hij heeft ook wel onderzocht, maar hij zag eigenlijk of ja hoorde eigenlijk al vrij snel dat het reflux was, had finn op de bank liggen en vrijwel meteen kwam er melk omhoog.
Fijn dat je lactulose voor Lo hebt gehad. Hopelijk wordt ze dan weer lekker dr blije zelf. Goed dat je doorverwezen bent. Wel prettig dat er bij jou een speciale instantie voor is zeg. Klinkt beter als naar het ggz Pas goed op jezelf meis
echt waar.....we deden de deur open bij de tandarts, hij deed zijn jas uit, gaf opa zijn bril (ja ja opa was weer de klos, die moest mee ), kroop in de stoel, stak zijn hand omhoog om mama's hand vast te houden en ging met open bekkie liggen........de tandarts had nog niet eens goedemiddag tegen 'm gezegd
ow das niet leuk zeg als het alleen dar nog om draait. Kunnen jullie niet iets van sponsering uit het bedrijfsleven krijgen?
volgende week dinsdag is ie er weer. Denk dat ik dan de volgende dag maar ff een wandeling in mn uppie ga maken ofzo (zeg ik nu)
zoo zit heel even nederland 1 te kijken....pfff krijg gewoon tranen in mijn ogen bij die verhalen die ze voorlezen... (gaat over het kwf)
Hoi ladies Susanne; kan me voorstellen dat je hier geen prettig gevoel bij hebt. Ik zou hier ook niet aan beginnen denk ik hoor. Hopelijk kun je er uit komen met de rest van he team Liesje wat een mooie foto zeg!!! Daantje fijn dat jullie al zo snel een nieuwe auto op de kop hebben weten te tikken! En gewoon ff lekker douchen hoor, mama's hebben daar recht op. Sen; wat een boutnacht zeg, hier idem!! Ramoontje wat goed van Rick. Is zijn gebitje nu weer helemaal goed? Rensie wat lijkt me dat lastig zeg...Hopelijk vind je snel ''de oplossing'' voor het doorslapen. Heb niet echt tips voor je helaas behalve wat anderen al gezegd hebben. Sorry.
he kwebbels, mag ik jou iets vragen? mijn vriendin die slikt haar pil niet heel regelmatig en ze was nu midden in haar pil ongesteld geworden. ik heb haar geadviseerd te stoppen met deze strip en dan over een week weer opnieuw te beginne. lijkt jou dat ook de beste oplossing? waar komt het eigenlijk door dat je ineens midden in een pil ongesteld wordt? ik weet niet wanneer ze de pil is vergeten en of dat in deze strip was hoor. thanx!!
Nou hier weer een boutnacht. Indi werd al om een uur of 22 gisteravond onrustig. Toen wij om half 12 naar bed ging was ze nog steeds onrustig. Ik heb haar toen bij ons genomen gezien manlief en ik er beide vroeg uit moesten. DIt was alleen niet zo'n geslaagd plan want mw was gewoon erg onrustig. Elke keer boven op de dekens liggen. Ik mocht niet op het kussen liggen (''isse mij kussen mama, mama weg'') zucht..Toen begon ze in ene keihard te krijssen omdat ze haar baby wilde (die dus nog in de auto lag)...Krijssen krijssen en krijssen. Ik werd echt pissig en chagarijnig:x Mja, kind werd niet rustig en bleef hysterisch!! Ik kon dat gekrijs, geschreeuw en gebler ook niet meer aanhoren en ben in de de stromende regen in mijn pyama naar de auto gelopen. Normaal gesproken zou ik dat nooit doen maar ik had bijna niet geslapen en mijn wekker zou alweer bijna gaan :x Toen de wekker eenmaal ging kreeg ik haar niet wakker (tja, als ze de hele nacht wakker is snap ik dat wel) maar was wel op tijd op werk etc.. Kortom ik ga nu naar bed en hoop maar dat Indi nu lekker slaapt (heb er voor gezorgd dat de baby nu WEL bij haar ligt). Ook nog eens een gigantische drukke dag op het werk gehad..morgen ook werken gezien we morgen griepvaccinatie hebben en dus de hele middag aan het injecteren zijn. Daaropvolgend gaan we met alle collega;s uit eten en zal dan ook wel kapot zijn Dan ga ik vrijdag ook nog een de kroeg in met mijn zussen dus zal wel kapot zijn het hele weekend. Heb zaterdagavond ook alweer een afspraak staan maar die verzet ik want anders kan je me zondag opvegen
wat een ellende allemaal zeg!!! ga lekker naar bed en hopelijk slaapt indi nu ook door. ze weet ook dat je haar nu in bed neemt he als ze onrustig is. dat hebben ze heel snel door! miss een keertje doorbreken en gewoon laten huilen? dat werkt bij justin wel als dat ritme er weer in geslopen is. het is even moeilijk en het kan ook even duren (2-3 nachten) dus ik zou het niet vandaag doen!! dan ben je zondag idd op!! sterkte ermee!!!
Kan zijn dat zij bijvoorbeeld een te lichte pil heeft en dat zij daardoor doorbraakbloedingen heeft. Ik weet niet hoelang ze deze pil slikt? En als je 1 keer een pil vergeet is het niet zo dat je gelijk ongesteld wordt..maar misschien is ze hem vaker vergeten achter elkaar. Dan zou het wel weer kunnen. Ze zou nu een stopweek in kunnen plannen en dan weer met een ''schone lei'' beginnen maar dan meot ze er wel rekening mee houden dat ze volgende maand niet beschermd is en dat ze ook een condoom zou moeten gebruiken. Maar je weet dus niet hoevaak en wanneer ze hem is vergeten?
oei dan zal ik dat nog even snel tegen haar vertellen want van dat die volgende pil niet veilig is wist ik even niet!! en als ze hem doorslikt? nee weet niet hoevaak ze hem vergeten is en volgens mij gebruikt ze hem al jaren. ze was ook misselijk en kon niet veel eten. had haar al gezegd dat ze een testje moest doen
Ja het wordt al snel een patroon inderdaad. Dus vanacht komt ze ook niet bij mij in bed heb ik besloten en dan ga ik er wel desnoods een paar keer uit...