Jammer dat je nacht zo verrot was. Als je Mika goed inpakt dan is het juist heerlijk voor hem om in deze "ijle" lucht even te wandelen. Hebben wij ook met Karsten gedaan. Je moet geen uren gaan maar een 1/2 uurtje is juist even lekker. Werkse straks.
Goedemorgen! Hier een heerlijke nacht gehad Esmée heeft van gisteravond half 8 tot vanochtend 8 uur geslapen! Maus sliep gisteravond wat minder.. Was aardig veel wakker.. Tot ik haar een klein flesje melk heb gegeven en toen sliep ze gelukkig wel rond half 10, tot vanochtend kwart over 8.. Heerlijk... Vanmiddag nog even voor mezelf naar de stad en voor een cadeautje voor Maus.. Ook nog een kleinigheidje voor Chris.. Wie heeft er een ideetje? Is gewoon voor onder de boom...
Ik heb voor Niels de nieuwste CD van Borsato gekocht. Misschien anders een leuk tijdschrift waar hij van houdt?
Hier een redelijke nacht gehad. Karsten was om 22.15 uur even wakker maar ging gelukkig snel weer slapen. Om 1.30 uur werd ik wakker omdat een auto vast zat in de sneeuw en maar gas bleef geven iedere keer zodat hij nog verder vast kwam te zitten. Op het gegeven moment had hij het licht gezien om hem in zijn 2 te zetten en op die manier weg te komen. Vervolgens werd ik om 5.30 uur wakker omdat mijn hele keel was volgelopen met brandend maagzuur. Dat doet me toch even een partijtje zeer. Daarna heel rommelig geslapen tot 7.30 uur. Zo lekker met Karsten douchen en Niels heeft al de laatste boodschappen gehaald dus wij hoeven maandag alleen nog even de laatste dingen te halen voor het kerstdiner.
Daan, balen van je nacht. Mss als je Mika dik in pakt is een frisse neus niet zo gek, 's avonds lkkr in bad, insmeren met Luuf en dan slaapt ie mss beter. Tja 5 januari weer aan de slag, moet ook zeggen dat ik er erg zin in hebt. Hoop alleen dat ik wel snel weet waar ik aan toe ben qua functie die 1 feb. komt te vervallen...
KK, veel plezier vandaag en idd een leuke CD/Tijdschrift/Boek. Nou ik hoef alleen maar nog 3 dingen bij de supermarkt te halen. Foto's voor KDV ophalen ibj het Kruidvast (ze willen foto;s van mensen die mijn kids mogen ophalen bij KDV, idee van mij hihihi hebben ze overgenomen!) en 1 foto voor het lijstje op de groep zelf van Lo.
Senn, balen van je onrustige nacht... Maarre maandag is het 3e kerstdag hebben jullie het diner dan al niet achter de rug?
Gister had ik nou ja Tygo ook weer wat! Eerst schrok ik me dood toen Tygo helemaal met een bebloede hand voor me stond, TV kast, grond en zijn kleding zat onder het bloed. Had ie een wondje en daar bleef ie maar aan pulken. Gelukkig was het wondje miniscuul maar door dat gepulk ging het wel erger bloeden. Dat schoon gemaakt en een dieren pleister erop en het was over. Alleen...bleef ie de heletijd zijn vinger en hand hooghouden whahahaha dus deed alles met 1 hand (wat dus niet lukte) echt een vent hihihi. Daarna was ie in de keuken...mijn kastjes met STIFT aan het bewerken!!!!!! Gelukkig afwasbaar maar was er niet happy mee. Dacht ik dat ik alles had schoongemaakt, zie ik dat ie op de muur ook bezig is geweest met ZWARTE STIFT! Kep geboend alsof mijn leven ervan af hing en tis schoon, alleen zie je nu nog steeds een "ring" van de schoongemaakte vlek...zucht!
Whahaha.. Had om me TO DO list staan dat ik vandaag mijn kerstpakket ging ophalen op het werk. Mja... HET IS VANDAAG EEN VERPLICHTE VRIJE DAG VOOR KANTOOR!
Over kerstpakket gesproken... Ik had de doos van Hugh's kerspakket uitgeruimd en Tygo wilde er gisteravond mee spelen...hihihi Hier spam.. Tygo in kerstpakket met zijn "oorlogswond"