Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, goedemorgen..

Hier een beetje een onrustigere nacht gehad als anders.. E.smée was beetje onrustig en ze waren beide om 7 uur wakker en zijn nu poepie chagrijnig, mja.. E.smée is nu even met C.hris boven op zolder bezig en M.aus zit een stuk van een peer te eten :D

Vanmiddag verjaardag van zoontje van vriendin..

@Sann, balen dat Ivy nog steeds ziek is..
    @Ling, balen dat het zo gaat met je vriendin en met de badkamer :(

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dus je kan eigenlijk zeggen dat ze nu losloopt.:D

Ik ga na de lunch de finale van TVOH kijken dus hoop zo niet te lezen wie er gewonnen heeft.:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zier er lekker uit zeg!
    Waar haal je die papiertjes vandaan waar de cakejes inzitten?:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaaf zeg dat hij dat nu al doet.

Suus wil je de dvd's via de post hebben of wil je ze hebben als we elkaar weer zien?:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker dat het zo goed gaat bij jullie en dat Arinde zo van haar broertje aan het genieten is.:)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Nikita kroop ook al met 6 maanden dus ik weet niet beter haha
    en wat jullie fijn vinden. we zien elkaar volgende maand ook dus dan is t ook prim. zou zonde zijn als de dvds de post niet zouden overleven;)

7. Senn, wij kunnen ws wel de 27e! We moeten nog even kijken of het wil hoor ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat Ivy al aan het opknappen is.:)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Balen dat de badkamer nog steeds niet af is.:(

En die vriendin, jammer dat de vriendschap over lijkt te zijn.:(

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan hopen dat ze wat minder chaggie zijn.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De 19e gaat ons niet lukken.
    Niels heeft late dienst en ik moet met Sven voetballen, Maarit zwemmen en scouting en dan ook die verjaardag van het neefje waar ik het over had. Daar moet ik dus alleen naartoe met 3 kids omdat Niels dan al werken is.

Of komen jullie de 27e?:D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zou super leuk zijn maar wat niet gaat dat gaat niet hè.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga TVOH kijken en daarna naar Almere naar een vriend die voor ons pannenkoeken gaat bakken.:p

Een fijne zaterdag nog en ik spreek jullie morgenochtend weer.:)

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik had t ook over de 27ste. ;) want je had al gezegd dat je de 19de niet kon haha. als t goed is komen wij de 27ste gewoon langs dus dan mag je ze wel geven. is ook zo zonde als ze bij de post sneuvelen8)

15. Oh ja Senn, C.hris wou nog wel ff weten wie er kwamen...

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zeker balen van die vriendschap. ik dacht dat ik een beste vriendin had maar zij dacht blijkbaar anders over hoe de dingen moesten gaan dan ik. ik vertelde haar alles en zij mij niks. en dan is et ineens een klap in het gezicht als ze verteld dat het al 2 jaar niet goed ging tussen haar en haar inmiddels ex, dat hij het al 2x eerder had uitgemaakt maar toch weer ongedaan had gemaakt en nu dat ze in eens een ander had! dat viel ff verkeerd bij mij.maar voind 8 jaar ook zonde om zomaar weg te gooien dus ze krijgt nog een kans, om mijn vertrouwen terug te winnen. maar als het niet kan, dan niet. ik heb liever mensen om me heen die wel eerlijk zijn, en wel mijn vriendschap waardig zijn.
    Nou goed, we zullen wel zien hoe het loopt.

einde klaagzang!

hoe is het met alle kindjes? weer beter allemaal? of aan de betere hand.
    Hier worden we nog *afkloppen* gespaard! wel verkouden maar geen ergere dingen.
    kan niet wachten tot de workshop! zag wat mijn vriendinnetje had gemaakt zónder cursus en dat was echt super geworden. je zag wel dat het haar eerste was, maar de poppetjes, bob de bouwer, wendy, en titus de poes zag er echt super mooi uit! plus de taart was errug lekker!! met die workshop in de handen en haar hulp kan ik dan straks justin zijn taart zelf maken!!

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ga nu naar haar toe want haar mannetje is jarig. ben benieuwd hoe het zal gaan met justin en slapen daar. hij wil tegenwoordig niet meer in het campingbedje, wel in het grote bed dus miss is dat wel een oplossing.
    wel beter jammer want we hadden erop gerekend dat hij dus in zijn bedje zou slapen in centerparcs. en verder geen bed over, dus dat wordt wrs rot slapen die week (dan zal hij wel bij ons liggen...nou ja, kan hem altijd overleggen!!)

18. Zo, was ik ook weer ff.. Vandaag wel redelijke dag gehad.. Beide meiden liggen op 1 oor, dus dat is wel lekker...

Ben zelf wel errug moe, maar ga zo nog ff liggen denk ik, want we gaan rond 9 uur nog ff borreltje doen bij de buren :D

@Ling, balen hoor, van die vriendschap. Hopen dat het nog goed komt :)

Hebben jullie nog gelezen over Waardevol van het forum? Haar kindje is met 33 weken en ... dagen zomaar opeens overleden in d'r buik :(

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sann: fijn dat Ivy weer aan de beterende hand is. Is het vandaag ook goed gegaan met haar? Joucke is nog niet op zijn geboortegewicht (denk ik) woensdag was hij er in ieder geval nog 120 gr onder. Volgende week maar eens even naar het weeguurtje van het CB.
    Ling: wat vervelend zeg van je vriendin, vind het nog heel wat dat je haar nog een kans geeft na deze verhalen! Maar kan me ook wel voorstellen dat je de vriendschap niet zomaar overboord gooit! Enne...balen van je badkamer, dat het niet opschiet!
    Senn: waren de pannenkoeken lekker? Heerlijk zeg, dat jullie werden uitgenodigd om te eten....vind het altijd zo´n rotklus die pannenkoeken;)
    KK: veel plezier straks bij de buren. Wat boffen jullie maar met zulke buren zeg!!!

Hier lekker een dagje zonder visite gehad, heerlijk zeg! Joucke had vanacht om 5 uur de fles gehad en kwam vanmorgen pas om half 10:$ Wij werden ook pas rond half 9 wakker, dus dat was heerlijk!
    Ik ben vanmorgen even een rondje wezen wandelen met Arinde, even gezellig samen de eendjes wezen voeren. Was echt heerlijk om er even uit te zijn, alleen was ik na een half uurtje wel helemaal versleten!!!!
    Joucke is nu heel erg verkouden en zit hartstikke vol, dus dat is wel erg sneu om te horen. Verder is hij nog steeds aan het rotzooien met zijn flessen. Hij drinkt ze echt allemaal in 2 etappes leeg en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Verder slaapt hij erg veel en is hij wel erg tevreden, hij huilt eigenlijk bijna nooit. Volgende week even naar het weeguurtje en even met het CB overleggen hoe we ervoor kunnen zorgen dat hij de flessen gewoon leegdrinkt en wat de oorzaak ervan kan zijn. Soms lijkt het wel of hij er gewoon te moe voor is, maar ja, hij slaapt bijna de hele dag dus dat is dan wel een beetje vreemd:( Ach, probeer me er maar niet al teveel zorgen om te maken;)

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Susanne: wat goed dat Max al pogingen tot kruipen doet. Lekker snel al.
    @KK: je dag gelukkig toch nog goed gekomen lees ik. Veel pelzier bij je buurtjes.
    @Senn: hebben de pannekoeken gesmaakt?
    @Ling: kan me voorstellen dat dat verkeerd is gevallen als ze zoveel voor je verzwegen heeft. Hopelijk maakt ze het weer goed door dat niet meer te doen.
    @Linnielin: Aelinn deed dat ook in het begin in 2 etappes drinken. Leek er ook te moe voor. Uiteindelijk is het gewoon goed gekomen. Ze blijft een kleine drinker maar groeit goed. Zou me dus niet teveel zorgen maken. Wij hebben uiteindelijk op advies van het cb een nr 2 speen op de fles gezet zodat het wat sneller ging. Dit was al met 2 weken.

Intensief dagje met de kids. Ivy was de hele dag hangerig en zat aan me vast geplakt zowat en Aelinn was alleen maar wakker en dus ook mopperig.
    Ivy heeft een lelijk hoestje gekregen. Ze had er vanavond helemaal een kraakstemmetje van. Arm moppie.

Deel Deze Pagina