morgen zijn we al druk, moeten we naar de kinderarts. Dinsdag ff niks, woensdag indoor speeltuin met een vriendin, mannen en kids, donderdag naar cb en mn moeder, vrijdag alle kerstboodschappen en dan zaterdag en zondag alweer kerst.
Anders maak je een lijstje met op welke dag je wat wilt doen. Dan zijn het maar een paar dingen en met z'n 2en zo gebeurd. Dan hoef je ook niet tegen de rest aan te hikken omdat die voor een andere dag op je lijstje staan. Heeft mij een tijd lang enorm geholpen.
ik heb dat geprobeerd met een lijstje te maken maar sommige dagen zit ik er zo doorheen dat er echt helemaal niks uit mn handen komt. De kerstboom staat nog niet eens. Heb vanmorgen de hele ochtend was gevouwen en geruimd, de wasmachine draait voor de derde keer en ik ben beneden aan eht puinruimen. Schaam me dood voor alles dus proberen even het wat beter te krijgen voor Zen thuis komt. De kinderfysio komt ook morgenochtend dus dan moet het wel toonbaar zijn.
hihi ik moest net erg lachen om Ivy. Ze is net wakker en we stonden in de keuken drinken in te schenken en in de kamer staat het glazen huis op. Hoor ik op tv een deurbel daar gaan en die dj zsegt ik hoor een deurbel. Ooowww zegt Ivy verrast en rent naar de voordeur
En dan zeg je dat er niks uit je handen komt. Meis je hebt gewoon heel hard gewerkt vandaag! En de fysio kijkt echt niet naar de rommel hoor. Maar ik snap je gevoel, heb het hier ook.
Om 15.45 zijn we even met z'n allen richting de C1000 vertrokken. Ik dacht misschien wel even lekker voor Karsten een frisse neus. Maar op de slee vond hij helemaal niks en toen Sven sneeuw in zijn gezicht gooide was het helemaal over. Binnen 10 minuten was ik weer thuis met Karsten en heb Sven ook meegenomen en op zijn kamer gezet (hij had darvoor al een waarschuwing gehad dat hij niet met sneeuw moest gooien). Niels is met de andere slee verder gegaan met Maarit. Thuis Karsten alle kleding weer uitgedaan en bij me genomen op de stoel en van 16.05 tot 16.35 uur heeft hij tegen mij aan liggen slapen. Hij was zo moe dat hij binnen 2 minuten sliep net als vanmiddag. Zojuist de temp gemeten en die was 40,1C. Ik heb hem maar een zetpil gegeven want hij was echt heel beroerd en dan kan hij er nog 1 krijgen als wij vanavond naar bed gaan zodat hij de nacht een beetje goed door kan komen. Nu maar hopen dat hij dinsdag beter is want dat is de trouwdag van mijn schoonouders en gaan we in Soest naar een pannenkoekenrestaurant.
HA!! we hebben water in de badkamer!!! wasmeubel is aangesloten en afvoer gemaakt (die wat trouwens nog even kapot gegaan dus moest net nog even een nieuwe halen bij de hornbach ...uiteraard!!!
Doe ik zeker. Hij is net van mijn schoot af en bij Niels op schoot gekropen. Hij heeft ook nog een beker drinken op dus aan zijn vocht komt hij wel.