haha ja precies, mika deed dat laatst ook, volgens mij was het een of ander vunzig grapje ofzo waar we om moesten lachen, komt meneertje aan HAHAHA
Oh nee, Joost bemoeit zich er echt niet meer, gaat hooguit een keertje van een afstand kijken (met zijn duimpie in zijn mond)........
zolang het maar een brede laars is kom ik er wel in . moet ook niet te smal zijn idd. dan kom ik er ook niet in
yep.....hebben heerlijk gespeeld en rondgerend, heb ze gezamenlijk in bad gedaan en daarna hebben ze nog wat meer rondgerend , geloof dat onze vriendjes ook goed zullen slapen
uhhh okej . Lekker vaag . Maar gaat toch om het innerlijk dacht ik . Okeej, als ik mijn haar knal rood zou verven zou leon het ook niet leuk vinden . Maar dit kon nog wel
ja idd, daar heb ik vooral last van met zomerschoenen.. vooral pumps zeg maar of schoenen die van boven open zijn of hoe moet ik dat zeggen. die blijven niet om mijn voet zitten, heb alles al geprobeerd maar niets werkt, echt zo frustrerend! kan ook nooit leuke zomerschoenen vinden..
Hihi over haren knippen; mijn man zou graag zien dat ik mijn haar kort en stekelachtig zou doen...Maarja, ik heb van mijzelf een heel rond gezicht en dat wordt dan alleen nog maar ronder..
Ik ben idd helemaal op van het slechte slapen, misselijkheid en constante hoofdpijn. Nu zit de waarde van mijn urine uitslag ook net onder de grens, maar dus wel aan het plafond, scheelt 0.04 dus het zkh doet op dit moment niks. Maandag moet ik weer naar de vk en dan wil ik het toch overlegeggen met evt inleiden want ik trek het op deze manier niet meer.