Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Senn, fijn dat Karsten het ook op de wc doet. Ik ga deze week eens met Esmée beginnen..
    @Daantje, goed van Mika ook zeg!
    @Silla, balen dat Tygje zo'n draak is.. Wel fijn dat jullie gistermiddag samen een leuke middag hebben gehad ;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ben nog niet bevallen hoor:D Alles nog helemaal rustig hier! Straks weer voor controle naar de VK, maar zal wel niks bijzonders zijn;) Voel me wel erg goed op het moment gelukkig. Heb me de laatste dagen heerlijk rustig gehouden en merk nu eindelijk dat ik me dan ook beter voel, dus dat gaan we er maar inhouden vanaf nu;) Voel me gewoon een stuk ontspannender, niet meer misselijk en ukkie is niet meer zo megadruk 's avonds...heerlijk:)

Heb wel beetje bijgelezen, maar het is teveel om te reageren! Hoop vandaag weer een beetje mee te kunnen kletsen;)

KK: hopelijk valt het mee met Maureen!!!!!

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kk: wat zei de dokter van maus?

wie weet wat dit kan zijn:
    sinds dat mika zindelijk is heeft ie hele schrale billen. echt rood en dun en ja schraal haha. Hij zit er ook vaak aan, heb het al ingesmeerd gehad met sudocreme, en met vaseline cetomacrogol of hoe het ook mag heten (Vergeet die naam steeds ;)).
    en nu heeft ie even geen broekje aan maar hij zit er wel steeds te krabben.. Denk dat ik het straks maar weer even flink insmeer met sudo (doet hier echt wonderen). en dan evt een dubbele onderbroek ofzo?
    ohh finn wordt wakker, die zal nu wel de fles willen. En dan gaan we naar mijn moeder en langs de groente boer.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ramoontje: mooie banner!! Ben jaloers op jullie pspkunsten zeg.
    @Senn: goed van Karsten hoor dat ie op de wc gaat. Succes met was vouwen en de thuisbegeleiding.
    @Daantje: lekker zo'n nachtje wen wat goed joh Mika overdag helemaal zindelijk. die is ineens als een speer gegaan he. Zielig die schrale billen. Zou ook niet weten hoe dat dan juist nu komt. Misschien allergie voor eits waar jij de wcbril mee schoon maakt?
    @Sil: lekker zeg ff met zn tweetjes weg. Hihi, kan me voorstellen dat dat schoenenverhaal om gek van te worden is. Gaat het goed op het moment thuis?
    @KK; arme Maus. Hoe was het bij de huisarts?
    @Linnielin: ow haha toch nog niet bevallen. Fijn joh dat de rust je zo goed doet. Succes bij de vk.

Rommelig nachtje gehad hier. Ivy is 2 keer brullend wakker geworden. Dat gebeurd echt nooit. De tweede keer was ze zo overstuur dat we maar ff stickertjes zijn gaan plakken om haar af te leiden. Stond ik daar midden in de nacht te blauwbekken met een stickervel. Gelukkig sliep ze dan weer wel lekker tot 9 uur dus voel me toch redelijk uitgerust.
    Vanmiddag ff boodschappen doen en mn bankpas eindelijk ophalen. Daar waren ze donderdag mee aan de deur geweest. Lag een briefje in de bus dat ik eht de volgende dag bij het postkantoor op kon halen. Kom ik daar, zijn ze de hele dag gesloten vanwege oudjaarsdag. Grrrr, zat ik nog zonder bankpas.

5. Zo, was ik ook weer ff..

Christian was er pas rond kwart voor 10 weer met Maus. Hij moest lang wachten bij de dokter (was eigenlijk om kwart voor 9 al aan de beurt).
    Maus heeft aan de rechterkant een flinke oorontsteking en aan de linkerkant een kleine.
    En het hoesten is een bovenste luchtweginfectie, waar je helaas niks aan kan doen.
    Hopen dat de antibiotica in ieder geval aanslaat...

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou zindelijk is een groot woord hoor, hij heeft 2x een plasje op de wc gedaan omdat ik hem erop zette. Het is niet dat hij zelf aangeeft dat hij moet plassen of zo.;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gelukkig dat het met Esmée wat beter lijkt te gaan.:)

Ik lees zo vast wel wat de dokter zei.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn hoor dat je je nu iets beter voelt.
    Kan je uitgerust de bevalling in.:)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Krijgt hij toevallig kiezen door?:(

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker dat je dan toch nog even tot 9 uur hebt kunnen slapen.:)

Voelde je je niet onthand zonder bankpas?:(

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Toch maar goed dat hij is gegaan anders had je van de oren niet geweten. Ik hoop ook dat de ab snel aanslaat.
    Wat zei de ha van Chris zijn keel of heeft 'ie daar niet naar laten kijken?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo de thuisbegeleider is weer weg.
    We hebben een goed gesprek gehad.
    Hij komt volgende week woensdag weer en dan eet hij mee om eens te kijken hoe het bij ons aan tafel gaat.

Ook de was ligt gevouwen in de kast.
    Niels heeft me wel geholpen want hij kwam in ene met een 3e volle mand aanzetten en dat zou ik nooit voor 9.30 uur af hebben gekregen. Ik was ook net klaar toen de begeleider kwam.:D

Net even de vaatwasser uitgeruimd en de kattenbak schoongemaakt en dan is het nu weer tijd om Maarit uit school te gaan halen en lunch te maken.

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    geen idee eigenlijk.. das een goeie, hij ligt nu op bed maar zal straks even voelen in zijn mond..
    hij klaagt ook al de hele dag over buikpijn :(.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei is niet fijn.:(
    Houd hem maar goed in de gaten.

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Whahaha, kunnen jullie je nog die layout herinneren die ik van Joost gemaakt heb, met die ganzen? Krijg net een mailbericht dat ze die gaan publiceren in een -best wel vooraanstaand- scrapmagazine in het januari nummer. :D :D :D :D

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daan: het zou kunnen dat het een kleine schimmelinfectie heeft.....

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    #4957 Ramoontje, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
    KK: arme Mausi.....een oorontsteking :(, hopelijk knapt ze gauw weer op!!!!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    sh*t, de glazenwasser staat voor de deur om de ramen te wassen...heb geen geld in huis *zucht*

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Was dat die ene die niet helemaal klopte i.v.m. de spiegelbeelden die er niet waren van de ganzen maar wel van Joost?:D

Gaaf hoor.:p

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Betaal je de volgende keer toch dubbel of doen ze daar niet aan in België?:(

Deel Deze Pagina