Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    gelukkig! :)
    hoe is het verder met je?

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow ze heeft zichzelf op dr zij weten te draaien (ligt in de box)

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    :$sterke meid!! ze is pas 2 maanden!!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nou he, was ook verbaasd. Ze ligt nu heerlijk op dr zij te slapen.

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    jemig! ik zal niet zeggen wie er uit sytycd zijn maar man wat een teleurstelling zeg :( 2 héle goede dansers eruit en 2 mindere er gewoon in...

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mwah

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    slaat de dubbele dosis al iets meer aan? (als je er niet over wilt praten is het ook goed hoor)

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zie in eens dat het al 22.40 uur is! en moet morgen wel een beetje fris zijn morgen :( crematie van mijn tante. zal wel een dagje van hoofdpijn worden...maar ja het is niet anders

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zit pas 3 dagen op die dosis dus dat merk ik nu nog niet. Duurt weer een paar weken.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    :( Heeeel veel sterkte morgen meis

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dank je wel...

en jij een dikke knuffel!!

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow je was er toch nog. Was ff foto's naar mn man aan het mailen. Dikke knuffel terug

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Was ff zoeken weer, wist niet meer waar ik gebleven was in deel 11 hihihi.

Tja ik kan niet slapen! Ik had mss niet dat bakkie koffie moeten nemen na het eten want ben klaar wakker! (Maar wel moe)....

Ling, sterkte vandaag...ik zal weer aan je denken.
    Sann, balen dat de dosis (nog) niet aanslaat.

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden van mijn kant hihihi....

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goh alweer deel 12 :D wat gaat dat snel!

gister wilde ik nog even gaan dutten. Lag er om kwart voor 2 in en om kwart over 2 was mika alweer wakker, dus kon ik er alweer uit. Toen mika maar aangekleed en naar de verjaardag van een vriendin gegaan. Daar heeft mika heerlijk gespeeld, en natuurlijk als je op het punt staat om naar huis te gaan krijgt ie de grootste lol met het zoontje van de vriend van mijn vriendin, zo schattig om te zien ;). Gister lagen we om kwart over 8 al in bed, wilde eigenlijk mama mia nog kijken, maar had er geen puf voor, Finn hebben we maar weer zelf laten komen, het was half 1 volgens mij toen hij kwam of 1 uur, weet het al niet meer, lag er om 2 uur weer in. Toen vanmorgen om half 6 weer, of ja is leon opgestaan zodat ik nog even kon blijven liggen, hij had finn meegenomen naar onder en pas om 20 voor 7 de fles gegeven. om 7 uur kwam hij boven dat finn nog 90cc moest drinken maar die zitten er niet helemaal in ;). Hij slaapt echt veel zeg! nu ligt ie alweer op bed, was onder de fles in slaap gevallen.
    strakjes nog wat boodschappen doen en nog pepti halen voor finn... morgen naar de kinderarts. ben benieuwd wat eruit komt.

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wilde gister ook nog de foto's en filmpjes van mijn telefoon op de computer zetten lukt het weer eens niet grrr, doe alles hoe het moet maar op de een of andere manier krijg ik er niets op.

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ramoon, heb jij aan 2 kanten schuifdeuren in je auto?
    leon heeft nl bij vrienden die laatst een dochtertje hebben gekregen laten vallen dat er misschien waarschijnlijk volgende maand een nieuwe auto komt ;). Waren laatst al bij een garage geweest die had een renault kangoo staan maar die had maar aan 1 kant schuifdeuren. zeer onpraktisch...

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Daantje, je klinkt erg vrolijk. Fijn dat het met Finn lkkr gaat (en dus met jou ook hihi). Ben ook erg benieuwd wat de KA voor jullie kan betekenen.

Hier een korte nacht achter de rug, niet door de kids maar door mezelf hihihi.
    Lo is als ze wakker is zo'n lkkr grietje, veel lachen, bewegen en "kletsen". Gister ging Tygo haar uitleggen hoe ze moest bouwen met de duplo. Hij schoof haar wipstoel dicht naar hem toe en gaf haar ook een blokje...zo schattig.
    Tygo ligt nu nog te tukken maar ga ik zo wakker maken, Lo ligt te pruttelen boven maar die haa; ik er zo wel uit.
    Zit (telefonisch) in de wacht bij HA....man wat duurt t lang!
    Wil ff afspraak maken voor Lo, ze poept gewoon te weinig en heeft daar erg last van, en voor mezelf om te bespreken wat te doen bij mijn evt. PND. Al voel ik me al dagen beter maar mss toch wat ondersteuning van medicatie....
    Aha eindelijk een date gepland....na 5 min. in de wacht te hebben gestaan. Woensdag om 10:10 uur. Dan ben ik zonder Tygo al wil ik ook nog met hem ivm verschoon problemen maar die afspraak maak ik woensdag wel.

Gister hebben we een poging gedaan voor zindelijkheidstraining. Ik heb het idee dat ie in de "anale-fase" zit (of dat het begint). Hij heeft het vaak over Poep....
    Dus zonder luier, om de 15 min ong. gevraagd of ie moest plassen of poepen...antwoord telkens NEE en toen was zijn broek nat en meneer had er geen idee van. Mss nog wat te vroeg....

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Aha...ik hoor MAMA door de babyfoon...
    Whahahaha nu roept ie;
    Mama boven?!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Meestal hebben dit soort auto's vaak maar aan 1 kant schuifdeuren....

20. ahhhh... poppie!

Deel Deze Pagina