Februari mama's 2008 deel 6

Discussion in 'De mama's' started by Boney, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Nogmaals een nieuwe...

2. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    WTF! Gewoon alles weg vanaf 3 sept! :$

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thnx Bones..

Ja das dan wel weer errug jammer zeg.. alle foto's, berichten.. echt alles is weg.. nou goed.. niks aan te doen dan maar.. we gaan ook deze wel weer volgooien met foto's etc...

En nu.. is t tijd om te gaan slaaaaaapen.. Truzzz

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sjonge.. ben helemaal de weg kwijt ..kan niks meer vinden, maar das logisch als alles weg is he.. wel jammer als je sommig topics volgde die er dus nu niet meer zijn.. :(

nou ja..

GOEDE MORGEN!!!

hier echt heul kort haar..zal straks ff foto maken.. meot er nog wel heel erg aan wennen hoor.. tis iets korter dan ik wilde, maar dat mag de pret niet drukken.. Anna kijkt me steeds verwonderd aan.. en Jurian vond dat ik er maar lelijk uit zag vanmorgen toen t helemaal door de war in punk style zat.. whahaha..

IK ben er BLIJ mee...

5. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ow alles weer weg zie ik :(

balen hoor :(

was er nog nieuws over debora en nore ????

ow en goedemorgen :)

6. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    #6 sizzel, Oct 8, 2010
    Last edited: Oct 8, 2010
    jeej.. ik moest ff zoeken om jullie te vinden.. hahaha..
    alles weg vanaf 3 sept..
    zag eergisteren wel dat debora bevallen is dus bij deze nogmaal...

lieve debora, marc en finn..
    van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje NORE!!

wel jammer voor debora dat ze niets terug kan lezen...
    (of is ze al online geweest...)

7. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    hier.. alles helemaal geweldig.. vakantie gehad.. maandag weer beginnen.. heerlijk weekje weggeweest naar het vennenbos. lekker weer gehad, heerlijk gezwommen.. heerlijk van de kids en elkaar genoten. Jammer dat het gewone leventje weer begint.

Met de kids alles super.. nora is een lekker bijdehand peuterpubertje waarbij haar geduld de laatste tijd ver te zoeken is.. (tis een fase toch) maar verder super lief gelukkig..

Daan.. die loopt inmiddels overal langs.. staat soms los.. kruipt echt meeeega snel en is een klein driftkikkertje met een totaal eigen wil. die kunnen we echt niets opleggen.. hahaha.. Maar het is een heerlijk vrolijk lachebekkie. Over 3 weken wordt hij alweer 1!! Jeej wat gaat het snel..

Ik lees hier echt regelmatig bij maar heb gewoon weinig tijd om te reageren. en heb ik een keer tijd dan heb ik weer een keer geen zin... ik ga weer proberen om wat vaker mijn gezicht te laten zien!!!

8. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    ga zo ff met nora op de fiets naar de markt. ff salades halen e.d.

ben trouwens aan het afvallen.. moest echt van mezelf... ben inmiddels al ruim 6 kg kwijt. IK BEN BLIJ. voel me er super goed bij. Kan mijn broeken aan die ik voordat ik zwanger was van Nora weer aan gelukkig. Heerlijk..

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debora,Debora-man en Finn van harte gefeliciteerd met de geboorte van NORE!!! Wat een prachtige naam!!!!

10. supermummy

Was Debora al online geweest¿Had ze al verteld hoe alles gegaan is? Ik ben benieuwd!

Wat een shit zooi dat alle berichten weg zijn.

Wij zijn gisteravond terug gekomen uit Turkije. We hebben een leuke avontuurlijke reis gehad, we zijn met een huurauto lekker door Turkije gecrossed en hebben bijna iedere nacht ergens anders geslapen.... wel heel erg intens met 2 kleintjes, maar het was super. De mensen zijn ook zooooooooooo lief tegen kinderen daar ongeloofelijk....

11. supermummy

Sizzel knap dat je zo lekker aan het afvallen bent!! Hehe zou ik ook eens moeten doen :) En Daan is ook alweer bijna 1 jaar, wat gaat het snel he!

12. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik zit filmpjes te kijken van Antonie Kamerling. Ben er gewoon door van slag. Was toch wel een beetje fan van hem. Al jaren eigenlijk. Vond hem gewoon leuk en lekker...
    Kan er nog steeds niet over uit. Hoe wanhopig moet je zijn om zoziets te doen? Ik snap daar gelukkig niks van.

En nu weer over tot de orde van de dag.

Sizzel, had je foto's gezien op hyves. Zag er leuk uit. Lekker genoten zo te zien.

Ichtus, ik ben wel benieuwd naar een foto van je haar! En een foto van je haakwerk!

Ik ben ook naar de kapper geweest, maar er is niks veranderd. Gewoon een flink stuk er weer af. Ik ga ook maar 3x per jaar of zo. Veel te weinig, want als ik dan geweest ben neem ik me elke keer voor om vaker te gaan. Het zit gewoon lekkerder en beter als het korter is.
    Vandaag werken. Middag/avonddienst. Verder lekker niks. Tessa ligt nu even voor de tv. Ik ga straks koken, dan staat dat vast klaar.
    Fijne dag allemaal. hier schijnt de zon!

13. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ha SM! Klinkt erg ondernemend zo'n vakantie! Debora is nog niet online geweest. Ze is erg gebroken. Nore is met de vacuum geboren en ze was flink gehecht. Ze was fysiek helemaal op.

14. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Vivi, wil je mijn trouwens opnieuw het adres van debora pb-en? Ik heb je vorige pb niet kunnen lezen en die zijn nu ook allemaal weg.

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Oh wat jammer alles weg! Inderdaad ook voor debora, kan ze niets meer terug lezen!
    Dan maar nog een keertje ;) .
    Debora, van harte met jullie dochter en zusje!
    Hopelijk ben je al wat opgeknapt!

Sm, hoe was de vakantie?

Ichtus ik ben benieuwd naar je nieuwe look!

Sizzel, leuk jou ook weer eens te zien hier! Wat goed zeg al 6 kilo kwijt!
    Ik ben ook bezig met lijnen, alleen gisteren was Iris jarig dus toen is er niet veel van gekomen. Ik ben nu 2 kilo kwijt in 2 weken.

Iris haar verjaardag was heel leuk. Ze genoot volop van de aandacht. De cadeaus vond ze ook prachtig :).
    Van ons heeft ze hello kitty duplo gekregen, het grote huis. Van mijn moeder heeft ze dat ook gekregen alleen dan de safari set. Van Aaron zo'n klein blaffend lopend hondje. Die vindt ze echt helemaal geweldig. Ze ligt echt in een deuk als ik dat hondje aanzet. Was echt een super dag voor haar gisteren. Niet veel bezoek, wel een beetje. De rest komt het weekend. Dan ish et niet echt leuk meer denk ik, want dan zit het huis prop vol! We zouden het eerst op zondag vieren, maar het is nu zaterdag en zondag geworden. Anders past het niet :).

Ik zal zo even een paar leuke verjaardagskiekjes plaatsen.

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goed zo SIZZ.. 6 kg alweer.. you go girl.. heerlijk hoe je je kids omschrijft..

Daan klinkt als Marijn..hihihi.. alleen dan wat jonger..

ANNA is vanmorgen naar CB geweest.. ze is nu 69 cm en 7300 gram.. een klein ukkie dus voor bijna 11 maanden.. maar t evenwicht is prima en ze groeit gestaag verder zoals ze het hele jaar al gestaag groeit.. prima dus..

Ze kruipt, staat en loopt overal langs.. heeft 8 tanden, brabbelt, zwaait en is rete nieuwsgierig..heerlijk meisje...

Marijn is mijn verlengstuk.. heel vermoeiend zo af en toe, maar wel heel vertederend..verder doet ie t goed op PSZ.. onthoud alles en vind ook alles leuk, behalve als ik wegga, maar das zo weer over als ik eenmaal uit t zicht ben... hij eet waardeloos zijn brood, maar dat is een fase dus ik doe er niet zoveel mee.. bied t m aan, wil ie niet dan niet.. ik ga er geen strijd over aan.. heeft toch geen zin..zonde van mijn energie.. ik laat t los!!..

Verder niets te melden..

oh ja.. SM. welkom terug.. fijn dat je vakantie zo goed is geweest.. ff weer wennen.. KNUF

17. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    En dan hier nog een keer..

IRIS.. Van Harte met je verjaardag (gisteren.). 1 !! Jaar alweer..
    Je zult ongetwijfeld verwend zijn en hebben genoten..
    Thirza, hub en Aaron.. Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje...

18. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi jeetje bale dat er een hoop weg is

maar ja niks aan te doen helaas

19. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja die was Gister jarig had al op haar hyves gereageerd
    hier nog en keer

IRIS VAN HARTE !!!!!!! het jaar is omgevlogen

@Sizzel klinkt al een heerlijke vakantie en heerlijke kids!!!

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een lekker fijn poppetje is ze ;) en dat slechte brood eten is hier ook maar is hier al een 6 maanden fase:( maar ja denk nu maar dan eet je toch niet;)

Share This Page