Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    met finn heeft het eigenlijk goed gegaan.. ofja, nog redelijk wat wakker geweest maar in de box was het goed te doen. Helaas is onze mobiel van woezel en pip gesneuveld. Dat ding wat je opmoet draaien draait niet meer op, volgens mij is die veer of wat er ook in zit kapot :(. dus dat wordt een nieuwe kopen...

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika heeft een nieuw woordje erbij:
    papier! ;).
    en mijn moeder heeft hem nu geleeerd om 'papier hier' te zeggen ;).

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zometeen met finn naar de osteopaat. ben benieuwd, morgen naar het cb en dan krijgt hij zijn eerste prikjes :(

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Daantje, bij Prenatal kun je zo'n opwind ding los kopen, dan heb je wel een ander melodietje maar dat scheelt weer in de kosten zeg maar!

Ling, tis ff een troep maar je krijgt er iets moois voor terug!
    En zodra je boven weer ruimte hebt kun je wat beneden staat gelijk weer naar boven luppen.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier weer enigzinds in het land der levenden.
    Ik denk alleen niet dat Tygo de volgende patient is maar ook Hugh!
    Dus ik denk dat ik mijn lijf straks richting supermarkt sleep en de weekelijkse boodschappen alvast binnen haal want jullie raden het wel...Als een man (Hugh) ziek is....komt er nix uit zijn handen.

De vaatwasser doet het weer!
    Ik heb gewoon een monteur laten komen maar het bleek dat de waterbeveiliging was geactiveerd (om wat voor rede dan ook) hij doet het dus weer. Hugh had maandag zijn vriend nog gesms't dat er een monteur zou komen. Die vriend was wat verontwaardigd denk ik want die zei; "Nou dat wordt flink dokken". Nou niet dus...GRATIS!

Lo gister nog afgetankt met 100cc om 23:30 uur.
    Ze had om 21 uur haar laatste fles gehad mja ook deze niet opgedronken dus vandaar het aftanken, en dat ging er schoon in. We hebben een rustige nacht gehad ondanks gehoest van Tygo. Iedereen was pas om 7:15 uur wakker!
    Hugh stond heel hysterisch met de oor thermometer zichzelf te tempen, maar het lukte niet echt (hoe moeilijk kan het zijn) dus ik zei, doe niet zo moeilijk je gaat echt niet dood ofzo met een beetje verhoging! Ja maar Sil ik voel me zo warm en ik heb last van mijn darmen. Dus ik; Dan blijf je thuis!
    Hij; Neeeh ik ga wel werken.
    Nadat hij Tygo naar KDV had gebracht moest ie wéér naar de WC, komt ie er vanaf klaagt ie; Siiiiihhhhil je hebt mij ziek gemaakt!
    Ja hoor tis allemaal weer mijn schuld, blijf dan thuis met je gezeur....maar is toch naar zijn werk gegaan..mannen! ;)

Zou vandaag kraambezoek krijgen (als je dat nog zo mag noemen) maar dat heb ik via Facebook afgemeld. Morgen krijg ik ook nog kraambezoek maar die laat ik maar staan want dat heb ik al 2x afgemeld hihihi.
    Zaterdag hebben we een kinderverjaardag maar uit dezelfde vriendengroep gaat er ook 1 stel verhuizen, dat wordt dus de dag in 2en splitsen want ik ga echt niet alleen met 2 kids naar die verjaardag. En om niet te gaan is ook geen optie want de kleine wordt 1 jaar en de helft van de vrienden komt al niet of later ivm die verhuizing....nou ja ook weer een rede om vandaag de weekelijkse boodschappen te gaan doen want zaterdag komt het er dus ook niet van.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Daan, en hoe spreek Mika PAPIER uit?!
    Ik moet ook telkens weer zo lachen, gister ging Tygo even door het kruidenkastje in de keuken.
    Telkens kwam ie weer met iets aanlopen, moest ik zeggen wat het was, hij zei het na en ging het dan weer wisselen voor wat anders.
    Zout = Sjout
    Peper = Eper
    Nootmuskaat (ja ja daar komt ie) = NKaat!
    Rundvleeskruiden = Sjeesuide
    Hilarisch!!!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm volgens mij is Lo wakker of wakker aan het worden.
    Ga snel maar ff een trainigspak aantrekken en dan zo naar de supermarkt denk ik!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan was het vroege opstaan het vast en zeker waard geweest.:D

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ze hadden alle 3 een chocolade letter S.:D

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Komt vanzelf goed.
    Als je straks in je nieuwe badkamer staat geniet je er dubbel zoveel van.:D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Beterschap Sil en laat Hugh je maar lekker verwennen (en dan niet met dat ene ;)).

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is balen dat die stuk is.:(
    Misschien via MP voor niet al teveel?

Fijn dat Finn het aardig gedaan heeft.:)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dus is hij helemaal klaar om naar de Efteling te gaan volgend jaar.:D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben benieuwd wat hij zegt nu hij medicatie voor de reflux krijgt.

Och jee prikjes, ben zo blij dat ik daar vanaf ben, zo sneu altijd.:(

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sterkte met de 3 kinderen.:p
    En flauw hoor dat hij jouw beschuldigd.8)

Heb je nu gezien waar die beveiliging zit?
    Wij hebben het in korte tijd een paar keer gehad en omdat ik de 1e keur toen de monteur kwam goed had opgelet kon ik het de 2e en volgende keren zelf doen.:D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O geweldig!

Karsten komt nog niet verder dan saus (zout) en pepe (peper).:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier al lekker productief geweest.
    Vaatwasser is uitgeruimd, kids naar school, Karsten zijn 7 etage hoge parkeergarage die hij voor Sinterklaas krijgt schoongemaakt en ligt nu op een laken te drogen.
    Zo naar logopedie.
    Moet straks nog een verjaardagscadeautje kopen voor een feestje die Sven zaterdag heeft.
    Sven hoeft vanmiddag en volgende week niet naar zijn auticlubje omdat zij gisteren is bevallen van een meisje genaamd Sofie.:)

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Senn, lkkr productief geweest al! Saus en pepe, ik vond t goed hoor van Karsten....hij gaat echt met stappen voorruit met zijn spraak! Echt super.
    Nee kep niet gezien hoe t opgelost is lag zelf op bed en Hugh heeft ook niet op zitten letten zucht.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heb ff gelezen maar er is neit zo gek veel blijven hangen.
    @silla: ow jee Hugh ook ziek, dat zal een drama in reuzeformaat zijn dan.:D Loop je jezelf niet voorbij met al die drukte? Wat is dat joh de waterbeveiliging?
    @Daantje: hoe ging eht bij de osteopaat?
    @Ling: succes met de badkamer!

Net al gebeld door de poli van de kinderartsen en we kunnen aanstaande maandag al terecht om kwart over 3. Lekker snel gelukkig.
    Verder erg moe. Heb manlief maar laten liggen vandaag want die lag nog voor dood. Kan ik vrijdag uitslapen.

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

ik meld mij hier ook nog even met BIB...heeft duidelijk geen zin om eruit te komen...zal wel te koud zijn

Vanmiddag heb ik weer een groeiecho, maar ik verwacht niet dat daar iets bijzonders uitkomt...

Deel Deze Pagina