Hier wordt het weer een rustig avondje (hoop ik)...kon vanmiddag niet zo lang liggen omdat Arinde na een half uurtje al wakker was en een sneeuwpop wilde maken Sneeuw was toch niet zo goed als ik gedacht had en met een dikke zwangere buik is dat toch niet het handigste werkje...dus ik heb gewoon de schep gepakt en gelijk een paadje gemaakt en alle sneeuw op een hoop gegooid, beetje in model gebracht en een muts, wortel enz...erop gedaan en Arinde vond het een prachtige sneeuwpop Daarna nog even wat kaarten weggebracht in de buurt, dus we hebben onze buitenlucht wel weer gehad voor vandaag. Daarna Arinde in bad gedaan, gegeten en nu is mannetje Arinde naar bed aan het brengen. Hoop echt op een rustig avondje samen Morgen komen schoonzus/zwager/nichtje/hond....gaan we de laatste dingen regelen voor de bruiloft donderdag. ´s Middags richting schoonouders voor verjaardag van schoonzusje, waar we ´s avonds blijven eten. Dus druk daggie. Denk dat ik maandag pas weer online kom!!!! Fijne dagen alvast!!!
Hier is manlief vanmiddag toch naar Duitsland vertrokken. Hij komt vanavond wel weer naar huis....maar gezien de weersomstandigheden vraag ik me af hoe laat dat zal zijn. Gelukkig heeft hij wel mijn advies om de aanhanger met honden thuis te laten, ter harte genomen .
hmmm, banner blijft hier een beetje klein...in m'n gebruikersinstellingen is ie wel groot....strange....
hier vanavond naar de truckrun in het dorp geweest kijken. lekker met z'n viertjes daar naar toe gelopen, liepen ze dus zeker een half uur tot 3 kwartier uit! toen maar naar kennissen gegaan die wonen langs de route en hebben de kids voor de raam staan kijken! was erg mooi. Sommige trucks waren echt mooi versierd en sommige helemaal niet, maar mocht de pret niet drukken.. het was voor gehandicapten trouwens en icm het christmas carol in het dorp hierverder op. Echt super leuk.. Mika ligt er dus nu net een kwartiertje in.. echt mega laat voor hem.. maar gelukkig heeft ie het goed gedaan, kon wel merken dat hij erg moe was..
hmm helaas kan ik je niet helpen ramoon, maar ziet er zo al heel leuk uit. netzoals die van kk trouwens!
zometeen jochem meijer met zijn nieuwe show kijken! hebben de dvd gekocht omdat we morgen de show niet kunnen zien . Dan komt ie nl op tv, op ned 1, 2 of 3.. dacht ik
gaat om 't idee natuurlijk (maar zoals gewoonlijk kan ik 't dan weer niet uitstaan dat het niet lukt zoals ik het wil)
Oh en onze zomervakantie ligt zo goed als vast..... Lekker 2 weken naar een boerderij in de Ardennen (dus we blijven lekker in ons eigen landje )
nou het meubel hangt! en het wordt steeds mooier. de tegelzetter heeft vandaag de voegen aangepast/opnieuw gedaan. hij was het er mee eens. Wat betreft die 3 tegels die scheef zaten, zei hij je hebt gelijk maar plaats eerst eens het sanitair enzo en kijk dan of het nog steeds stoort. als dat zo is, kom ik het in orde maken. Maar eestal valt het dan weg. we zullen zien. als het af is zal ik snel foto's plaatsen!!
en je kan natuurlijk nog niet gaan slapen want Aelinn moet natuurlijk nog een flesje..... Lekker languit op de bank dan, dekentje erbij, kopje thee....
heb geprobeerd bij te lezen maar het lukt me niet. ga zo lekker naar bed...ben uitgeblust... heb trouwens 2uur over gedaan om thuis te komen (wat normaal 20 minuten is)...zucht...