Juli mama's 2008 - Deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    KK als ze nog nooit wakker is geworden zou ik het wel even zo doen en inderdaad babyfoon bij buurtje zetten! Hoeveel dagen gaat esmee naar pz? Hier 3 ochtenden... Hij doet nog tukkie overdag dus durfde niet middag te doen. Slaapt esmee niet meer overdag? Daantje denk zeker dat Mika bezig is met zindelijkheid! Hij krijgt besef van vies das goed! Silla balen van je hoofdpijn! Er is er eentje hier veels te vroeg wakker grrr ben ervan tussen! Xx nina

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh wat gaat de tijd snel?!
    Tis alweer 11 uur geweest...nou voor het slaapje naar buiten gaat nu dus zeker niet lukken...nou ja hij vermaakt zich prima binnen...zo goed dat ie een drolletje gedraaid heeft whahahaha

3. @Nina, Esmée gaat vrijdagochtend van kwart voor 9 tot kwart voor 12 en ze gaat dinsdagmiddag van 1-3. Dus dan leg ik haar rond 11 uur al in bed.. Niet dat ze dan echt slaapt, maar ze rust wel uit tenminste.
    Ze slaapt nog wel gewoon hoor 's middags.. En over het algemeen slaapt Maureen ALTIJD 's middags :D

4. haha, zoooo lief! Esmée ligt lekker op bed, dus Maureen heeft het rijk ff alleen..

Nu staat ze op het stoeltje van Esmée (stoffen stoeltje) tegen de kast aan, naar de visjes te kijken :D

5. Zo, Esmée is er alweer een kwartiertje en Mausi slaapt nog steeds lekker.. Heb gewoon zelf de babyfoon meegenomen, die heeft het bereik tot daar en verder namelijk ;)

Zometeen denk maar eerst even was ophangen en opvouwen en dan misschien nog ff in bad.. Daarna zal het wel weer tijd zijn om Esmée op te halen, samen met Mausi :D

6. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    goedemiddag,

was hier best lang niet geweest, druk met school e.d. en Sebas heeft weer tandjes leed en een zware luchtweginfectie achter de rug, ook weer veel nachten wakker geweest dus ben meestal sávonds best moe! dus sorry!!!

hoe is het verder met iedereen???
    Zijn met Isabella goed op weg met het zindelijk worden. Ze wil meestal zelf al op het potje of de w.c.! erg goed dus!!
    Voor de rest gaat alles wel zijn gangetje! Jos heeft nog altijd geen baan helaas, wel wat sollicitaties gehad, maar het is tot heden nog niets geworden..

verder niet bijgelezen, sorry!

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier ook 1 zakje van 10 mg

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow gelukkig maar meis. Tijd voor jezelf inlassen dus.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Kijk, ook al van dat goeie nieuws. super meis, houden zo

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zou het zelf nooit doen. Er kan in 3 minuten een hoop gebeuren

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmmm, das beter dan hoe Ivy dr zusje noemt. Die maakt van Aelinn Deen of Teen;)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D.

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee hoor, had nog helemaal niks, geen weeën of wat dan ook....die kwamen pas na het toucheren (en toen had ik die 7 cm al ;))

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    KK/Liset...Fijn dat alles zo "Smooth" verloopt vandaag!
    Sann...hoe is het met jou lieverd?

Hier ben ik weer, kep vandaag de taak om als "Zuster Clivia" te spelen. Mijn vader is (letterijk) met pijn en moeite mijn kant op gekomen. Hij vond dat het moest omdat hij Lo al een HELE WEEK ;) niet gezien had.
    Hij had/heeft de griep maar ook veel pijn.
    Zoals jullie mss nog weten heeft mijn vader een aangeboren afwijking aan zijn rug waardoor zijn ruggenwervel met de tijd steeds meer wordt afgekneld met uiteindelijk gevolg veel pijn maar ook verlamming. Eerst liep ie slecht en had na "lange" stukken lopen, pijn in zijn benen nu...kan ie zich amper in huis voortbewegen.

De griep is nu wel aan het wegtrekken maar hij hoest nog veel en is schoor. Maar hij heeft nwe pijnstillers gekregen maar die doen niet hun werk. Hij crepeert van de pijn, zenuwpijn, hij eet niet, is depressief en valt te pas en te onpas in slaap.
    Nadat ie zijn 1e kop thee hier op had, met Lo had geknuffeld en met Tygh een tekenfilm had zitten kijken viel hij in slaap. Kep een plaid over hem heen gelegd.
    Daarna werd ie wakker van zijn gehoest, kep hem hoestdrank gegeven en maar op hem in blijven praten dat ie moet eten. Hij had nl. al 2 dgn niet gegeten.
    Met veel pijn en moeite heeft ie brood met gebakken ei gegeten en is nu weer in slaap gevallen. Arme ziel.
    Ik ga dus vandaag niet meer de deur uit...
    Alles ligt hier nu te slapen (papa, Tygo en Lo)....
    Kep Hugh al gemaild dat ik geen boodschappen kan doen ivm bovenstaande, ik vind de zorgtaak voor mijn vader (en kids natuurlijk) nu even belangrijker vind....anders eten we maar brood met soep ofzo...

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Soep met brood is lekker hoor! ;) En misschien wil je paps dan wel blijven eten, heeft ie gelijk ook wat warms gegeten ;).

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier weer een kleine hoester............en het ging zo goed :(

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou dat denk ik niet...zijn eetlust is door de pijnstillers verstoord.
    Dus ik ben al blij dat ie na 2 dgn in elk geval 2 sneetjes brood heeft gegeten en het is erin gebleven...
    Hij moet nl. ook vaak spugen, ik zag nu al dat ie was afgevallen en mijn vader is qua postuur van het kaliber "Bouddah" dus moet je nagaan...:(

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He balen!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ademhaling is wel nog rustig, dus da's iig iets ;)

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jeetje meis, wat erg dat je vader zoveel pijn heeft. Super dat je zo goed voor hem zorgt!

Deel Deze Pagina