ik ga er hier eentje lekker in bad(je) doen en dan kan hij vanaf volgende week in het grote bad! en de rest van de week bij andere mensen thuis
Zo, was ik ook weer ff.. Zou blij zijn voor de kids als het weekend om is.. Mennn... wat een drama met beide meiden.. Ik hoop dat het bij de oppas wel goed gaat met beide meiden.. Jeetje zeg, wat een draken! Best erg vermoeiend zo Maar ze voelen het gewoon vast aan allebei... Dus gewoon ff doorbijten
Christiea wat ongelofelijk rot zeg van je vader. Dikke knuffel van ons!! Silla; wat een geduld heb jij zeg. Ik waarschuw 2 of 3 keer (en als ze iets doet waarvan ze WEET dat het niet mag maar 1 keer) en dan gaat ze toch echt in de hoek of wat dan ook Anders ben ik de hele dag politie agentje aan het spelen geloof ik. Fijn dat de vaatwasser het weer doet! KK wat ontzettend balen zeg dat ze nu beide vervelend zijn. Net wat je zegt: ze zullen het wel aanvoelen Verder weet ik ff niet wat ik nog meer gelezen heb Hier mijn LAATSTE schooldag gehad vandaag Ik ben ZO blij!!! Vandaag heb ik mijn opdrachtenboek ingeleverd, is goedgekeurd. Vandaag ook examen gehad, ging goed. Ik wist bijna alles. En dat terwijl ik echt geen energie meer had om te leren en dus een stuk of 10 hoofdstukken 2 keer heb doorgelezen Maar dat was blijkbaar genoeg want ik wist alles..Klasgenoot dacht te hebben gezien dat ik een 9 had. Was namelijk als eerste klaar en de leraar zat ook al na te kijken in de klas maar definitieve cijfer hoor ik van de week. Morgen weer rijles (daarvan moet ik ondertussen de theorie ook leren en dat gaat op zich wel maar het is gewoon VEEL en ik vind niet alle dingen ook logisch. ) en dan ga ik daarna een bakkie doen bij mijn ouders...
Hoiiii Bye!!! Wat was het rustig vandaag op de site?! KK, het zit in de lucht hoor ... volgens mij zijn alle kids draken deze MAAND! Senn, beterschap en succes morgen Kwebbels, Fijn dat het je laatste schooldag is, nog 1 examen en dan is het klaar toch? Ling, leuk voorruitzicht een groot bad hihihi Het bezoek kwam een half uur later...was wel ff gezellig maar ze gingen pas om 16:15 uur weg. Tygo daarna direct uit bed gehaald en toen begon de drakerij weer. Ik heb het dit keer op het negeren gezet. Lo heeft denk weer een regeldag, ze drinkt kleine flessen kort achter elkaar maar goed ze moet nog 1 fles dus zing het ff uit! Morgen krijg ik weer een collega op visite, deze blijft zeker maar 1 uurtje en daarna komt er nog een ex-statiaire bij me en die blijft ook eten. Hij moet daarna oppassen bij een stel kids in het naast gelegen dorp dus we eten lkkr makkelijk. Tygo gaat naar KDV dus daar heb ik ff geen kind aan. Alles ligt hier al op bed muv van mijzelf! Ga nog ff de boel opruimen en dan ga ik ook naar boven.... Morgen weer een drukke ochtend voor de boeg voordat de visite komt... Dus meiden (Ramoon geloof dat jij de enige bent die online is...alles goed verders?) FIJNE AVOND!
Fijne avond Sil!! Hier verder alles goed hoor , maar ook 2 drakerige boys...........pfffffffff en manlief gooide pardoes nog even mijn Sint-plannen in de war (qua kadoos)......:x Nou ja, als dat 't enige is
ik ben er denk ik ook weer vandoor want hoor finn huilen. trouwens weet iemand wat het misschien kan zijn: mika had vanmorgen een heel klein bultje op zijn hoofd zeg maar in de haargrens, leek op een puistje achtig iets.. maar nu keek ik vanavond voor dat ie naar bed moest en zat er ineens een echte bult. ik heb er over gewreven en op geduwd om te kijken of het pijn deed, hij vond het niet zo fijn, maar volgens mij deed het ook niet echt super veel zeer ofzo... echt zo raar..
oh trouwens mijn kapsel is echt super stoer geworden! wel kort maar zo gaaf! zal eens kijken of leon er foto's van kan knippen, mijn moeder heeft er ook geknipt maar daar sta ik niet geweldig op
nogmaals het zijn niet de beste foto's want mijn moeder heeft die geknipt en weet niet hoe dit toestel werk maar let dan maar niet op hoe ik kijk maar op mijn haar zijkant :
het eerste wat mika zei toen ik binnenkwam.... MOOI! . en echt helemaal glunderen en ik moest hem oppakken en hij moest me echt even bekijken, en met zijn vingertje over die kopere plukken gaan en dan kijken of er geen kleur op zijn vingertje zit haha. Hij vond het echt mooi (en leon trouwens ook )
het zal ze zeker wel opgevallen zijn (meeste mannen zien dat soort dingen toch nooit? die van mij wel, omdat het dan te kort is naar zijn zin )