Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ojee.:(:)...........wat is er niet goed????

2. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    je zult het niet geloven....
    het bad doet het, kraan alles....
    alleen we laten water stromen en het loopt dus zo het kruipluik in: afvoer gescheurd en put verstopt!!
    het houdt niet op hier!!!
    morgen dus loodgieter bellen om te laten maken: dag eindejaarsuitkering!!
    :( :( :(

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hoe kan dat nou weer????????????? ;):x:(

Knuf voor jou, ik weet hoezeer je je er op verheugd had lekker in je nieuwe badje te liggen...........

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    en ik moet dus nu plassen....

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja als we dat eens wisten???

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow meid wat vind ik dat ongelooflijk rot voor jullie. Het houdt maar niet op met die vervloekte badkamer. Hele magadikke knuffel voor jou

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    tja....is ook eigenlijk niet zo belangrijk hè, als het maar opgelost wordt!

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zucht...nee het is idd niet belangrijk maar verveldn is het wel :(

9. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    en weet je wat, ik sta er niet eens meer van te kijken :)

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik denk dat ik maar even ga plassen bij de buren of bij vrienden om de hoek en dan naar bed ofzo. kan er ook niks misgaan :)
    miss ook nog even douchen? hmm geen gek idee.
    doei doei meiden

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sterkte meis!

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi lieverds!

Kijk niet naar de tijd maar ik kan gewoon niet slapen hihihi.
    Mss komt het door de gekke dagen...
    Kep ook niet echt terug gelezen want wist niet wanneer ik wat ik nou wel of niet al gelezen had.
    Maar goed ik meen dat iedereen een goede kerst heeft gehad en lkkr heeft genoten.
    Sann, wat betreft jou Kerstdrama...sluit ik me toch aan bij Senn, ik vind dat zij allen JULLIE n excuus verschuldigd zijn!
    Ling, balen van je badkamer...hou vol meis het komt echt goed!

Bedankt voor de felicitaties!
    Tja alleereerst ff mijn kerstdagen
    1e kerstdag...heeft mijn peet-oom weer eens op het laatste moment afgebeld en mijn broertje en zijn vriendin hadden ruzie, mijn moeder liep alleen maar te stressen/zeuren enz enz. Al met al een irri start van de dag maar uiteindelijk wel gezellig.
    2e kerstdag....pffffffffffffff bij de schoonfamilie...do I need to say more! Errug vermoeiend/saai
    Ze hadden nix voor Tygo in huis en de paddenstoelensoep en hapjes vond Tygo maar nix. Ook in het hele huis hadden ze bijne gaan drinken voor Tygo muv water en een halve pak sap want de rest was 1 fles frisdrank en de rest...3x raden...wijn en andere alcoholische versnaperingen!
    Wel kwam er bij vertrek wel een "ontluikende bekentenis" van mijn schoonmoeder.
    Ik maakt nl. de opmerking dat ik weer als pakezel de deur uit ging en Hugh weer appelig stond te kijken...liet het overkomen als grap maar was wel zwaar geirriteerd! Wat denk je wat SM zegt ....
    Dat had ik met je SV ook altijd!!!!!
    Dus ik reageer gelijk...AHA dus de appel valt niet ver vd boom!! ;)

Thuis aangekomen, Lo helemaal uit haar doen en Hugh....vertrok weer. Ik was laaiend!
    Maar goed de volgende ochtend (mijn verjaardag) was mijn uitslaapdag! En Lo besloot ondanks dat ze mega goed gegeten had toch nog om half 5 te komen! en daarna weer! Dus toch korte nacht.
    Echter...Tygo besloot uit te slapen tot 9:30 uur!! Dus Hugh heeft ook kunnen uitslapen en ik dus eigenlijk niet. GIFTIG was ik want wedden dat Tygo straks om 7 uur komt!
    Any hoe...
    Nou wat heb ik gekregen voor mijn verjaardag..NIX (maar ik wilde ook nix...tja uitslapen whahahahaha).
    Wat heb ik gedaan op mijn verjaardag...
    - de was;
    - de slaapkamer gepoetst/gezogen/heringedeeld
    - halletje voor de slaapkamer/zolder geordend;
    - bed verschoond....

en ook weer bij mijn moeder gegeten...top dag dus whahahaha

Nah ik vier het al 8 jaar niet, kep er de kracht niet meer voor na de kerstdagen en vind er ook nix aan...ben nu 33 maar ik voel me 23 whahaha.

Nou ga mijn bedje nou maar es opzoeken, Lo zal ongetwijfeld wel weer komen strax....

Oh Rens....Tygo had vanavond in ene dat ie "bang" was bij het naar bed gaan... maar uiteindleijk viel ie wel in slaap...

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen,

hier een redelijke nacht. leon heeft finn om half 12 de laatste gegeven ik om half 6 weer de eerste en nu ligt ie nog lekker te slapen..
    mika plast en poept nog steeds op het potje! echt zo super knap! ook bij mijn ouders heeft ie de hele dag op het potje geplast en gepoept, dus de pampers kunnen bijna opgeborgen worden ;). Volgende week gaat ie weer naar de creche ben benieuwd hoe die het daar doet, denk dat ik nog maar een reserve tas mee geef ;)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sil nog gefeliciteerd met je verjaardag!

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou hier goede nacht. justin erd om 6 uur wakker en heeft tussen ons nog tot 8 uur geslapen. heerlijk!
    de loodgieter komt voor 12 uur dus nog even ophouden!!
    nu ga ik d e tegelzetter ontvangen en justin eten geven.
    laters!!

17. Goedemorgen.

Hier een blegh nacht gehad.
    Christian is ziek.. 40.0 koorts en niet lekker.

Maar als een man ziek is, IS hij ook ziek! Pfff... Elke keer maar zuchten, steunen, puffen, kreunen en klagen. En als ik eens goed ziek ben, moet ik me niet aanstellen en gewoon doorgaan en krijg ik een sneer als ik eens steun van de hoofdpijn.. Zelf ben ik ook niet lekker, maar dat maakt niks uit, want meneer is ziek... Ach, verder is hij lief hoor ;)
    Maar eens kijken wat ik vandaag ga doen.. Christian is ziek gemeld, dus heb de auto bij huis :)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ling: wat een drama zeg met de badkamer. Hopelijk wordt het vandaag goed opgelost door de loodgieter en kun je toch zo snel mogelijk in bad! Wat zul jij blij zijn als de boel daar klaar is!!!!
    Ramoontje: het klinkt alsof je wel leuke kerstdagen gehad hebt!!!
    Silla: nog gefeliciteerd met je verjaardag...sorry...gisteren vergeten! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om het te vieren zo na de kerstdagen...maar een cadeautje is toch altijd leuk...ook al zeg je dat je niks wilt (zeker van man en kids;))
    KK: balen dat Christian ziek is...sterkte ermee! En verzin maar wat leuks om te gaan doen samen met de meiden:)

Hier een wat mindere nacht gehad. Heb een poos wakker gelegen en kon echt niet meer in slaap komen. Uiteindelijk toch nog even geslapen, maar echt geweldig was het niet. Nou ja, vanavond maar weer op tijd er in dan;) Hebben gisteren toch nog wel veel gedaan....eigenlijk teveel:) Mannetje kreeg het opeens in zn hoofd om de dozen die hij, 4 jaar geleden:(, mee naar ons huis heeft genomen eens uit te gaan zoeken. Dus dat is gisteren gebeurd. En ik zag mn kans waar om achter de dozen maar even goed te zuigen enzo. Ook het computerbureau opnieuw ingedeeld...dus een beetje teveel op mn knieen gezeten en gebukt. Had er gisteravond wel last van, maar nu gaat het wel weer:) Vandaag maar iets rustiger aan doen denk ik;)

19. goedemorgen allemaal,
    bedankt voor alle tips gisteren....
    heb gister met jur zijn treinbaan op z'n kamer gebouwd en alles met hem goed bekeken en benoemd en daaf ook nog getreind met hem... na het douchen op zijnkamer aangekleed (onze kamer vermeden) nog even rondje trein en in bed en..... janken natuurlijk :( toen kwam daaf terug met hardloopvriend van rennen, jur nog huilen dus mee naar benedenh... slaapzak deed hij zelf uit....
    toen wilde hij bob (hardloopvriend daaf) z'n trein laten zien, dus bob naar boven, kijkt naar trein en legt jur daarna in bed (daaf wel mee naar boven) en meneer gaat slapen (huh??) en heeft tot 6 uur in eigen bed gelegen.... :)

huur hem vanavond maar weer in ;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaat hard hè, nu kan je al aftellen naar 1.:D

Deel Deze Pagina