vandaag ging het alweer een stuk beter . zal de stress wel zijn wie heeft er tips om finn gewoon onder in zijn bedje te laten slapen . hij kruipt letterlijk naar boven en dan ligt ie in zo'n houding dat slapen niet meer lukt dus het is dan brullen geblazen. Ook is ie veel wakker over dag en hij zou nu al lang en breed moeten slapen maar helaas die vogel gaat ook weer niet op . En leon is geen een avond thuis deze week dus ik mag het weer allemaal oplossen. Vanmorgen was het ook half 5 dat hij kwam voor de fles en ik sliep tegen kwart voor 6 pas weer en om half 7 ging de wekker weer van leon.. en nu wil finn weer niet slapen. Gegarandeerd dat hij weer naar boven in gekropen. Denk dat ik hem zo de slaapzak maar aandoe en het uiteinde onder het matras stop.
heb 'm nog niet aangesneden...manlief moet 'm toch ook even kunnen bewonderen... De jongens hebben wel na het avond eten allebij een klein cakeje op, die gingen er zo in
Ze hadden beiden goed gegeten...Rick bijna een hele -kleine- pizza en Joost bijna een halve . Dus daar mocht wel een cakeje tegenover staan.
erg hè (maar het zijn maar kleintjes hoor )........en wat denk je van Joost........'t was dat ik op m'n stoel zat, anders was ik omgevallen En gister ook al.....3 plakjes braadworst (ja ja ) maar daarna nog 2 (!!!) beschuiten samen met papa :x
vandaag is mijn overbuurjongetje geboren!! weer de 26ste (twan 26 juni en m'n neefje 26 augustus) net ff gegluurd, hele bos zwart haar!
ramoontje, goeie eter hoor... hier niet helaas jur heeft 2 happen gegeten vanavond... en lag nu 3 kwrtier op bed en toen hoorde ik heel klein stemmetje vanaf de gang... mama! Dus nu zit hij weer op de bank beneden in slaapzak... balen
bedoel je zoiets? PME Ivy Leaf Plunger Cutter SMALL - IL537 - De Leukste Taarten Shop dat is een plunger cutter, moet je anders daar even naar kijken
denk dat ik hem maar ophaal en in de box leg, dit wordt ook niks . Weet niet wat hem nu weer mankeert hoor