Dat vouwt dan erg moeilijk. Hier ligt de was weer in de kast en de volgende mand staat gevuld beneden.8)
Zo, ff snel bij gelezen.. Hier een ruknacht gehad.. Esmée veel wakker.. Misschien gister toch te druk geweest? En met die tabletjes stop ik ook eventjes.. Sinds ze die heeft, is ze 's ochtends rond 6 uur gewoon al klaar wakker! Misschien omdat ALS ze slaapt, ze dan in een diepe slaap ligt? Dus ff niet gaan gebruiken vandaag en morgen.. Vandaag is Mausi een beetje opstandig lijkt wel.. Niks is goed. Huilen als Esmée of ik ff nee tegen haar zeg.. En dan is het nog maar kwart voor 9... @Sann, helpt het niet als je Aelinn 's avonds rond half 8 in een rustgevend badje doet? Zodat jij de avonden lekker voor jezelf hebt? @Silla, succes bij de h.a @Daantje, je klinkt een stuk relaxter zeg! Het gaat echt beter met Finn he? @Ling, sterkte vandaag lieve meis!
Je kan het woensdag allicht bespreken van Tygo en dan is er misschien geen afspraak nodig. Karsten heeft heel lang iedere keer gezegd dat hij poep had maar de laatste weken zegt hij rustig nee terwijl hij een broek vol heeft.
Ben dus niet de enige met een ruknacht. Karsten is voor de 4e nacht oprij huilend wakker geworden en iedere keer rond een uur of 2. Misschien heeft hij last van nachtmerries? Een uur later stond Maarit aan de deur dat ze echt niet kon slapen vanwege de mug. Volgens mij verbeeld ze het zich want bende laatste 3 dagen geen mug tegen gekomen op haar kamer.8) Ook kon ik gisteravond niet in slaap komen omdat ik het koud had dus voor ik sliep was het ook rond middernacht.
KK, balen van je bout nacht.... Maus heeft mss nog een nasleep van dat ze zo koortsig was... Sterkte vandaag. Senn, Tygo zegt ook rustig dat ie niet gepoept heeft als ie dat wel gedaan heeft of...hij zegt dat Lo gepoept heeft Mss hoeft Tygo geen afspraak ik bespreek het idd gewoon. Hier weer een ontbijt discussie.... Hij wil KOEK maar van mij mag ie uiteraard alleen ontbijtkoek, broodje of desnoods pap. Nou liet ie zich helemaal vallen dat ie z'n zin niet kreeg..zucht! Maar nu heeft ie wat pap op en zit nu aan de ontbijtkoek. Ik vrees dat we gister weer een nwe DVD film verslaving hebben gecreeëerd, Toy Story 3... Deze hebben we gister met z'n allen gekeken omdat we allemaal brak waren van de avond daarvoor. We hadden een kinderverjaardag maar waren pas rond 23 uur thuis. Tygo heeft zondag ook lkkr doorgeslapen tot 9 uur en is zelfs s'middag's nog gaan slapen. Ook in de avond ging ie weer op tijd naar bed gelukkig. Maar goed Toy Story staat weer op. Ga zo vriendin bellen om te kijken of ze in is voor een uitje met de boy's. Tis dan wel koud maar dan slapen ze vanmiddag lkkr hihihi.
Ook dus van jou nacht Senn... Brr. ben hier ook gewoon echt moe! Vanavond weer lekker uitgebreid in bad.. Daarna gtst en sytycd kijken.. Heerlijk! Maureen is alweer iets beter te pruimen gelukkig
Senn, balen van je ruk nacht. Ben je nu aan het werk, anders vanmiddag ff een "power-nap" ik ga dat denk ook doen...
O als Karsten zich hier laat vallen of hij wordt boos dan heeft hij vette pech want dat negeer ik gewoon. Lekker hoor frisse lucht, daar slapen ze idd lekker op.
Nee ben vrij vandaag en Niels is ook vrij. Ik kijk wel even. Ik moet de komende 4! dagen werken waarvan 3 dagen cursus.
Ik ga eens aan de slag hier in huis anders komt het nooit af en met 4 dagen werken voor de boeg kan het maar beter aan kant zijn.
Wat schattig dat Tygo al met zn zusje wil spelen. lief gezicht he. Wat vervelend dat Lo zo moeilijk kan poepen. Hier deed de kindicol wonderen en druppels olie door elke fles. Nu is het niet meer nodig omdat de nutriton bij haar erg laxerend werkt. Slim meis dat je ook voor jezelf gaat. Je kan de info maar hebben wat te doen als het toch niet lekker gaat. Jammer dat het niet lukte met de zindelijkheidstraining. Ivy deed er ook een hele tijd niks mee hoor. Maar we bleven gewoon geregeld ff een keertje haar op de wc of potje zetten en ineens ging ze eht uit zichzelf doen
ja, dat zei een vriendin van me ook al. Ze lijkt ook best wel op ivy al heeft ze tegelijk ook weer een totaal ander koppie. Zit in ieder geval wel een ander karaktertje in, ze is wat zachter qua uitstraling.