haha zou het . wat schoenen betreft ben ik echt moeilijk, ofja mijn voeten zijn erg moeilijk, en dan nog dikke kuiten erbij schiet helemaal niet op..
Oh Indi is zo'n grappenmaker. In de groentewinkel vraagt de groenteman ''WIl je misschien wat pepernoten'' ?? antwoord: ''Nee hoor, heb genoeg '' hahahah Enne ''Mama, sinterklaas heeft een pienol'' OEPS....
ja ach, dat had hier ook gemakkelijk gekund hoor.........alleen was dat lastig geweest, want mama (en opa en oma) zaten in utrecht 8), en papa is naar het werk 8).......... maar dan hadden we ons er ook wel doorheen geslagen
Hier is het bovenste gedeelte van mijn laarzen altijd te breed. Ze denken volgens mij dat als je grote voeten hebt je gelijk kuiten van een olifant hebt ofzo....Maarja, schoenen kopen is gewoon niet mijn ding.
juist. wat was dat vandaag... oh was mika met een wandelstok van een tante van mijn schoonmoeder aant lopen binnen (Dat alleen al was erg komisch ). Riep mijn schoonmoeder van waar is mika.. ging mika in een hoek staan zo van mij kun je lekker toch niet zien. Toen zei mijn schoonmoeder dat nog een keer van waar is mika. Wijst mika naar de hoek en zegt ie hier! . Je moest erbij zijn om het te snappen, maar dat was ook erg komisch
Dat vonden zij ook , ik vond het wat minder, maar goed de badkamer blinkt weer zullen we maar zeggen En Joost vond het niet leuk, die stond ook al met zijn shirt omhoog en trok zijn schoenen uit, zo van .... Ik ga ook in bad.....alleen die was vanmiddag al in de douche geweest (alleen), omdat ie helemaal onder zat ...toen ging ie onder het badkamermeubel liggen brullen
Ik vind het juist leuk hoe je het nu hebt. Ik denk dat je er veel meer jongensachtig uit zou zien met stekel haar.
als je een rond gezicht hebt moet je juist wat haren in of langs je gezicht hebben, haalt het ronde wat weg .
Ja ik zou het ook niet zo snel doen hoor. Ik heb ook heel lastig haar. Is heel snel statisch, punten zijn snel dood, snel futloos etc..En bij zo'n uitgesproken kapsel moet je dat soort dingen niet echt hebben dacht ik zo.
Ik heb juist het omgekeerde. Kom nauwelijks leuke laarzen tegen omdat als mijn kuit erin zit ik dan een stuk laars overhoud.:x Geen gezicht gewoon.
Och en wat Indi van de week zei '''Mama Inni moet in de boom plassen''.... Nou heeft ze een keer in het bos tegen een boom geplast want ja, ze moest en ze was net zindelijk dus kon het ook niet ophouden. Nu wil ze dus de hele tijd tegen een boom aan plassen....
bij durlinger hebben ze laarzen met smalle schacht of een extra smalle schacht, ook laarzen met extra brede schacht .