Vandaag was een spannende dag.........of zou het eigenlijk zijn. Kleine Boris zou vandaag aan zijn hartje (of eigenlijk het niet gesloten adertje tussen zijn hart en zijn longen) geopereerd worden. Doordat dat adertje niet gesloten is (normaal gaat dat vanzelf) kan hij zijn bloeddruk niet goed op peil houden....... Dus gistermiddag is ie per ambulance overgebracht naar Utrecht, en vandaag zou ie dan geholpen worden en met een dag of 2 weer terug naar V'hoven komen. Máár...........nu was er vandaag toch geen plek op de OK in Utrecht ..........dus de operatie is uitgesteld naar morgenmiddag. Moeder is weer wat opgeknapt....die werd vorige week onverwachts weer opgenomen met mega hoge koorts........bleken er nog placentaresten achter te zijn gebleven, dus die is nog met spoed geopereerd. Inmiddels is ze wel weer thuis...... Pffff, hoop voor hun dat het na morgen eindelijk eens op houd en dat 2011 een heel goed en mooi jaar gaat worden!
362 Lin, de beeb moet het dus nog ff uitzingen tot na het weekend Daan, fijn dat de camera weer werkt zoals het hoort. Balen van Mika, ik hoop dat de boy's vanavond goed slapen
jeetje wat een ellende zeg ramoontje. het houdt ook niet op! ik ga heel hard voor ze duimen!! gaat dus naar het wkz?
Ling, hoe is de status van de badkamer KK, fijn dat er wat aan gedaan kan worden. Nog niet ongi, mijn dinnetje gebruikt ook nuvaring en heeft dat soms ook Suus, sterkte met je dinnetje Ramoon jij ook met Boris en je dinnetje. Hier wéér een onrustige Lo ik ga ff snel een klein flesje maken (die had ze om 18 uur ook al eerder gekregen) en dan tank ik haar om half 12 weer ff af....
ik heb niet eens een bericht gekregen dat ik een aanvraag moet doen. Kreeg gewoon bericht wat ik ging krijgen in 2011 en evt wijzigingen kon door geven
nee, dan liggen ze in europoort bij Rotterdam. Als het weer het toe laat wil ik er wel heen rijden (40 minuten ofzo) maar ze voorspellen allerlei ellendig winterweer dus even afwachten
wij hebben ook erg zwaren bedbodems en deden het samen. Zen onder het bed het omhoog duwen en ik de klossen er onder schuiven
pfff, wat een ellende daar toch zeg. Gelukkig is moeder wer opgeknapt. Wat frustrerend dat er geen plek was op de ok.
ben gezellig in mn eentje aan de klets zie ik. Ga maar s een fles geven zo. Moet ook mn bed nog opmaken dus voorlopig lig ik er nog niet in.