poehee, wat heftig zeg ramoontje! wel mooi dat hij het naar omstandigheden wel goed doet.. en mooi dat ukje 2 nog binnen zit!
Yep........had het er alleen met een vriendin over dat je nu wel een rare situatie krijgt........een tweeling die niet op dezelfde dag of de dag na elkaar jarig is.....(er even vanuitgaande dat ukkie 2 nog lekker blijft zitten)...... Niet dat dat belangrijk is natuurlijk, maar goed . Het voornaamste is dat ukkie 1 het goed blijft doen en dat het mam's en ukkie 2 goed gaat!
dat lijkt mij inderdaad ook wel vreemd ja.. het doet me ook best wel weer denken aan het verhaal van Dylan* en Dinand*
Zo, de meiden zijn lekker gebadderd.. Ik geloof dat Esmée er heel moe van is geworden Vanavond mag ze ff met mij mee naar de gymuitvoering van dochtertje van mijn zus.. Daarom heeft ze vanmiddag wat langer geslapen. Duurt ongeveer tot half 8 en daarna gaan we lekker met zijn tweeen weer naar huis en gaat ze op bed en hebben we daarna verjaardag van mijn zwager.. Gezellige avond dus Maureen gaat steeds uit zichzelf staan. Zoooo lief! Christian zei al: die loopt vast volgende week een keer.. Zal je zien dat als ze dat weekend bij mijn vriendin is volgende week, dat ze dan gaat lopen Esmée gaat naar de buren dat weekend.. Zo hebben we 2 partijen tevreden (3 eigenlijk, want wij ook ) Mijn vriendin omdat ze dan een meisje heeft om voor te zorgen (heeft zelf 2 jongetjes en kan geen kids meer krijgen helaas ) En het leek haar zo leuk om een keer een meisje te hebben De buren omdat ze DOL zijn op Esmée (ook wel op Maureen, maar vond 2 te gek voor hun) en omdat ze zelf natuurlijk geen/moeilijk kids kunnen krijgen En wij... Tja, vul dat zelf maar in
Sow...dat is heftig joh!!! Kan me voorstellen dat dat je wel bezig houdt vandaag! Hopelijk blijft het goed gaan met deze knul en blijft de ander lekker nog een poos zitten!
Het klinkt alsof Esmee weer wat beter te pas is als vanmorgen Gaan jullie lekker samen een weekendje weg? Heerlijk hoor! Waar gaan jullie naar toe?
Nou, hier is er weer lekker wat gebeurd vanmiddag. Ik heb lekker een goulashschotel gemaakt en die staat al 2 uur in de oven te stoven. Dus over een uurtje heerlijk smullen (hoop ik) En er staat ook een pan met stoofpeertjes op. Zo gezellig vind ik dat altijd Mannetje heeft fijn wat kleine klusjes in huis gedaan. Accessoires op Arinde's kamer opgehangen, de kast daar afgemaakt, achterzitje op fiets gemonteerd, plank gemaakt om baby straks op te verschonen en zo nog wat klusjes die al lang nodig waren. Echt heerlijk zo'n weekend!!!! Straks lekker eten en na het eten weer een relaxavondje waarin we lekker gaan bankhangen en heel op tijd naar bed!!!!
we gaan met zijn tweeen een weekendje naar Brussel.. Onze vrienden die op Maureen passen dat weekend, gaan in ons huis bivakkeren. Ze hebben zelf een jongeren woning, omdat ze geen woning hadden.. Dus 2 slaapkamers, waarvan 1 wat grotere voor hun zelf, 1 kleine voor de 2 jongetjes Hier hebben we 3 slaapkamers en een zolder, dus ze kunnen lekker in ons huis dat weekend
Linnielin is inderdaad niet de eerste keer dat ik mij 'in het nauw gezet'' voel. Het is een schat van een meid (is natuurlijk niet voor niets mijn vriendin) maar ze heeft graag de touwtjes in handen om het zo te zeggen. WIl ook ALLES van te voren plannen. Nou hou ik ook wel van enige planning maar soms vraagt zij om bijvoorbeeld over een maand op zaterdag wat te gaan doen. Tja, zo ben ik nou eenmaal niet en ik moet zelf dan ook gewoon duidelijk zijn en zeggen dat ik dat niet meer moet doen omdat ik gewoon niet weet hoe mijn week er over 1 maand uitziet en of ik er wel de kracht voor heb zeg maar. Ramoontje; wat heftig zeg. Hopelijk komt alles goed!!!
Goed geregeld dus! Heerlijk zeg!!!!! Dat zal genieten worden voor jullie en de meiden zullen het ook vast goed naar hun zin hebben!
Ja, kan me voorstellen dat dat niet altijd te plannen valt voor je. Hopelijk komen jullie er samen uit! Heb je nog wat gehoord van haar?
Nog even wat grappigs: Arinde was net lekker aan het spelen en toen had ze een knuffel onder haar shirt gedaan. Hoorde ik haar in haar spel tegen de pop zeggen: ahinne heef broertje zusje in buik Ze is er op het moment echt heel erg mee bezig. Ze wordt ook steeds aanhankelijker en vertoont soms echt babygedrag. Dan wil ze bij mij op schoot en moet ik haar helemaal vasthouden en wiegen en dan gaat ze net doen of ze heel hard moet huilen en dan zegt ze: ahinne baby eboren. Ben benieuwd hoe ze er straks op reageert. Denk dat ze het misschien nog best moeilijk gaat vinden. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Nu ze er zo duidelijk mee bezig is, kunnen we haar er gelukkig wel goed op voorbereiden dus dat scheelt dan misschien wel weer.
Nou, heb weer een update............... Helaas gaat het niet zo goed met de kleine man! Zijn ene longetje is niet gerijpt en het andere maar minimaal voor zover het nu lijkt! Het manneke moet dus flink knokken en is volgens de artsen een echt randgeval qua behandeling! Er zijn dingen die hij goed doet, en daarom willen ze hem behandelen...maar er zijn ook dingen die niet goed gaan (ademhaling, bloeddrukregulatie, bloeddoorstroming) en daardoor is het misschien beter hem niet verder te behandelen! De artsen keken het vanmiddag aan en dan zouden ze aan het einde van vandaag weer een gesprek hebben....maar zelf hebben ze er een heel slecht gevoel over (en ik ook als ik eerlijk ben.... ) Pffff...... En dan zit er ukkie 2 nog in die buik, waarvan de verwachting is dat die ook geen dagen gaat blijven zitten...maar waarvan de uitgangspunten waarschijnlijk wel beter gaan van zijn dan van deze kleine man! Gewicht ligt hoger, hij/zij heeft nog een hele vlies en dus waarschijnlijk weinig meegekregen van de infectie en zit al langer in de buik en heeft dus al langer kunnen profiteren van de longrijpingsspuiten die mama gehad heeft. Met mama ging het naar omstandigheden redelijk! Had geen koorts meer, voelde zich beter (had weer eetlust, geen pijn) en was zeer rustig onder de situatie, zo ook papa! Knap hoor....zo realistisch! Als hij het niet gaat redden dan gaat dat zo zijn zeiden ze over de kleine man! Dan hebben we allemaal gedaan wat we konden! Maar we hopen op een heel groot wonder.........NOU, WIJ OOK!
Pfff....wat vreselijk zeg! Lijkt me zo moeilijk zulke momenten om mee te maken. En je staat zo machteloos! Gelukkig ben je zelf op zulke momenten vaak wel sterk, want je moet toch doorgaan. Maar ze zullen de klap later wel krijgen Nou, we hopen inderdaad op een groot wonder zeg!!!! Sterkte ermee, want je zult er flink mee bezig zijn in gedachten!!!!
Ze moeten idd door, voor de kleine man, voor het brusje maar ook voor de oudste (1,5 jaar)..... Ik vind het allemaal wel heel spannend hoor en het heeft me vandaag idd niet losgelaten......
Meiden, ik ga er weer vandoor. Ramoontje: sterkte ermee!!!!!! Hopelijk lezen we later weer goed nieuws! Ik ga lekker bankhangen en nog een rustig avondje tegemoet. Morgen ook niet veel bijzonders. Eerst naar de kerk en daarna gezellig visite. De rest van de dag lekker rustig thuis. Heerlijk!!!!
wow!!! heel veel sterkte voor jou en je vriendin!! "schietgebedje" komt goed (ben wel niet gelovig maar zal zeker aan ze denken)