Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Chris van harte met je verjaardag en ik hoop dat je een super weekend hebt!:)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan ga ik hier even een stinkerd verschonen en daarna aan de soep beginnen.;)

Misschien tot straks nog even.:)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen, naja middag inmiddels;)

Hier een leuke avond gehad met mijn zussen gister. Was denk ik 4.00 uur thuis:) Heb heerlijk uit kunnen slapen dus ik ben niet heel brak. Ga zo maar eens douchen en dan even mijn vriendin bellen.

Ik had haar gezegd dat het vanavond gewoon echt niet uitkwam om wat te doen met haar. Toen heeft zij mij weer ''overgehaald'' onder het mom van ''Ik kom lekker bij je op de bank luieren en we gaan lekker filmpje kijken'' Maarja. Ik heb haar duidelijk gezegd dat ik niet de kracht er meer voor heb en dan praat ze me toch weer een soort van om;) En ik woon hier ook niet alleen en manlief wilde vanavond gewoon met ons tweeen op de bank luieren. Ze is hier namelijk woensdagavond en vrijdag ook al geweest dus zoveel heb ik haar niet te vertellen. Maarja vind het wel weer vervelend want in theoie had ik die afspraak al afgezegd en nu kan ik dat dus weer doen:x

Nou ga ik zo ff douchen. Indi staat al klaar in haar pietenpakje en dan gaan we straks richting het dorp (idd Ling). Daar komt sint aan rond 14. Hoop alleen dat manlief een beetje bijtijds terug is omdat hij ff naar de zaak toe moest dacht ik. Maar hij moet toch nog een soort van werken. Naja hij zegt dat ie op tijd is;)

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    succes kwebbels!! het zal echt mega druk worden! en ik zou dus op tijd komen aangezien ze alles afsluiten.
    ik hoop dat dennis op tijd terug is anders kan hij dus niet meer parkeren voor de deur. tja, nadeel van zo dicht bij het dorp wonen!! :p

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    oh en kwebbels, fijn die vriendin van jou! zeker vrijgezel? ken het! maar toen mijn vriendin weer een vriendje kreeg was het meteen over dusse...je weet wat je te doen staat!! :D

6. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hihi zit de intocht te kijken...zonder justin want die ligt op bed!! :D

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    maar doe ook wat nuttigs hoor....de was vouwen...grblm....

8. hier moet ik zo ook ff was vouwen.. heb er vanmorgen al 2 gedraaid en 2 opgehangen, 3e zit er in, die gaat om 3 uur weer aan..

vanmiddag de meiden in bad doen, misschien zelf nog ff douchen, en denk nog even pepernoten bakken met Esmée..

Maar dat moet dan wel haalbaar zijn, want Christian is aan het werk...

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zou dan zeker afbellen.;)
    Je hebt maar 1 lijf en als ze deze week al 2x is geweest.....
    Heeft ze zelf geen leven dan?:(

Veel plezier bij de intocht.:)
    Hier zitten er 2 aan de buis gekluisterd.:D

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien is er bij de intocht wel een leuke vrijgezellige Piet.:p

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga niks meer bakken.
    De appeltaart is klaar en nu zitten er worstenbroodjes en bananenbroodjes in de oven voor de kinderen vanmiddag.
    Soep is ook klaar en de kwarktaart is goed opgestijfd dus ik vind het even gezegend.;)

Veel plezier met pepernoten bakken.:)

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou haar relatie is over dus ze heeft nu zeeen van tijd. In de tijd dat zij een relatie had zag ik haar ook veel minder. Nu heb ik het gevoel dat zij niet helemaal inziet hoe druk ik af en toe ben en dat ik niet altijd maar ´´ff ´´ op stap kan ofzo.

Ik had vanmorgen een bericht op mijn tel staan dat ze er juist zo n zin in had. Heb haar maar een bericht gestuurd dat ik haar moet teleurstellen omdat ik er gewoon geen kracht meer voor heb (zoals ik gisteren al gezegd had tegen haar). Nu is ze zwaar teleurgesteld en wil ze geen afspraken meer vooruit plannen :$:( Ik voel mij hier nu lekker *(#$) door want de afspraak van as vrijdag wilde ze dan ook maar schrappen...:(

Maarja dan denk ik ; wacht maar totdat jij een getrouwd leventje hebt en een klein kindje en een grote fam die je moet onderhouden en ook nog socializen;)

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik zou zeggen: even lekker laten afkoelen!! ;)
    ze heeft idd nu even het inzicht niet over hoe jouw leven er uit ziet.
    En daarbij, als ik zie wat jij allemaal nog doet náást dat zij dus 3x per week bij jou zit, dan moet ze toch ook wel inzien dat je ook wel eens een keertje lekker thuis op de bank wilt zitten met je man.
    Miss snapt ze het van de week, of bel je haar even op van de week, en dan komt het vast wel goed!

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rensie, Liesje en Christiea: (nog) van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!
    Ling: hier gelukkig geen ervaring met een depressieve partner. Maar misschien toch maar eens voorzichtig aansturen op een gesprek bij de HA? Die kan misschien beter inschatten wat hij nodig heeft en of hij misschien professionele hulp nodig heeft. Maar ja, dat moet hij toch echt zelf inzien.
    Senn: lekker druk geweest dus al. Je zal vast een gezellige middag krijgen!
    KK: lastig he, die peuterpubermomenten. Hopelijk kun je het vanmiddag nog gezellig maken door pepernoten te bakken met haar.
    Kwebbels: niet eerlijk van je vriendin hoor, dat ze zo reageert. Jij hebt ook je eigen leven en je had al duidelijk gezegd dat je het niet wilde vanavond. Nou, dat moet ze dan maar accepteren. Zou het nu gewoon zo laten en dan, als je een keer een geschikt moment treft, het eens eerlijk met haar bespreken. Volgens mij is dit niet de eerste keer toch?????
    Ramoontje: leuk gezelschapsspelletjes. Hier krijgt Arinde denk ik ook een leuk spelletje voor Sinterklaas (memory ofzo).

Zo, dat is wat ik even onthouden heb....

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een lekker morgentje gehad.
    Zijn lekker wezen shoppen bij Babypark. Hebben voor boven het ledikant een nieuw muziekmobiel gekocht met een bijpassende knuffel erbij. Verder nog een extra aankleedkussen en hoes. Voor Arinde nog een nieuw potje. En voor de baby nog een jasje. Dus lekker geslaagd. Daarna ook nog een lekker broodje daar gegeten en toen we thuiskwamen kon Arinde dus gelijk naar bed.

Mannetje is nu lekker een beetje aan het rommelen in huis, zodat er eindelijk weer eens wat gebeurd. Ik heb al 2 wassen gedraaid en opgehangen en ga nog even wat voor school doen.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lieve Christiea,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een heerlijk weekendje hebt, samen met je mannen.

Dikke verjaardagskus van ons

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh zo leuk, ik heb net Kinderen voor Kinderen gekeken samen met Joost, die begint steeds te dansen :D :D :D

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier nog een beetje blij/droevig, beetje dubbel.....

Vannacht is een kennisje van me bevallen.....dat wil zeggen, ze verwacht een tweeling, is 24+ weken zwanger, lag al 14 dagen met gebroken vliezen van 1 kindje in het ziekenhuis. Omdat ze sterk verhoogde infectiewaarden had, is donderdag besloten de bevalling niet meer tegen te houden..... Vannacht is ukkie 1 (een jongetje, 780 gram) luidschreeuwend(!) ter wereld gekomen. Hij maakt het goed (naar omstandigheden), maar zijn longen vormen wel nog een probleem, omdat die een achterstand hebben omdat ukkie dus 14 dagen met gebroken vliezen in mama's buik heeft doorgebracht.....:(
    Na de bevalling knapte mama gelukkig wel heel vlug op, en ukkie 2 maakt het heel goed, nog altijd lekker in mama's buik!

Meiden, ik hoop zo dat het allemaal goed gaat komen......Willen jullie een schietgebedje voor hun doen?

*in gedachten bij hun, pfffff 24 weken is nog zóooooooooo klein :()

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    even snel een berichtje van mij.
    Ben nu bij mijn schoonouders.. vanmorgen hebben we de kids hier afgezet en zijn we de nieuwe auto gaan halen. echt super! heel ruim en rijd erg lekker. Toen hebben we hier gegeten en na het eten ben ik even op bed gaan liggen want was super brak. Nu zijn leon, mika en schoonmoeder buiten aan het wandelen wat ik niet snap alles is vies en nat en modderig maaja..
    finn slaapt nog. Zometeen op kraamvisite bij een vriendin van mij. Mika blijft vanavond bij mijn ouders slapen en leon moet vanavond draaien dus ben alleen met finn thuis ;). Hoop dat hij vanavond ook weer lekker doorslaapt!.
    Verder eigenlijk weinig te melden..

Ling:ik heb ook geen ervaring met een depri partner, zal leon eens vragen wat zijn ervaring is :p.
    christie: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Had het er trouwens met leon nog over om een bakkie te komen doen over 2 weken, hij vond het prima als ik even langs kwam. Moet het nog even met mijn ouders overleggen of hun het ook goed vinden, weet nl niet wat hun gepland hebben...
    senn: veel plezier vandaag!
    kwebbels: je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! je had immers al aangegeven dat je het al niet wilde en af wilde zeggen. Dat ze het dan niet snapt is haar probleem, en als ze al zoveel bij jou zit dan heb je elkaar toch ook niets meer te vertellen. Een echte vriendin zou dat snappen en niet boos worden....

en voor de rest weet ik het niet meer, ik ga nu sluiten, hier nog wat opruimen.. finn uit bed halen in de maxicosi zetten, richting huis rijden, nog wat kleertjes wat finn niet meer past pakken en meenemen naar mijn vriendin voor tygo.
    tot vanavond misschien
    Doei!

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    phoe heftig zeg! zal aan ze denken

Deel Deze Pagina