ja dat ben ik ook aan het kijken maar toch verveel ik me!! stom he!! van ellende een bak pepernoten naast me maar das niet goed als je net 5 kilo kwijt ben....ai... ja die zure appel is erg zuur...wat er onder die tegels vandaan komen..man man wat een sukkels zijn dat geweest zeg. geen wonder dat we lekkage hebben:x
grote schoen heeft ie dan . nou als hij continue blijft plassen wel ja . Het was zelfs een keertje zo erg dat we het geluid uit hebben gezet omdat we geen kans kregen om te gaan zitten zo erg was ie aant duwen
ja op het plafond maar dat kwam meer doordat de afzuiging ruk was. ze hebben de afvoer gewoon een complete lus laten maken van 180 graden geloof ik dus dan stroomt het niet zo goed meer he!!:x nou ja, zometeen wordt het allemaal wél goed gemaakt!
man een draak van een kind om me heen zeg. en ik wilde nog wel een leuke dag er van gaan maken..nou ben nu al chagarijnig zeg grrrr:x
Hier ook een lekkere nacht gehad. Karsten was om 7.30 uur wakker en Sven kwam om 8 uur zijn bed uit zoals afgesproken. Maarit lag nog te slapen dus die moesten we wakker maken. Ik ga me zo aankleden en dan nog wat zaken rommelen. Heb net de kerstfoto's besteld die Christie voor mij gemaakt/bewerkt heeft en het is werkelijk prachtig geworden!!!! CHRIS JE BENT EEN SCHAT!!!!!!
Hi ladies, Kep de 15 pag. teruggelezen maar werd uit mijn concentratie gehaald door Lo. Veel gelezen maar weinig blijven hangen dan spelende kids, sinterklaas, kapsels, zindelijkheid, en dat Lies nog zwanger is. Ga nu ff naar Lo ben hopelijk zo weer terug...
Hier ging het tot eergister goed met Lo's drink en poep gedrag. Alle flessen gingen schoon op, ze poepte regelmatig en nu zijn we weer terug bij af...zucht. Daardoor kon ik vandaag niet mee met Hugh en Tygh die nu lkkr aan het ravotten zijn zin de duinen. Tygo zal daarna wel moe zijn maar ik had nog in de planning om naar de voetbal te gaan met hem. Nou ja tis mooi weer dus kort middagslaapje en er vanavond vroeg in.
goedemorgen( kan nog net zie ik) heb bijgelezen maar er is niks blijven hangen. hier ook goede nacht gehad. alleen een verschikkelijke nachtmerrie waar ik nog steeds een beetje raar van ben kinderen hebben ook heerlijk geslapen en die moesten we wakker maken om 08:30 uur. daarna een uur later weer op bed gemikt en ze slapen nog steeds al verwacht ik nikita rond 12:00 a 12:30 wakker. We hadden eigenlijk de planning om mijn schoonouder te verassen met een bezoekje in tilburg maar hun belde om 11:00 uur op of wij thuis waren omdat ze al zo lang onze kids niet gezien hadden. dus ipv wij naar hun, komen hun naar ons scheelt weer een halve tank aan benzine haha. ze blijven ook eten dus we gaan vanmiddag lekker met zijn alle t bos in van bergen en ik ga straks maar ff naar egmond voor boodschappen en 2 schoenkadotjes want ja, max is net als nikita erg lief en moet dus ook zijn schoentje zetten haha. zo schattig. oh trouwens, gaan jullie allemaal alvast mee duimen voor mij dat ik over 3 weken bij de top 10 van NL mag eindigen met mijn 1 baton,? wil zo graag weer eens met dat onderdeel op t NK uitkomen maar dan moet ik wel min als 10de eindigen he. sta nu op nr 13 dus tja....
Tuurlijk ga ik voor je duimen. Anders heb ik weinig te zien in januari. Veel plezier met je schoonouders vanmiddag/avond.
Niemand meer geweest? Bij Essie was het heel gezellig. En wat is Milan een heerlijk kereltje. Niels is al naar het werk toe en ik doe er verstandig aan om op tijd naar bed te gaan dus dat ga ik ook lekker doen. Voor wie dit vandaag nog leest, een hele fijne avond nog en trusten voor straks!
Goedemorgen, Ik meld mij uiteraard weer met BIB , ik heb weer een erg slechte nacht achter de rug :x Vanmiddag naar de vk en ik ben benieuwd wat deze keer de uitslag van mijn urine is en ik wil toch de mogelijkheid overleggen van inleiden want ik ben helemaal op
goedemorgen. hier ben ik al vanaf 5 uur op. pff kan volgens mij wel weer naar bed. gingen gister pas om 12 uur slapen omdat finn niet wilde slapen het was weer alleen maar huilen. en toen nam leon hem bij hem even wiegen en meneertje was vertrokken en je kon hem zo weg leggen. We zijn er nu ook achter dat hij dus echt niet op de rug wil slapen mits het in de wandelwagen of maxicosi is. In bed dus absoluut niet, dus toen maar op de buik gelegd en meneertje heeft geslapen tot 5 uur. nu mag ie weer bijna de fles. De auto krijgt vandaag winterbanden dus die staat al bij de garage. ga hem om 4 uur ophalen en dan meteen door naar leon zijn werk en dan door naar het gemeentehuis voor pasfoto's en identiteitskaarten voor de kids te laten maken.. gister waren mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn we nog even geweest, was wel gezellig . en voor de rest heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.. finn wordt bijna wakker dus ga hem zo een flesje geven.