Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, was ik ook weer ff..

Hier wel een lekkere nacht gehad :)
    Alleen werd Esmée 7 uur helemaal benauwd wakker (leek weer kroep). Nu is ze nog wel benauwderig en hoesterig, maar niet zo erg als vanochtend. Ook heeft ze koorts 39.0, dus ff in de gaten houden.. Maureen begon vannacht ook al te hoesten, dus ik hoop niet dat dat ook nog eens doorzet.. En Christian heeft het nog steeds goed te pakken helaas.. Lijkt eerder weer iets slechter als gister te zijn.. Blegh!

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Je moet er heel erg aan wennen zeg maar. hij is niet veel beter als windows alleen loopt hij minder snel vast omdat er gewoon heel veel dingen al ingebouwd zitten waardoor je een hoop programmas niet apart hoeft te installeren.
    je moet ook kijken of je de muis die erbij zit wel fijn is. jeroen had die ook op zijn werk en kreeg last van zijn pols en hand omdat die erg plat is.
    qua geluid is hij wel beter omdat ij veel stiller is als een gewone pc.

met milan gaat t goed. is gelukkig allemaal gekomen door een onschildige verkoudheid,;)

hoe staat t eigenlijk met de dvd's? lukt t een beetje met overzetten van de videobanden?:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het zegt meer iets over haar dan over jullie.
    Want als Zen wel had opgenomen dan had ze vast wel iets gezegd.;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb nog steeds last van mijn knie.
    Loop nu met een elastieke band om voor wat extra steun maar ik blijf er doorheen zakken. Ha zei dat het wel tot 6 weken kon duren.8)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaat snel zeg!:$
    Succes met het in- en uitladen.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Er gaat dus een lekkere griep rond bij jullie.:(
    Beterschap voor Esmée en ik hoop dat Chris zich snel weer beter voelt.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn zeg dat het goed gaat met Milan.
    Is hij ook weer lekker thuis?

Er zit idd en platte muis bij maar Jeroen doet natuurlijk 100x meer op de pc dan wij thuis doen.;)

Ik heb al 100x gezegd dat Niels de video's moet overzetten alleen hij vergeet het iedere keer (mannen :x). En ik weet niet hoe het werkt anders had ik het allang gedaan voor je.:)
    Op Nieuwjaarsdag heeft hij niks in de planning staan dan zal ik hem eens een schup geven en aan het werk zetten.;)

8. Bah, koorts van Esmée is gestegen naar 39.8...
    Ook ff de h.a gebeld, dat ze weer zo'n lelijke hoest heeft..
    Moppie...

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    als t kan graag want ik ben wel benieuwd hoe t eruit ziet op dvd:) wil t graag voor mijn verjaardag bewerkt hebben door jeroen dus dan is t fijn als ik ze weer heb;)

en inderdaad jeroen doet wel een hele hoop op die computer maar toch.... altijd handig om te weten toch?...

milan is ook weer thuis. kwam 2de kerstdag thuis en ging de volgende dag alweer naar t kdv wat ik zelf erg snel vond maar goed... t is niet mijn kind dus wen moet t zelf weten dan he;)

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    KK. beterschap voor de zieke thuis.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Weer naar het cb geweest. Aelinn is nu 61 cm en 6025 gram. Keurig gegroeid dus ondanks maar 4 flessen waarvan ze veel laat staan soms.
    Ik heb gelijk navraag gedaan naar ee n rare vlek van zo'n 2 bij 3 cm die ze op dr arm heeft en dat blijkt en café au lait vlek te zijn. zie hier Cafe au lait vlek- door de dermatoloog geschreven onafhankelijke informatie.
    Moet het in de gaten houden of het er niet meer worden. Vind het wel een beetje griezelig.
    Ivy heeft zich echt perfect gedragen daar. Was trots op mn meissie:)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    even ego hoor:

was straks bij mijn moeder en ze vroeg of het goed was als mika vanmiddag met haar en mijn vader naar een verjaardag ging. Vond het prima maar dan moest mika daar wel blijven slapen. Mika gevraagd of hij dat wilde en dat wilde hij wel. nou pyjama aan en naar bed zou je denken. Kom ik boven bij hem wil ie niet in bed. huis zei ie. Nou prima gaan we naar huis maar dan kun je vanmiddag niet mee naar de verjaardag... loop ik de trap af, nee nee begint ie te huilen *zucht* wil je dan naar bed? ja.
    oke dan maar naar bed...
    weer op zijn kamer.. nee onder, huis..
    en zo ben ik wel een half uur door gegaan, een eindeloze discussie. heb hem 3 keer geprobeerd de jas aan te trekken, want ik had het gewoon niet meer.. verzet ie zich zodat ik hem de jas niet aan krijg. alles geprobeerd, maar niets werkte. kon wel janken thuis. steun van mijn moeder kreeg ik ook niet, het enige wat ik hoorde was van ja dat hebben ze ook wel eens. en dat zei mijn vader ook... denk tjonge ik loop al 3 kwartier te sodemieteren van boven naar onder en terug en hij wil helemaal niks en jullie hebben zoiets van laat maar... heb mika daargelaten maar was het er niet mee eens.. ik was zo woest dat ik met finn naar huis ben gegaan, heb nog snel doei gezegd tegen mika, niet eens een kus gegeven.. en hij weer huilen dat ik niet mocht gaan, ik was er even helemaal klaar mee.
    kom ik thuis wil ik eindelijk weer eens aan de cursus werken, kan ik het huiswerk nog steeds niet doorsturen omdat het bestand te groot is.. ik krijg die afbeeldingen niet gecomprimeerd en doe precies alles volgens het boekje...
    doe nooit meer zo'n cursus... betaal liever meer geld en dat ik live een cursus kan doen dan zoiets.. tjonge wat een weg gegooid geld zeg! bah.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Arm meisje.:(

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij las het berichtje van je en rende gelijk naar de videorecorder toe.:p

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Thanks voor je berichtje want ik heb er dus ook eentje (een kleine weliswaar) maar nooit geweten dat dat ook een benaming had.

Fijn dat ze lekker gegroeid is ondanks de hoeveelheden die ze liet staan dikwijls. Hoef je je daar geen zorgen om te maken.:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Knuf voor jou.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he bah meid, dat is zo'n uitputtingsslag he zo'n strijd. Ivy is daar ook heel goed in en ik heb ontdekt dat het dan beter is om maar neit telkens in dat dan weer wel dan weer niet mee te gaan. Als zij dat bijv zou doen en ze geeft dan beneden aan toch weer naar boven te willen vraag ik weet je het zeker want dan blijf je boven hoor. Eenmaal boven zou ze dan ook weer gaan zeggen neeee maar dan blijft ze dus gewoon in bed en ga ik weg. Anders blijf je aan de gang. Misschien een tip. Anders word je er echt doodmoe van en blijft ie spelletjes met je spelen

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja de volgende keer doe ik dat ook want mennn.. ben gesloopt :(. ben blij dat finn lekker op bed ligt nu.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik wilde ook zoiets zeggen zoals Sann maar was bang dat je dat te bemoeizuchtig zou vinden.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo meteen even met Sven naar voetballen toe en daarna nog even terug de stad in om de nieuwe pc op te halen.:)

Deel Deze Pagina