eens uithalen.
    Inmiddels sneeuwt het hier ook al...hoop maar dat er niet al te veel komt, want dan kan ik weer geen kant op:( had zo gehoopt morgen lekker op de fiets naar de VK en de markt te kunnen, maar dat zal dus wel niet doorgaan;)

9. zo, was er EINDELIJK weer.. volgens mij is mn hart (helaas) niet op hol gegaan en de fietstest heb ik goed doorstaan :D

Liep het gewoon een uur uit daar! Pffff... niks aan, zo lang wachten!

de meiden hebben het weer super gehad en gaan morgen ook nog weer heen, zodat wij samen naar de cardioloog kunnen voor de uitslag.

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Linnielin wat rot zeg dat je je portomonnee was vergeten!!!!! Mij ook wel eens overkomen:) En balen dat je de verkleiner niet meer hebt kunnen vinden...

KK Gelukkig gingen de testen voor je gevoel goed. Morgen de uitslag, ben benieuwd.

Daantje voel je je inmiddels al wat beter?

Silla; jij hebt ook weer een lekker druk dagje achter de rug:)

Christiea balen dat ze geen plek hebben zeg, had je hem al lang opgegeven of niet? Ik moet nu Indi ook echt wel op gaan geven namelijk anders hebben wij straks hetzeflde probleem! Nu zit ik eigenlijk te hopen dat mijn buurvrouwtje haar tzt op wil halen uit school. Ik heb alvast wel geregeld dat ik later mag beginnen:)

11. kwebbels

Nou hier gister een lekker dagje gehad. Een heel goed gesprek met mijn vriendin gehad. Heb ff ALLES eruit gegooid en zo zij ook. We hebben heel lang gepraat en we willen er weer alles aan doen om het weer goed te laten werken. Ben blij dat het allemaal weer uit de lucht is. ;)

Verder kwam mijn buurvrouw nog een kerststukje brengen gister, had ze zelfgemaakt voor ons! We hebben zo een geluk met haar! Past op de katten als wij weg zijn, heeft een keertje op Indi gepast toen ik omhoog zat en ze komt vaak aan de deur met heerlijk eten. Toen wij vorige week terug kwamen van het weekendje ardennen had ze in de koelkast ook eten voor ons neergezet :) Heb haar van de week een doosje merci en een cadeaubon gegeven en toen was ze helemaal blij. Kreeg dus een kerststukje van haar. Echt zo n schatje!

12. kwebbels

Oh ja, vandaag wezen werken. Was echt druk, collega was ziek! Nou maar hopen dat ze weer beter is woensdag anders zit ik smorgens alleen. Maarja, zal wel loslopen.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoi hoi ben ik ook weer even.

Weekendje weg was heerlijk!!!!:)
    Lekker naar de HP film geweest en de dag erna heerlijk gewandeld.:D

Vandaag de hele dag aan de studie geweest en ga zo weer verder want heb een aantal zaken niet kunnen voorbereiden omdat de pc op het werk het niet goed deed.:x
    Morgen examen en ik zie er best wel tegenop, zeker als het zo moeilijk is als de proefexamens van afgelopen vrijdag.:)

Ik heb verder ook niet bijgelezen want wil al mijn tijd even voor de studie gebruiken.;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dames die meegaan met taartdecoreren.:)
    Ik heb via een datumprikker een lijst met data gestuurd en daar kan je opgeven of je wel of niet kunt.
    Dat is overzichtelijker en makkelijker te plannen.;)

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie eerlijk naar elkaar toe zijn geweest en dat de lucht weer geklaard lijkt! Hopelijk blijft het zo!

Jullie boffen inderdaad maar met de buurvrouw, zeg! Zou wel erg handig zijn als ze later ook Indi uit school zou kunnen halen!
    Hier ga ik er eigenlijk vanuit dat de gastouder Arinde straks ook gewoon haalt en brengt. Haar eigen kinderen gaan namelijk naar dezelfde school als dat Arinde straks gaat, dus dat zal vast wel. En na de zomervakantie brengt en haalt ze Arinde straks ook 1x per week voor de peuterspeelzaal. Dus dat is eigenlijk al rond hier;)

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie weekend geslaagd was, lekker even tijd voor elkaar gehad dus!!!!!

Heel veel succes met je examen morgen!!!!!!!!!!!!!!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank je wel!:)

Ik was om 5 uur al wakker.:)
    Nu nog even de laatste puntjes op de i want van een bepaald onderwerp krijg ik het er maar niet in.:x

Om 10 uur is het zover tot 12.15 uur.
    Dan heb ik 50 theorie vragen waar ik er minimaal 34 van goed moet hebben en 2 processen verbaal die samen 30 punten waard zijn en ik er 24 moet halen.

Aan 1 kant heb ik er veel zin in omdat ik er zo hard voor geleerd heb maar aan de andere kant zie ik er best tegenop omdat de proefexamens afgelopen vrijdag zo moeilijk waren.:)
    De laatste keer dat ik een echt examen heb moeten doen was mijn theorie en praktijk voor mijn rijexamen 11 jaar geleden.:p

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    senn: heb het gezien en de data's doorgegeven..

kwebbels: nee voel me nog niet beter. Heb vanmorgen wel iets kunnen poepen gelukkig maar is nog niet veel geweest..
    strakjes naar de dokter..

hier eentje met veel ondeugd, die ga ik nu verschonen en aankleden en dan naar de creche brengen, dan even langs de brievenbus en dan naar huis!.

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.828
    881
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ff snel berichtje van mij,
    heb me zondag niet geplaatst voor t NK helaas maar t ging ook echt niet zoals t gaan moest:( was er gewoon niet bij met mijn hoofd ivm dat hele gebeuren met die vriedin van mij
    Hij is weer terug in Alkmaar en van de beademing af maar helaas heeft ij erge last van afkickverschijnselen en heeft daardoor al 15 uur niet geslapen:( ook heeft hij bij t opnieuw plaatsen van een sonde bijna t leven gelaten waardoor ze die sonde er weer uit moesten halen.:(
    hij heeft nu methadon gehad in de hoop dat t afkicken wat beter en minder heftig gaat maar dat lijkt tot nu toe niet echt t gewenste effect te hebben.

later ben ik er weer want doe nu nikita nog ff op bed en dan ga ik zelf ook ff plat want ben kapot van vermoeidheid:)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei ben je ziek?:(
    Beterschap meis en succes bij de dokter.

Deel Deze Pagina