dan is het waarschijnlijk toch wat anders....... heb je misschien ander wasmiddel of andere wasverzachter of zo? Daar zou het nog van kunnen komen....
nee was niet handig want ik moest echt met de auto weg voor een afspraak. Was dus zo bang dat ie leeg zou raken. 's middags dus maar even bij de bank zelf met legitimatie en pas geld gaan vragen en dat kon gelukkig. Anders had ik mooi gezeten. Geld van schoonma lenen zit er ook ff niet in
Gefeliciteerd!!! Je mag het nieuwe topic openen...want je hebt het 5000 bericht geplaatst Die Aelinn..
hihi, wel lief toch . had ik gister met finn, was mika klaar aant maken om te gaan, en finn was aant huilen maar goed kan er maar met 1 tegelijk bezig zijn, en toen ik eindelijk klaar was met mika lag finn alweer te slapen
ehm..............nope Ben inmiddels behoorlijk goed ingeburgerd in mijn PSE (Photoshop), gebruik mijn paintshop nog maar heel weinig......
@Daantje: weet niet of je mn opmerking gezien had over Mika zn billen. kan het niet van iets komen waar je de wcbril mee reinigt? Zen kan er bijv absoluut niet tegen als ik de bril met van die glorixdoekjes schoon maak. krijgt ie ook jeuk van
ohw nee heb ik dan denk ik overheen gelezen . dat kan.. ik gebruik van die w5 doekjes van de lidl.. maar het gekke is hij zit er eigenlijk niet met de billen op, hij hangt in de pot zeg maar
ooow dat zal ik dan maar s snel doen. Bij deze http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/248026-juli-mamas-2008-deel-13-a.html#post8852318
Nee hoor, als de huid van zijn billen het gevoeligst is, krijgt ie er daar last van en ergens anders op zijn lijfje niet .....