Naja, zoals ik al zei; het ligt er echt aan wanneer zij hem vergeten is. In de eerste week is het gewoon erg riskant omdat die week het belangrijkst is om volledig te slikken om het zo te zeggen. Is zij hem in die week vergeten is de kans dus aanwezig om zwanger te zijn (mits ze in die periode sex heeft gehad). De kans is al helemaal vegroot als ze pil 1 van week 1 is vergeten want die regelmaat van stopweek en de eerste week is gewoon belangrijk. Tja, doorslikken zou ze ook kunnen doen (maar dat is even lastig te zeggen gezien ik niet weet welke week ze nu zit?). Zit ze in de laatste week dan zou ze hem gewoon door kunnen slikken en het dan afwachten. Maar ook dan zou ik haar weer het advies geven om condoom te gebruiken gezien ze al eerder een pil is vergeten. Als je even vraagt welke pil in welke week ze is vergeten en wat voor pil ze gebruikt (standaard is bijvoorbeeld microgynon maar je hebt ook meerdere fase pillen waarbij het weer anders werkt) dan check ik morgen tussen door ff het forum en zoek ik het ff uit want dan kan ik het zo terugvinden zeg maar. Dus belangrijk om te weten: Welke pil; wanneer vergeten en hoevaak, wanneer ong gemeenschap, welke week zit ze nu. Naja a lot of information
Haha je kan eigenlijk vrij weinig met mijn info Ling. Maar ben zelf ook vorige maand de eerste pil in week 1 vergeten en ben nu niet zwanger gezien ik gewoon ongesteld ben geworden. Ben ook eerder gestopt met de pil en weer opnieuw begonnen maar nu dus ook een maand weer rubbers gebruiken gezien deze maand dus ook niet voldoende bescherming heb van de pil.
Ladies, ik ga lekker douchen en dan mijn bedje opzoeken. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!
super bedankt!! heb haar nu aan de telefoon!! ze stopt gewoon en houdt er rekening mee. ze zit in week 2.
Oke, nou ja als ze dan stopt gewoon een stopweek inlassen en dan weer beginnen en komende maand even extra bescherming gebruiken... En evt toch een test doen gezien de klachten.
hij is inmiddels bijgetrokken. nou ivm de auto en alle ellende rondom de badkamer, het loopt allemaal niet zoals we gepland hebben en dat is ALTIJD bij ons de laatste 5 jaar. Dus daar is hij chagie van. Hij is nu de schuur aan het opruimen wordt ie rustig van
oow meis, wat herken ik dat goed. je wordt een beetje geleefd door de stemming van je kind he. Hier gelukkig vandaag weer een bliksemdouche kunnen nemen omdat ze sliep maar toen ik klaar was hoorde ik haar alweer huilen dus voelde me gelijk rottig
heb nu dermalex voor atopisch eczeem maar je hebt ook dermalex repair. ik vind het best goed werken en dat mocht ik toen ook als enige (geen hormooncreme dus) tijdens de zwangerschap. maar ik smeer te weinig dus gaat het niet helemaal weg. maar met 2 dagen moet het zo goed als weg zijn. je kan volgens mij een proefverpakking aanvragen op de site. zal ff kijken.... Gratis proefverpakking Dermalex Repair Atopisch Eczeem oh zie nu dat ze "uitverkocht zijn" in 2011 de actie opnieuw gaan doen.
maar dat geeft echt niks hoor. ze mag ook best wel even wachten op mama. die heeft ook tijd voor zichzelf nodig. ook al is het maar een korte bliksemdouche. je hoeft je echt niet meteen rottig te voelen, hoewel ik het erg begrijp (zelf ook meegemaakt met justin) maar weet nú (nu pas ja) dat hij gewoon even op zijn beurt moest wachten! en ja ze huilt veel maar dan maken die 5 minuutjes ok niet uit. daarna gewoon lekker troosten en beetpakken. knuffel voor jou!!