echt heel vaag, want ik had dat dus al 2x meer geprobeerd......... Hoop dat Maus nu lekker blijft slapen en dat ze heel gauw in d'r diepe slaap zit, dan valt het met hoesten meestal mee (tenminste, hier dan toch).
heb haar nu ook al een tijd niet meer horen hoesten, dus zal wel lekker in diepe slaap liggen ik ga nog ff wat drinken en een paar chipjes eten en dan naar bed.. Christian is naar een verjaardag, dus weet niet hoelaat die thuis is..
Hi lieve meiden! Ik weet helaas niet meer tot waar ik voor het laatst gebleven was met lezen dus kan op nix reageren. Gisteren zijn Hugh en ik (zonder kids) naar Amsterdam geweest. Ik dacht nl. het is Hughs laatste vakantie dag, ik moet deze week ook weer werken en ik kan me uberhaubt niet heugen wanneer we voor het laatst wat met z'n 2en gedaan hebben. Echter moest Hugh nieuwe schoenen hebben en ik weet dan wel weer hoe het gaat, da's altijd zo'n domper als ik ga shoppen met Hugh. Hij ziet iets, maar dan toch weer verder kijken en op het moment dat ik op mijn tandvlees loop en geirriteerd ben van zijn besluiteloosheid wil ie toch weer terug naar de 1ste winkel waar we schoenen gezien hebben. En guess what...hadden ze die schoenen niet meer in zijn maat!!! Maar goed, ik zei al tegen Hugh...ik ga nog liever bevallen dan dat ik met jou moet shoppen...wat een hell Wel heb ik hem alvast verwend met een kado ('t geld vd belastingdienst was nl. vorige week al gestort!!!!). Een Buddha to Buddha lederen armband, alvast voor zijn verjaardag (in februari whahahaha). Al met al was het een gezellige middag! Deze week weer aan het werk, dus was vandaag al zéér vroeg wakker, 1e was aangezet, vaatwasser staat te draaien, kep me al aangekleed e.d., zelfs mijn haar gestyled. Gezien het vrijdag geknipt is door mijn nichtje en ik het zelf moest stylen (ze is herstellende van slijmbeursontsteking) zit het dan vaak een aantal dagen erg stijf dus maar begint nu weer wat losser te worden. Ziet er echt top uit! Tygo gedraagt zich overigens onuitstaanbaar gewoon! MAN MAN wat een draak!! Ik weet dat hij ook (net als ik) nog niet helemaal hersteld is van zijn verkoudheid dus dat zal er mss ook wel mee te maken hebben, maar hij is gewoon een gemeen kreng...en de kat krijgt het het zwaartst te voorduren weet ff niet meer hoe ik daar mee om moet gaan.... Nou verder weet ik het ff niet meer, geniet nog ff van de rust want de kids liggen nog te tukken....
goedemorgen. Hier heeft finn geslapen tot half 6! om half 11 de laatste fles gehad! echt super knap! maarja zal wel weer een nacht zijn . mogen vandaag beginnen met de pepti af te bouwen. ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren..' verder heb ik weinig nieuws.. met mika gaat nog alles goed, hij is nog steeds zindelijk en doet alles op het potje of wc, alleen met slapen is ie nog nat. silla: aanspreken dat het niet mag, hier waarschuw ik 2 keer en bij de derde keer kan ie in de hoek of op zijn kamer. en meestal werkt dat wel.
Wat naar zeg allemaal. Ben benieuwd wat de ha zegt. Gaat Chris niet te snel aan het werk? Anders zit hij aan het einde van de week weer ziek thuis.
Ik dacht al niks mis mee maar ik zie natuurlijk het resultaat nadat het wel gelukt was om hem in dit formaat te plaatsen.
Oei dat beloofd wat met Tygo vandaag.8) Misschien als je het op tijd in de gaten hebt wanneer hij naar poes toe gaat hem waarschuwen dat hij poes met rust moet laten? Wel lekker dat jullie er samen even uit zijn geweest ook al was het shoppen niet echt super.
Hé goed zeg dat Finn zo lekker heeft doorgeslapen! Wat heerlijk dat Mika alles op het potje doet. Karsten heeft gisteravond ook weer op de w.c. geplast dus dat gaan we over een tijdje uitbreiden.
Ik heb hier een goede nacht gehad. Ik was gisteren zo beroerd van vermoeidheid dat ik maar een slaappil heb genomen omdat ik anders echt ziek zou zijn vandaag. Ben nog steeds rete moe maar daar kom ik wel weer overheen voordat de kinderen de deur uit zijn. Zo ga ik toch echt aan de was beginnen want om 9.30 uur staat de thuisbegeleider weer voor de deur dus moet het klaar zijn (heb ik gelijk een stok achter de deur ).
Super dat Finn heeft doorgeslapen! En dat Mika nog steeds zindelijk is! Aanspreken? Nou dat werkt hier dus niet meer...hoek/hal of kamer ook niet...
Goedemorgen.. Hier een iets betere nacht gehad gelukkig.. Alleen is Maus zo zielig.. Zo hoesten en slijm opgeven soms... Christian is nu met haar en voor zichzelf naar de dokter toe. Met Esmée lijkt het de goede kant op te gaan gelukkig...