Daan, stond dat niet in de cursus"eisen" dan? En waar heb je word 2010 voor nodig (en moet het per se 2010 zijn)?
die heb je van mij geleend!! hahahaha senn nog bedankt voor je kaartje! heel lief!! Ik doe dus ook niet aan kaarten dit jaar: iedereen hele fijne feestdagen komend weekend!! en ook alvast een gezond en gelukkig 2011!!!
jawel maar de foto's moeten via de site van het nha doorgestuurd worden en blijkbaar gaat het nu alleen met word 2010
eigenlijk is dat dan hun probleem en niet het jouwe..........maar ja, je zit er wel mee te kijken natuurlijk :x
heb hier al erschillende versies liggen maar die moeten met winrar weer uitgepakt worden en daar snappen we beiden niets van, en op de een of andere manier lukt het een vriend van ons het ook niet en die heeft er redelijk verstans van
ehm....mag ik daar ook geen antwoord op geven??? het meubel hangt en we hebben water. het bad zit er in maar nog niet aangesloten (afvoer) en ....dat is het!!! maar dennis zit er doorheen...letterlijk ongeveer want hij heeft erge last van zijn rug....en daar was ik al bang voor...nou ja, ik zie wel wanneer het af komt. ik hoop dat ik dit weekend wel nog in bad kan, dan heb ik nog iets. maar er moeten nog steeds 3 tegels uit, wc moet nog opgehangen wordn, douchescherm plaatsen en afkitten! nou dat is het wel zo';n beetje!!
ja...maar heb me er bij neer gelegd! kan me ook ff niet meer schelen (het moet naturlijk wle een keer afkomen)