ik zal even kijken. volgens mij hebben wij die nog ergens liggen... maar weet het niet zeker.. ik zal vanmiddag ff voor je kijken
zo, hier wel een goede nacht gehad! maar we hebben momenteel DRAKEN van kinderen.. Grrr... voelen vast en zeker aan dat er van het weekend wat staat te gebeuren nu is chrisitian lekker boven aan het spelen met esmée en zit ik beneden met maureen
In principe is het heel simpel. Je moet je vaatwasser een stuk kantelen zodat je de onderzijde kunt zien. Daar vind je een heel klein schakelaartje die je kan bewegen (net als met een lichtknop) die zet je om en voila.
Fijn zeg dat jullie als zo snel terecht kunnen. Lekker dat je vrijdag kan uitslapen, daar kijk je vast halsreikend naar uit.
Karsten heeft goed zijn best gedaan met logopedie. Daarna gelijk door naar de stad gefietst om een cadaeutje te kopen dus dat is ook al in huis. Zo Maarit ophalen en dan kunnen we aan het middag programma beginnen.
ik hoop het had het trouwens gisteren met mannetje er nog wel over wat ik evt volgende week wil doen, ik mag mij laten doorverwijzen naar de gyn voor evt inleiden mannetje vroeg me vervolgens van zou je het niet nog een week vol kunnen houden? ik van tja die ene week kan er ook nog wel bij ik twijfel gewoon wat ik volgende week moet doen als het kindje er dan nog niet is
de kinderarts is geen fan van de osteopaat en de osteopaat is geen fan van de nexium wat finn krijgt dus ja lekker dus . finn heeft echt super hard gekrijst bij de osteopaat . hij kwam aan zijn buikje en toen was het brullen geblazen en is er niet mee opgehouden . nu ligt ie lekker in bed, hij heeft wel een paar keer naar me gelachen net! echt zo schattig!
mika was vanmorgen ook een draak hoor. duwt ie ineens de laptop uit . dus werd boos op hem en daarna was het alleen maar huilen.. mocht niks van hem en toch weer wel en toch maar weer niet *zucht*
als ik je een advies mag geven: zou nog heel even afwachten hoor, inleiden is ook geen pretje.. weet niet of je het verhaal van mijn vriendin hebt gelezen (wil je geen schrik aan jagen) en bij sann heeft het ook super lang geduurd... ik zou nog even afwachten of het je kindje zichzelf niet nog aandient deze week of volgende week en dan even verder kijken. Ik was het ook moe toen ik zover was als jou maar ik ben met precies 40 weken bevallen dus misschien jij ook wel... maar goed die keuze kun je alleen zelf maken, ik wil je alleen advies geven
Sann, fijn dat je zo snel bij KA teregt kan! De waterbeveiliging is om te voorkomen dat je een "overstroming" in je keuken krijgt. Wasmachines van tegenwoordig hebben dat ook. Dan blokkeerd deze de water toevoer. Weet het ff niet anders uit te leggen. Lies, succes bij met de groeiecho.
thanks allemaal... ik verwacht niet dat er wat alarmerends uit de groeiecho komt hoor, ze willen alleen zeker weten dat het beebje niet stil staat qua groei omdat mijn bm niet hoger komt sinds een aantal weken. kan het mooi vergelijken met de vorige groei echo, is vandaag precies 3 weken geleden