gvd, knip dus niet meer in raw voortaan maar in jpeg, die foto's krijg ik allemaal niet upgeload en ook niet op hyves gezet die ik in raw geknipt heb...
"weer" ? ehm...tis "nog steeds" eigenlijk... hij is alleen maar druk met die badkamer geweest en werk en thuis was het bar weinig hoor
miss foto's eerst verkleinen daantje. dat werkt hier wel goed want mijn foto's zijn altijd 2-4 mb en als ik ze eerst verklein tot mail-formaat dan gaat het heel snel.
ga weer ff wat doen. wil vroeg naar huis vandaag aangezien het kdv om 18.30 uur sluit. En ben met OV wat takke koud was, maar goed, je weet maar nooit hoelang het duurt
Zo, was ik weer ff.. Heb net 2 beschuitjes gegeten, was niet echt lekker. Zit onze kleine madam gewoon mijn vlokjes van de beschuit af te vreten Mallie.. Esmée is nu lekker aan het lezen en Maus aan het spelen met de onderzetters
Lekker slim bezig dus die Tygo.8) Misschien een beetje witsel erop zodat je die "ring" wat minder ziet?
Ik ga eens de badkamer en de toiletten doen dan zijn die vast schoon voor als mijn moeder komt morgen.
Sorry, dat bedoelde ik niet.. haha.. ik was zelf niet lekker.. Misselijk en zere buik.. Gister ook al zo gigantisch misselijk toen ik 's avonds wou eten...