Eigenlijk hartstikke goed. Om 21.30 uur gaat echt elke dag mn kaarsje uit, want dan ben ik helemaal bekaf, maar goed dat is een mooie tijd om naar bed te gaan. Voor de rest voel ik me echt heel goed. Geen harde buiken, geen maagzuur of wat dan ook. Dus mag niet klagen
Hij wordt verkocht in de tattooshop in de binnenstad. Tegen over de electronicazaak. Ik heb nog nooit deze nagellak gezien maar hij zit echt super!!
nou lekker toch! en als je moe bent lekker naar bed gaan! hier liggen we wel vaker er eerder in . nu liggen we ook met z'n tweeen op de bank, we hebben beide bankstellen tegenelkaar aangeschoven en zo liggen wel lekker langs elkaar . morgen onze nieuwe auto halen! jippie! heb ik zin in!
Ze is nogal aan de grote kant ja heb haar van de week ff gemeten; 97 cm.. Maar goed, ze zal wel een groeispurt gehad hebben en nu gaat ze misschien wat minder groeien..
Het is een vet hè? Misschien hiermee? Citin Vlekkentovenaar Geelvet-bakolie-make Up 50ml - Overige - Gadgets & Overige bij Drogisterij - VindProduct.nl: Producten zoeken en kopen Gewoon bij het kruidvat te verkrijgen.
Klinkt ook gezellig Ik las van de week inderdaad dat jullie een nieuwe auto gekocht hebben. Altijd leuk toch
ja idd, zou heel fijn zijn! maar heb vandaag ook geen gekke dingen gedaan moet ik zeggen, misschien dat hem dat ook rust geeft...
ja we zeggen niets tegen elkaar . ik zit nu hier en hij is op mijn telefoon een spelletje aant spelen
Groot gelijk. Morgen kan ik "helaas" moeilijk onder een verjaardag uit van het is die van Niels die we vieren. Niet dat er veel mensen komen hoor maar toch is het dan gelijk druk in huis omdat de kinderen heel erg uitgelaten zijn. Ook omdat Sinterklaas morgen aankomt in NL.
Wij nemen ook allebei een boek mee in bad hoor Gewoon al lekker dat je er de tijd voor hebt toch, om samen niks te doen