Juli mama's 2008-deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sann, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En met een spuitje, lukt het dan ook niet? Al is het misschien alleen voor het slapen gaan dan.....dat ze iig lekker de nacht doorkomt.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ;) ;) ;), wat zei tegen de kraamhulp: "en bedankt" ;):x

Dan maar lekker op de bank, dan rust je ook ;).

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Komt vast wel goed, ook met het regelen van oppas! ;)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Kijk nou toch, grote zus en kleine broer! *lief*

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh, Rick wil een spelletje doen.....dus dan doen we dat maar. ;) Tot later!

6. Zo, goedemiddag weer eventjes..

Meiden zijn lekker aan het spelen.. Ze zijn goed te spreken vandaag ;) Zo nog ff klein bakje chippies als beloning geven voor het goede gedrag :D

Mijn zusje kwam hier net nog ff langs met d'r vriendje, ff wat drinken. Gezellig!

Mausje begint weer verhoging te krijgen, zat net op 38.4, dus ff in de gaten houden, het is ook 11 dagen na de prik. Tot 12 dagen konden ze last krijgen, dus zal je zien dat ze er nu ineens last van krijgt...

@Linnielin, mooie foto hoor!
    @Daantje, ik ben ook op zoek naar een leuk jurkje, maar ook voor de dames.. Mijn zus gaat in mei trouwen, dus ben ff aan het rondkijken...
    @Ramoontje, wie heeft er gewonnen?

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Inderdaad wehkamp en neckerman hebben snelle bezorgservice!
    Grappig KK hier gaat mijn schoonzus trouwen in mei en daarvoor heb ik ook nog leuke jurk nodig! Weet nog niet precies wat ik wil! Ga jij extreem feestelijk of beetje meer gangbaar jurkje?

Linnielin dat lijkt me lastig als ze niets wil.... Ik heb er hier twee die totaal geen problemen hebben met thermometers of zetpillen....dus heb even geen advies dan maar hopen dat ze het zelf snel kan opknappen!

xx nina

8. @Nina, ik ga meer voor een gangbaar jurkje die ik in de zomer ook lekker aan kan ;) En jij?

9. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Ja dat is wel het slimste! Soms heb ik zin om ook lekker uit te pakken...wordt groot feest op landgoed enz dus vandaar dat ik soms twijfel...dus weet het nog niet! hihihi
    ik ga binnkort is wat fanatieker om me heen kijken!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Groot gelijk, daar hebben ze vast een verzekering voor.;)

Beterschap voor Arinde, ze heeft vast de griep te pakken die overal heerst.:(

Wat zei de wvp over de flessen van Joucke?

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je moet natuurlijk alles voorgeproefd hebben voor je het je gasten kan voorzetten.:p

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dan ben je er voorlopig weer vanaf.:D

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij ook beterschap.:(

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je leest wel eens vandaag besteld, morgen in huis maar dat hebben ze bij mij nog nooit waar gemaakt.:x

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat ik eigenlijk gisteren ook zei.
    Nu maar hopen als zijn verkoudheid over is de flessen ook beter leeg gaan.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat een onwijs lieve foto.:)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dus toch nog last net op de valreep.:(
    Gelukkig is ze er met een dag of wat weer vanaf.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mei is idd een mooie maand om te trouwen.:D

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he meiden,
    ff ego want ik heb weer s wat hoor. Vanmorgen ging ik sokken voor Ivy boven halen en ergens halverwege de trap naar beneden gleed ik weg met mn voet en donderde naar beneden en kwam opgevouwen tegen het traphek tot stilstand met mn enkel dubbelgeklapt onder me. Zen heeft me naar de bank geholpen en binnen een minuut had ik een bult als een tennisbal erop en ik verrekte van de pijn. Via de huisarts naar het ziekenhuis voor een foto. Zoals het er nu uit ziet lijkt het niet gebroken maar het zou alsnog wel zo kunnen zijn omdat het door de enorme zwelling blijkbaar vertroebeld wordt. Mn enkel is dik ingepakt in een kous en drukverband en ik mag er 3 a 4 dagen niet op lopen. Het doet flink zeer. Kan er ook absoluut niet op staan of m bewegen. Zen heeft nu kunnen regelen dat ie 2 dagen langer, tot vrijdag thuis mag blijven. hopen dat het daarna beter gaat. Kon er ook nog wel bij zeg.

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu geen spuitje bij de hand en de nachten geeft bij Arinde nooit problemen (even afkloppen;)). Heb met haar afgesproken dat ik haar morgenochtend weer ga temperaturen, dat vind ik wel even lekker om te weten aan het begin van de dag. Nu is ze in ieder geval rustig naar bed gegaan, dus ze zal zo wel lekker gaan slapen verwacht ik!

Deel Deze Pagina