dat zijn idd leuke verhalen zeg en dat opa dan ook nog gelijk heeft Fantastisch! Ik ga zo maar eens douchen en aankleden, moet zo de honden uitlaten en het is hier nog mooi droog dus daar kan ik maar beter gebruik van maken toch?
tegelijk gepost....je was me net voor dankje...zal wel lukken als ze een beetje rustig zijn tot later
Zo, goedemorgen.. Hier weer een goede nacht gehad.. Esmée werd alleen om 4 uur wakker van de verwarming die aansloeg Dank je Chris (hij had de verwarming maar terug gezet naar 18 graden, omdat hij het 's ochtends anders koud heeft.. Grrrr.. (zodra die dus onder de 18 graden komt, slaat hij weer aan...) Daarna heeft ze tot 5 uur gespookt.. kon niet in slaap komen.. Tot ik bedacht dat we nog wel de lamp naar zolder weer uit moesten doen en het lampje van de spiegel in de douche alleen maar weer aan. Toen ging mevrouw slapen, tot half 8! Mausi slaapt nog lekker... Ik heb bijna niet mee gekregen dat Chris ging werken, zo moe was ik... @Daantje, goede nacht dus wel.. Balen dat je zo vroeg wakker was... @Sann, dikke knuf voor jou.. Het is ook niet makkelijk zo in je eentje! @Silla, wat klote dat Hugh zo doet zeg! Ook dikke knuf! @Liesje, beeb nog in buik dus? Nu maar hopen dat ie het weekend blijft zitten
Ik was er wel maar was er niet! PC stond aan met het forum maar was ff druk... Sorry Kids liggen te slapen! Het komt hier met bakken uit de lucht, tis koud! Dat wordt wat vanavond met St. Maarten, kort rondje wordt het hihihi Nou ga weer aan de slag met de woonkamer/keuken want ik geloof dat ik weer ff in een positieve flow zit
nu blijkt dus dat ik alleen ben haha.. hmm heb finn op bed liggen maar het lijkt erop dat hij niet echt wil gaan slapen . hopen dat mika er niet wakker van wordt want anders heb ik helemaal geen rust . finn heeft gelukkig gepoept net, al was het wel weer dun, maar dat kon ook door de pepti komen heb ik me laten vertellen.
@Sil: hele dikke knuffel voor jou meis. Mag ik Hugh een keer een flinke schop onder zn kont komen geven? lief zo'n dubbele knipoog van Tygo. @Liesje: balen nog steeds niks. had gehoopt voor je dat het strippen zou werken. @Daantje: waarom twijfelt Leon aan de nutriton als zelfs de kinderarts het aanraadt? Ik zou zeggen laat lekker kletsen en gooi die nutriton erdoor. Als het beter voor Finn is gelijk doen. Friso is toch niet heilig zeg. Ik ben werkelijk helemaal op. Vanmorgen al boodschappen gedaan. Moest gaan lopen omdat ik verdorie de auto niet kon starten. We hebben een sleutelkaart en die was leeg. ik pak dus de andere sleutel, ook leeg. zo raar allebei tegelijk. Ben dus maar snel voor de bui gaan lopen. Daarna snel alles opgeborgen, nieuwe batterijen in de sleutels en de auto in om naar de nacontrole van de vk te gaan (beetje laat maar goed) Daar een praatje gemaakt over Aelinn en mij en ijzer geprikt en toen in de stromende regen snel weer naar de auto. Dacht zet ff snel Aelinn alvast los er in zodat die droog staat voor ik Ivy er ion zet. Trekt Ivy zich verdorie ineens los van mn hand en rent rchting het water. Ik erachter rennen. Dat deed me toch pijn in mn bekken. Ben even flink boos op dr geworden zeg, schrok me rot. Eenmaal thuis lag er een envelop van de belastingdienst in de bus met een briefje van mensen een paar huizen verderop dat het bij hun bezorgd was toen ze op vakantie waren. Ik kijken, is het een herinnering voor de papieren en jaarogave kinderopvangtoeslag. Die had ik half sept als opgrestuurd dus denk bel ze ff. ja mevrouw dat kunnen we niet nakijken dus stuurt u het nog maar een keer. Hmm oke, maar er staat hier voor 12 november moet het binnen zijn maar ik krijg eht dus net pas, kun je een notitie maken dat ik het vandaag opstuur? nee mevrouw dat kan niet, dan bent u te laat en moet u alle toeslag terug betalen Kan dan wel weer een bezwaar indienen en eht alsnog weer krijgen maar toch Hoop maar dat ze gewoon niet zien dat het een dagje te laat is. Ben dus alles weer in gaan vullen. ondertussen schreeuwde Ivy boven en lag Aelinn in de box te huilen dus toen de telefoon ging en ik mn man aan de lijn kreeg en hij zei dat ik moe klonk barste ik in tranen uit Ben dus nu al helemaal op en dan moet ik zo met een Ivy die neit geslapen heeft en dus moe is en een erg onrustige Aelinn (uitwerking osteo?) naar de verjaardag van mn schoonmoeder in de storm. Joepiedepoepie, heb er zo'n zin in
sann kan zijn dat aelinn er wat last van heeft, hebben wij ook als we naar de fysio ofzo zijn geweest . balen zeg dat het zo tegen zit dikke knuf!
moet eigenlijk iets gaan doen, maar ben te gaar om nog iets te doen. morgen weer een dag en zien we dan wel..