Dat is gewoon bijna een supermarkt. Maar wel lekker dat dat kan dan hoef je ook niet naar verschillende winkel toe. Hoe is het met Finn gegaan vanmiddag?
Ik ga met de kids de schoen zetten en ze daarna naar bed doen. Fijne avond nog en ik spreek jullie morgen.
Yep, al was het in de turnzaal een beetje veel van het goede......het was te druk en teveel voor 'm, toen moest ie wat huilen en wou naar mama. Gelukkig was opa dicht in de buurt en het verdriet gauw over.
Kan me ook voorstellen dat zo'n dag natuurlijk heel anders is dan een normale dag. Gelukkig kon opa hem ook troosten !! Hier ligt Indi net pas in bed...Maar goed, ze kan morgen blijven liggen gezien manlief haar wegbrengt..
Tja, da's onze Rick hè.............als het maar even anders is als anders................. Maar komt allemaal goed! Hahaha, hier lagen ze om 19 uur al in bed, alle 2 helemaal moe en afgedraaid
nou meiden: ik zit midden tussen de tegels, badkameraccesoires en meubel etc!! alles is gebracht vandaag en donderdag gaan ze hopelijk ECHT beginnen!! pfff zie er wel tegenop hoor!! zou ik al hebben zonder justin, laat staan met justin!!! nou ja, we zien wel hoe het gaat...
Hi ladies, Kep teruggelezen maar ik ben zooo niet lekker da er nix is blijven hangen. Volgens mij gaat het met iedereen goed, kep leuke foto's voorbij zien gaan en de zwangeren onder ons gaat het ook goed. Gisteravond hielp ik mijn dinnetje met haar opdrachten voor school. Voordat ik daar naar toe ging voelde ik me al misselijk. Op een gegevenmoment sloeg dat over naar spugen. Vanmorgen voeld ik me echt zoooo beroerd. Maar goed Hugh is lkkr thuis gebleven.... Vandaag eet Lo echt belachelijk slecht, ze heeft 1 fles schoon op de overige 4 flessen heeft ze 20 tot 60cc laten staan. Net een klein flesje gemaakt van 90cc maar ook daar maar 50cc van gedronken.... Zal haar nog wel proberen af te tanken voor de nacht maar heb er een hard hoofd in...
nou alles staat binnen en boven en op zijn plek voor zover dat kan heb geen woonkamer, slaapkamer en kantoor meer maar dat ach, het is maar voor ongeveer 1,5 week
zijn collega wou een hobby hebben en dacht dat hij fotograferen wel leuk zou gaan vinden, maar helaas voor hem niet