Oei...........dikke knuff voor beide meiden (maar doe maar als ze weer wakker zijn ) en veel beterschap!
Het was een gezellige avond Beide meiden redelijk geslapen.. Alleen Esmée is 1x wakker geweest.. Ze is flink benauwd Heb er net nog even gekeken en ze ademt ook sneller dan normaal en voelt erg warm, dus als ze wakker word, temp. ik haar wel ff. Heb al de puffer en pcm naast mn bed liggen
fijn dat het gezellig was kk! hoe is het nu met de meiden? hier een goede nacht gehad. lag al om half 9 in bed! en werd om even voor 11 wakker van leon die finn weer op bed legde, en toen kwam finn pas weer om half 5! dus dat was wel lekker. nu ligt ie nog te slapen, klop het even af want zul je zien is ie zo weer wakker. verder heb ik gister nog met leon gekeken naar het huiswerk, en wat denk je.. heb het kunnen versturen! moest het alleen anders opslaan
nou en hij slaapt nog steeds! heeft om half 5 120cc gehad! heb hem net wel even gehoord maar was even met mika bezig dus kon er niet naar toe, en toen ik klaar was toen was ie alweer stil... wel lekker hoor nu!
@KK: he bah klinkt niet fijn zeg. Hopelijk voelt ze zich vandaag weer wat beter @Daantje: wat een heerlijk nachtje zeg. Lekker dat ie nu ook nog slaapt. Kan je rustig opstarten. Aelinn slaapt meestal ook nog als ik met Ivy naar beneden ga en vind dat wel lekker ff met zn tweetjes beneden. heb redelijk geslapen. Alleen nog steeds snipverkouden dus paar keer wakker van geworden. We werden gisteren onverwachts uitgenodigd voor vanavond door een vriendin. zo lief. Heb er hartstikke zin in. Hopelijk zakt de verkoudheid wel een beetje
Voor het geval ik geen tijd meer heb vandaag allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling samen met iedereen waar je van houdt. Dat het maar een goed jaar mag worden!
Zo, goedemorgen.. Hier wel een redelijke nacht gehad.. Esmée is nog wel wat benauwd, maar niet meer zo erg als gister, dus de flixotide doet zijn werk Ook had ze vanochtend maar 37.8, dus lijkt iets beter te gaan.. Ze is alleen erg schor... Mausi had vanochtend 38.3, dus ook die ff goed in de gaten houden vandaag
sann: je klinkt lekker opgewekt! goed dat je er zin in hebt! heel veel plezier! kk: fijn dat esmee er weer wat beter aan is. hopen dat het bij maureen ook gaat zakken hoe is het met chris?
2010 tikt langzaam zijn laatste uren weg.......dus: WIJ WENSEN IEDEREEN EEN GOED, LIEFDEVOL MAAR VOORAL GEZOND 2011!!!!
Wij vertrekken zo naar Niels zijn ouders voor de oudejaarsviering. Net Maarit bij mijn moeder in Den Haag opgehaald en bij mijn oma geweest wat erg gezellig was. Ik wens jullie een hele fijne oudejaarsavond toe en heel veel liefde en gezondheid voor 2011!
Lieve dinnetjes! Ik wil jullie vanaf hier een fijne jaarwisseling wensen en een geweldig 2011! Dat al onze wensen/dromen/verlangens maar uit mogen komen en we lekker mogen genieten van alle kleine/grote dingen in het leven!
Lieve meiden, Wat was het weer een bewogen en gezellig jaar hier op het forum! Ik wil jullie allen bedanken voor dit bijzondere "forum"jaar , voor mij persoonlijk...bedankt voor jullie steun/adviezen/lachmomenten en gewoon ouderwetse gezelligheid! Love u all... Ik wens jullie en jullie gezinnetjes een top 2011! Liefs Silla
Nog ff voor Lies, Je hebt al heel veel goede adviezen gehad... PND kan zich in vele vormen uiten... Ik heb Postnatale-stress gehad...gelukkig tijdig bij HA gemeld en na 3 sessies bij Maatschappelijkwerkster kon ik de knop weer omdraaien... Ga naar de HA en het komt allemaal goed meis! Liefs
Zo... Allemaal het nieuwe jaar goed in gegaan? Hier werd Esmée rond 10 over 12 wakker van al het lawaai.. Heb samen met haar even via ons slaapkamer raam gekeken naar het vuurwerk en ze vond het prachtig! Daarna is ze nog heel even beneden geweest en zijn de buren even binnen geweest en hebben haar een gelukkig nieuwjaar gewenst en toen wou ze weer naar bed.. Is nog een paar keer wakker geweest, maar we hoefden er alleen maar ff heen en toen ging ze weer slapen.. Maus heeft overal doorheen geslapen Die hebben we gisteravond helaas wel moeten vernevelen.. Zit weer helemaal vol en begint zo'n naar hoestje te krijgen.. Herhaling vorig jaar? We zijn er wel bang voor... Maar we zullen zien
Hier ook een gezellige avond gehad. Sven is de hele avond opgebleven en Maarit is op geweest van 20.30 tot 23 en daarna hebben we haar om 23.50 uur wakker gemaakt om naar het vuurwerk te kijken. Alleen na 10 minuten zag je er niks meer van door de dikke mist. Karsten is wakker geweest van 21 tot 21.30 uur en daarna overal doorheen geslapen. Wij lagen uiteindelijk om 1.30 uur in bed nadat we door hele dikke mist naar huis zijn gereden. Uiteindelijk beroerd geslapen. Tussen 2 en 3 kwamen er nog allerlei smsjes binnen want Niels had piket dus zijn mobiel lag op het nachtkastje. Toen kon Niels niet slapen en lag maar te draaien waardoor ik ook niet kon slapen en toen sliep meneer eindelijk ging hij liggen snurken.:x Ik denk dat ik vanmiddag maar even een slaapje ga doen.
Ha meiden: Allemaal een heel goed en gelukkig 2011 toegewenst met jullie gezinnen!!!!!! KK: balen dat Maureen weer zo benauwd klinkt! Hopelijk valt het mee!!!!! Senn: hopelijk lig je nu even lekker op bed en kun je even bijkomen Hier gister een fijne avond gehad. Waren bij de opa/oma van mannetje, waar ook zijn ouders, broer/schoonzus/zusje en oom en tante waren. Dus wel drukke boel, maar wel gezellig. Arinde heeft daar heerlijk geslapen en die hebben we rond 23.30 uur wakker gemaakt om naar het vuurwerk te kijken, wat ze prachtig vond. Om 1.00 uur waren we lekker thuis en zijn we naar bed gegaan. Ik had er gelukkig geen moeite mee om gisteravond wakker te blijven en ook nu voel ik me prima. Wij gaan ons nu klaarmaken om zo naar mijn ouders te gaan. Daar even nieuwjaar wensen en dan blijven we daar vanavond eten, waarna we weer richting huis gaan. Gewoon rustige, gezellige dagen dus