kennen jullie deze al??? [FONT=Times , serif]http://tastelikepizza.com/item/2010/11/france-got-talent---frog-man[/FONT]
hij kan het niet verwoorden en hetbwas vandaag dus weer drama!! heel de dag niet geslapen. en ;s avonds krijsen en niet in zijn bed te houden... en uiteindelijk ligt meneer 1 tel in campingbed en hij slaapt (op onze kamer) nadat we bijna uur op zijn kamer bezig geweest zijn...
thanx! die site had ik ook gevonden! erg handig en opgeslagen in mij favorieten! wat betreft jurre, miss na 30 minuutje gewoon terug leggen in zijn eigen bedje/kamertje? hier gaat dat 9 van de 10x erg goed. mag niet klagen want meneer slaapt nu al 3 dagen (wel 2x erg laat naar bed geweest) al uit tot 7.45 uur!! (afgelopen nacht wel om 5 uur wakker en bij ons maar dat terzijde)
oh trouwens een primeur: justin is in bad geweest...thuis!!! jaaahaaaa!!!! maar je snapt het wel en er een "maar". het riool moet gemaakt worden. en daar gaat mijn 13e maand. Denk je alles gehad te hebben dit jaar: rug dennis, auto kapot á maandsalaris, badkamer ellende van nu al bijna 6 weken, en nu dit. Zal echt blij zijn als dit jaar voorbij is! kan niet erger....onee wat zeg ik nu!!!!!! trut dat ik er ben, we moeten nog dakkapellen, nieuwe ketel....meeennnnnnn dakkapellen zal wle misgaan en instorten of de dakpannen breken zoals bij de overburen a 2000 euries vervangkosten, ketel doen we als laatste en die zal wel in de fik vliegen en ons hele huis afbranden en dan is alles voor niks geweest...oh ik word er nu al ziek van....boehoe...!!!
Lastig dat hij het nog niet verwoorden kan zeg!!! Heb je al een stickerkaart geprobeerd, dat werkt hier meestal best goed om dingen aan te leren! En dan daarbij steeds goed uitleggen wat je gaat doen en alles voorbespreken. Dus al een uur voor hij naar bed gaat vertellen dat hij straks gaat slapen in zijn eigen bed en het bedritueel bespreken en dan zeggen dat als hij in zijn eigen bed blijft dat hij dan een sticker krijgt en bij zoveel stickers iets leuks krijgt/of gaat doen. En anders inderdaad misschien na een half uurtje of een uurtje terugleggen in zijn eigen bed...als hij dat wil. Lijkt me lastig hoor!!!!
He, heerlijk in jullie eigen bad dus!!!! Dat is wel weer iets om vrolijk van te worden Hebben jullie voor de dakkappellen dezelfde aannemer dan? Anders gaat het misschien wel een stuk beter als je een officieel bedrijf in handen hebt!!! En misschien wordt 2011 wel een beter jaar voor jullie!!!!!
Hier wel een goede nacht gehad! Ga vanmorgen echt een ochtendje niks doen. Zo meteen eerst rustig met Arinde ontbijten en de rest van de morgen op de bank. Dan kan ik vanmiddag de strijk wegwerken, zonder dat ik me eerst al weer te druk gemaakt heb. Had gisteravond zo´n rugpijn omdat ik dus toch weer teveel gedaan had. Ik weet wel dat ik het niet moet doen, maar vind het ZO MOEILIJK:x
dat was eerst wel de bedoeling maar je snapt natuurlijk wel dat dat nu niet gaat gebeuren!! we hgaan een andere inhuren die beide dakkapellen in 2 dagen erop zet! ietsje sneller dan de 2 weken die deze aannnemr er voor zet (en dan dus ook weer 5 weken duurt)
ga gewoon lekker en boek lezen! neem je rust want dat heb je nu juist nodig!!!! zometeen gaat dat niet meer! ik weet nog wel dat ik ook zo druk was geweest, 1 dag rust en jahoor snachts kwam hij al!!! en was ik toen uitgerust? nee. had ik daar last va? JA!! dus mij advies: neem je rust
Rensie, ligt hij in een gewoon bed in zijn kamer? Misschien wil hij weer de geborgenheid van een camping/babybedje? Dat had het zoontje van Chris zijn zus ook... Hier een redelijke nacht gehad.. Christian knapt IETS op.. Dus blijf vanochtend lekker met de meiden thuis. Ze zijn nu ook lekker aan het spelen gelukkig