Met de meiden gaat het super Heerlijk genieten is het.. Soms wel van die momenten dat ik echt behang nodig heb, mja.. Heeft iedereen weleens toch?
Steijn heeft al heel lang geen speen meer. Mees wel en die was ermee begonnen, maar steijn kreeg het veel heftiger dan mees en die had zelfs pijn Het duikt nu af en toe weer op, ik vermoed zelf als de weerstand wat lager is.
Om 21.30 uur deden we het licht uit en om 21.50 uur begon Karsten te huilen en wilde alleen maar mama. Ik heb hem voor het eerst bij ons in bed genomen tot hij sliep en daarna heft Niels hem om 22.30 uur weer terug in bed gelegd en hij werd om 7.20 uur pas weer wakker. Dus geen onaardige nacht.
Mmmmmmmm misschien eens bij de Makro neuzen of intratuin. Dus die hebben wel de blaadjes met nerven erin.
Goedemorgen! Hier een goede nacht wel gehad... E.smée tot half 8, M.aus tot kwart voor 8.. C.hris moet weer de hele dag werken.. Nu al 3 volle dagen achter elkaar.. Dan is hij van 7-7 weg Vanavond zelfs nog langer, want dan gaat hij aan een auto sleutelen.. Dus de meiden, en dan vooral M.aus, heeft hem vanaf zondagavond al niet gezien, want ze lsiep telkens als C.hris thuiskwam.. Morgen moet hij van 8-15, dus ik hoop dat hij dan gelijk naar huis kan...
Komt de speen tegen die plek aan? Zo niet dan kan het niet zoveel kwaad. Sven had toen ook een speen, alleen bij hem zat de krentenbaard meer in zijn neus.
goeiemorgen, wat een drama nacht zeg, ik heb elk uur wel gezien. Lorenzo heeft gisteren zijn prikjes gehad en is daar vannacht zo ontzettend onrustig van geweest. Hij heeft/had geen koorts, alleen ietsje verhoging, dus ik heb hem geen pcm gegeven. Maar nu ben ik weer helemaal kapot. Kreeg ik vannacht ook nog een mailtje van mijn nicht uit Canada. Zij is zwanger van de 2e en zou vorige week voor een 18 weken echo. (zelfde als de 20w echo hier) en toen zagen ze iets wat niet goed leek dus is ze doorgestuurd naar het zkh en gisteren moest ze daar naartoe. Daar bleek dat ze zwanger was van een tweeling maar dan wel een siamese De kindjes bleken aan elkaar zitten vanaf de bovenkant van de borstkas tot onderaan de buik. Ze hadden maar 1 hart, die abnormaal groot was, en maar 1 lever en dus mogelijk ook nog meer organen die ze deelden. Scheiden van de kindjes was onmogelijk en waarschijnlijk zouden ze de rest van de zwangerschap niet eens overleven. Het is mij uit het mailtje niet duidelijk geworden of ze nu de kindjes al heeft laten weghalen of niet Ik heb dus de rest van de nacht helemaal niet meer geslapen...
Ik dus ook alleen begin ik wat kleiner met de cupcakes en de materialen die ik daarvoor heb ga ik ook mijn eerste taart mee versieren. Als het goed is komt vandaag het pakketje binnen. Chris, weet je hoeveel marsepein nodig is om een taart van 24 cm te "bekleden" met toplaag?
Ik las al op je Hyves dat je van ellende maar aan het boeren gegaan bent. Wat heftig zeg van je nicht. Ik wens ze heel veel sterkte toe.
dankje.. zo'n mailtje hakt er aardig in, dat verwacht je gewoon niet en je verwacht toch dat ze dat bij een eerdere echo gezien zouden moeten hebben. daar krijgen ze vaker een echo als hier
Het is toch ook niet te bevatten zoiets. En zo veel komt het toch niet voor? En vaak is het van de verhalen die je hoort en nu komt het in ene heel dichtbij.
het schijnt maar bij 1 op de 50000 zwangerschappen voor te komen en dan ook nog eens dat ze niet te scheiden zijn omdat ze 1 hart delen pfffff heb haar net een mailtje gestuurd, wist niet zo goed wat ik erin moest zetten maar ja je kunt moeilijk er niet op reageren