Wij gaan morgen voor eentje kijken in Utrecht. Wilde weten of hij fijn in gebruik is t.o.v. de Windows. Hoe gaat het met je neefje, behalve ik wilde mijn moeder dat graag weten.
Vanmiddag met Arinde lekker foto´s gekeken op de bank en daarna lekker met de laptop op schoot eens rondgestruind op internet...op zoek naar ideeen voor taarten maken...denk dat ik een nieuwe hobby gevonden heb Ga nu met mannetje nog even de zolder op. We willen daar een boekenkast inruimen en nog even wat spullen opbergen. Wilde het eerst alleen doen, maar ja, dat is natuurlijk niet zo slim. Dus nu gaan we het samen doen. Kan mannetje alle spullen opzoeken en aangeven en hoef ik het alleen maar in de kast te ruimen...ik leer het wel Kan alleen niet zeggen dat ik me nu beter voel door zo´n rustdagje. Ukkie is megadruk en geeft me steeds venijnige schoppen. Ben ook erg moe en kon net erg weinig hebben van Arinde. Maar goed, dat zal wel bij de laatste loodjes horen!
Ja, dat zou heerlijk wezen...maar kan nog 3 weken duren he Morgen even gezellig naar de Intratuin met manlief en Arinde...daarna wilde ik eigenlijk nog even de kamers boven stoffen en zuigen. Maar die hebben pas allemaal al een goede beurt gehad, dus dat is niet zoveel bijzonders We hebben nu weer lekker de boekenkast ingeruimd op zolder en ik heb alleen maar gezeten en de boeken in de kast gedaan. Toch weer een klusje gedaan, maar me wel rustig gehouden!!!!
Je mag ook best "iets" doen, als je je maar rustig houdt idd. Maar je kunt weer een klusje van je lijstje schrappen!
Dag ladies, hoe is t hier? Alweer een tijdje niet geweest. Ben ontzettend druk geweest maar nu heb ik lekker twee weken vakantie! Heeeerlijk is dat zeg. Met indi gaat alles prima, is nu 1 meter hihi dus die groeit lekker door!
hoort er een beetje bij he. Lekker rustig aan blijven doen meid. Nog ff en dan is je ukkie er lekker.
Voel me wel aardig gelukkig. Knap steeds meer op. Zen kreeg nog leuk nieuws. Omdat van zijn collega's de vrouwen zeker aan boord kwamen en het van mij nog niet zeker was vanwege de griep mag hij voor oud en nieuw lekker naar huis!!! Echt super he. Zijn we in ieder geval lekker met zn tweetjes en misschien voor de meiden wel beter als ze lekker in hun eigen bedjes liggen. Van mn schoonmoeder nog steeds niks gehoord. Zen werd gisteren wel op zn mobiel gebeld door het nummer van zn stiefvader. hij zat de fles te geven dus ik nam op en toen werd er weer opgehangen Zen heeft in ieder geval zoiets van ze biedt eerst maar dr excuus aan jou aan en dan kunnen we verder praten
Je hoeft natuurlijk niet de hele dag met de benen omhoog te gaan zitten want het is wel lekker om iets om handen te hebben. Maar je kent je eigen lijf het beste.
Ik zat net nog aan je te denken dat ik je maar eens een smsje ging sturen hoe het bij je was. Heb je je rijbewijs al gehaald?
O wat heerlijk zeg dat jullie toch oud en nieuw samen kunnen vieren. En wat is je sv laf zeg door zomaar op te hangen.8) Mja dat is zijn probleem, wat je zegt laat ze eerst maar excuses maken.
Ling...fijn dat de verstopping voorbij is..HOERA! Sann...super dat je je wat beter voelt, en helemaal top dat Zen naar huis mag! Kwebbels...HOIIIIIIIIIIIII super dat je nu ff vakanite hebt! Verder weet ik het niet meer.... Gister naar HA geweest met Lo, ze heeft idd een schimmeltje en dus nu medicatie gekregen. De dag begon met slecht eten maar in de loop vd dag ging het beter...zelfs haar laatste fles van 200cc (met JBPM) schoon op! En ze kwam vanmorgen weer om 7:30 uur! Tygo werd gistermiddag met 39 graden koorts wakker! Vanmorgen nog steeds verhoging, wil niet eten heeft alleen nog maar wat melk gedronken maar is wel vrolijk! Zelf stond ik op met een ziek/zwak lijf!!!! En gezien ik gister ook nog es ongi geworden ben...blehhhhhh Anyhoe....ik heb PCM en het gaat wel weer...Lo ligt lkkr te slapen naar haar fles welke ze goed heeft gedronken...
Fijn zeg dat Lo haar flessen nu al beter drinkt na de medicatie. En helemaal super dat ze tot 7.30 uur geslapen heeft met jbpm. Beterschap voor Tygo, hopelijk knapt hij snel weer op. Bij Karsten heeft het een dag of 5 geduurd. Pas je ook een beetje op jezelf vandaag?
Super ja dat we lekker samen zijn. Ben er echt blij mee. ik denk dat het sm was die dacht dat we dat nummer toch niet hadden dus dat ze dan anoniem was. sv bemoeit zich hier niet mee denk ik
dus toch een schimmeltje. Werkjt wel snel al zeg die medicatie. Super dat ze weer lekker drinkt. Vervelend dat Tygo koorts heeft. Gelukkig is ie wel vrolijk. Bah en jij ook niet lekker. Rustig aan vandaag meis. Dikke knuffel
heb slecht geslapen vannacht zeg. Lag over het hele kerstgebeuren te piekeren en toen ik eindelijk sliep droomde ik over mn schoonmoeder zeg. Pfffff, niet goed voor je nachtrust Straks ff naar het cb. Moet een dorp verderop omdat er hier geen plek meer was dus alles in de auto hijsen. waardeloos maarja niks aan te doen. Ben benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is. Ze is vandaag alweer 4 maanden zeg De tijd vliegt.